ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԻՄՓԱՔԹ ակումբերի ցանցը համալրվեց ևս երկուսով Տավուշի մարզում

Մարտի 13, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության կարևոր ուղղություններից է երիտասարդների տարբեր կարողությունների զարգացումը, որը նախադրյալ է նրանց  հետագա  կենսակերպի ապահովման համար: Այս  նպատակի կյանքի կոչելուն է ուղղված ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբների ստեղծումը  երկրի տարբեր համայնքներում: Ակումբներն գործում են  ըստ  ոչ ֆորմալ ուսուցման մոդելի՝ համատեղելով կրթությունն ու խաղերը, որոնց օգնությամբ  հզորացվում են  կարողություններ ու գիտելիքներ  ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության ոլորտներում: Յուրաքանչյուր կրթական մոդուլի ավարտը նշանավորվում է  համայնքային ծառայության  ծրագրի իրականացմամբ: Տավուշի մարզի մի քանի համայնքներում մոտ երկու տարի է ինչ գործում են 6 ակումբներ, որոնց շնորհիվ  շատ երեխաներ ու երիտասարդներ ներգրավված են քաղաքացիական-հասարակական նախաձեռնություններում և բերում են  փոփոխություններ իրենց և համայնքի համար: «Ակտիվ քաղաքացիություն» եւ «Առաջնորդություն» մոդուլների    ուսուցանումը նպատակ ունեն անձի մոտ ձեւավորել քաղաքացուն հատուկ առողջ մտածելակերպ եւ վարքագիծ, իսկ «Աշխատունակություն» եւ «Սոցիալական ձեռներեցությունը»՝  սոցիալական, կազմակերպչական, գործարար ու ստեղծագործական ունակությունների կատարելագործում: Ակումբներում ներգրավվելով  մասնակիցների մոտ   արժեքներ են սերմանվում՝ հարգանք, ազնվություն, պատասխանատվություն և այլն:

Եվ ահա, Տավուշի մարզի Նոյեմբերյան ու Սարիգյուղ համայնքներում մարտին բացվեցին ԻՄՓԱՔԹ նոր ակումբներ, որոնք ղեկավարում են տարբեր մասնագիտոթյուն ունեցող երիտասարդներ, ովքեր վերապատրաստվել են նախապես: Ակումբներում ներգրավված են մոտ 18 երեխա: Առաջին հանդիպումների ընթացքում նոր անդամներին ներկայացվեցին ակումբի նպատակները, խնդիրները, գործունեության հիմնական ուղղությունները և այլ ակումբների փորձը: Ակումբները, որոնք գործում են դպրոցի տարածքում, նաև  կնպաստեն ներդպրոցական եւ համայնքային նախաձեռնություններում երեխաների մասնակցային ակտիվության աճին: Նոյեմբերյանի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի անդամ, 12 ամյա Արփինեի համար նոր հնարավորություն է ստանալու նոր գիտելիքներ և հմտություններ.«Ցանկացել եմ մասնակցել ակումբ հանդիպումներին, որպեսզի հետո դառնամ առաջնորդ և հետաքրքիր ծրագրեր իրականացնեմ դպրոցում»:

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2017թ. դրությամբ ավելի քան 40 ակտիվ ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ էին գործում  Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 600 անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:

ՎՎՀ Իջեւանի գրասենյակ

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…