ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հերթական ծրագիրը Խաշթառակի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի կողմից

Մարտի 13, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Խաշթառակի ԻՄՓԱՔԹ ակումբը, որն արդեն գործում է ավելի քան երկու տարի, իր յուրօրինակ ծրագրերի շարքը համալրեց ևս մեկ համայնքային նախագծով: Ավարտելով «Առաջնորդում» կրթական մուդուլը և ստանալով առաջնորդելու հիմնարար գիտելիքներ ու կարողություններ, ակումբի անդամները և ակումբի ղեկավարները (Լ.Վանեսյան,Մ.Եղիկյան) մշակեցին թվով 4-րդ համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը «Մտքի և մարմնի ֆիզկուլտուրա» անվամբ:  Ծրագիրն ուղղված էր համայնքի 13-16 տարեկան դպրոցահասակ երեխաներին, որի  նպատակն էր տեղեկատվություն հաղորդել  կամավորության մասին, առողջ ապրելակերպի ու ծխախոտի վնասակար հատկությունների մասին, ինչպես նաև  սերմանել սեր դեպի առօրյա մարմնամարզության և առհասարակ սպորտի հանդեպ, խթանել երեխաների շրջանում առողջ ապրելակերպի մշակույթը: Միջոցառման սկզբնական հատվածում ակումբականները ներկայացրեցին ակումբըի այս տարիների գործունեությունը, կամավորությունը խթանող նախագծերը և քայլերը՝ աշակերտների շրջանում բարձրացնել կամավորության առավելությունների վերաբերյալ վերաբերմունքի աստիճանը: Այնուհետև ներկայացվեց ծխախոտի վատ հետևանքների ու վնասների, առողջ ապրեպակերպի կարևորության մասին, որին հետևեց փոքրիկ բեմականացում՝ «Ծխախոտի դատը»: Մասնակիցներին իրազեկման նպատակով  համար բաժանվեց ծխախոտի բացասական հետևանքների  վերաբերյալ տեղեկատվական էջանիշներ: Ծրագրի շրջանակում նաև  կազմակերպվեց մարզական աշխույժ խաղերի մրցույթ դասարանների միջև, որի ավարտին դասարանները ստացան շնորհակալագրեր և  նվիրեցին առողջ ապրելակերպի մասին գրքեր:

Ակումբի անդամ   17 ամյա Հարությունը  նշում է .«Ակումբի հերթական հաջղությունն էր, որ ունեցանք անդամների ու առաջնորդների լավ աշխատանքի շնորհիվ: Կարողացանք մեր հասակակիցներին փոխանցել այն, ինչը ձեռք ենք բերել ակումբում՝ օգտակար ու ուղղորդող կրթական ծրագրերի միջոցով»: Ակումբի առաջնորդ, ուսանողուհի 21-ամյա Լիանա Վանեսյանը ևս կարևոր է համարում իր աշխատանքն ակումբում և անձնապես իր համար, քանի որ ձեռք է բերում երեխաների հետ թիմային ու հաղորդակցման  ունակություններ, որն անկասկած կօգնի հետագայում մասնագիտությամբ աշխատելու դեպքում:

Դպրոցի մեծ մասնաշենքում փակցվեցին նաև  առողջ ապրելակերպը և  ֆիզպատրաստման կարևորությունը նկարագրող խրախուսող պաստառներ:

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2016թ. դրությամբ մոտ 33 ակտիվ ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ էին գործում  Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Այն ստեղծագործաբար միավորում է զվարճանքը, ուսուցումը և համայնքային ծառայությունը, նաև խրախուսում է երիտասարդներին` նրանց տրամադրելով սոցիալական, քաղաքական և տնտեսական կյանքում մասնակցելու անհրաժեշտ ունակություններ և կարողություններ:

ՎՎՀ Իջևանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակ

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…