ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍՆ-ում քննարկվել է «Հայաստանի քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» ծրագրի մոդելը

Դեկտեմբերի 7, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանի գլխավորությամբ քննարկվել է «Հայաստանի քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» ծրագրի մոդելը, որն իրականացնում է «Փրոջեքթ Հարմոնի Հայաստան» կազմակերպությունը՝ ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալության ֆինանսավորմամբ:

Ծրագրով նախատեսվում է նախագծի մոդելը հիմնել ՀՀ 7 բուհում, որը միտված է բարձրացնելու երիտասարդների քաղաքացիական կրթության և մասնակցության մակարդակը հասարակական կյանքում՝ համապատասխան հնարավորությունների ընձեռման և նպաստավոր միջավայրի խթանման միջոցով:

Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը նշել է, որ հանդիպման հիմնական նպատակն է հասկանալ, թե ինչ ազդեցություն կարող է ունենալ տվյալ ծրագիրը բուհական գործընթացների վրա, ինչպես և ինչ մեխանիզմներով են բուհերն ապահովելու ծրագրի շարունակականությունը:

«Յուրաքանչյուր բուհ իր առանձնահատկությունն ունի, ուստի անհատական մոտեցումներ պետք է մշակվեն՝ հետագայում խնդիրներից խուսափելու համար: Բուհերը՝ որպես շահառուներ, հստակ պետք է գիտակցեն ծրագրի նպատակահարմարությունը, առանձնացնեն այն թիրախային խմբերը՝ ուսանողներ, համայնքի երիտասարդներ ու աշակերտներ, որոնց հետ աշխատանք է տարվելու՝ լիարժեք պատկերացում կազմելով նաև վերջնարդյունքների վերաբերյալ»,- ասել է նախարարի տեղակալը և կարևորել բուհերի ղեկավարների մասնակցությունը քննարկմանը:

«Հայաստանի քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» ծրագրի ղեկավար Մարիամ Մարտիրոսյանը, ներկայացնելով ծրագրի հիմնական բաղադրիչներն ու նպատակները, ընդգծել է, որ բուհում գործող կենտրոնի գործունեության առանցքը պատասխանատու, ակտիվ ու գիտակից քաղաքացու կերտումն է ու նրա ներգրավումը հասարակական գործընթացներում:

«Կենտրոններում նախատեսվում է իրականացնել տարատեսակ միջոցառումներ, որոնց թեմատիկ բաղադրիչները կնպաստեն երիտասարդների դրական զարգացման հայեցակարգով նախատեսված նպատակների իրականացմանը: Ծրագիրն ունի երկու բաղադրիչ` ֆորմալ կրթություն և երիտասարդների քաղաքացիական ներգրավվածությանը նպաստող միջավայրի բարելավում: Ծրագրի երկրորդ բաղադրիչն ուղղված է 18 տարեկանից բարձր երիտասարդների ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի իրագործմանը: Այս բաղադրիչով նախատեսվում է երիտասարդների համար ամառային դպրոցների, ամենամյա էքսպո-մրցույթների և այլ միջոցառումների կազմակերպում: Նախագիծը կհամագործակցի նաև բոլոր պետական, մասնավոր և հասարակական կառույցների հետ: Ավարտից հետո էլ ենթադրվում է, որ կենտրոնը պետք է շարունակի գործել բուհում և ծառայել բուհին ու իր հիմնական գաղափախոսությանը»,- ասել է Մարիամ Մարտիրոսյանը

Քննարկմանը մասնակցող բուհերի, այդ թվում՝ մարզային համալսարանների ղեկավարները, դրական գնահատական են տվել նպատակաուղղված քաղաքացիական կրթության որակի բարձրացմանը միտված ծրագրին, ինչպես նաև համալսարաններում կենտրոնների ստեղծման գաղափարին:

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև բուհերում ներդրվող ծրագրի, կազմակերպչական, իրավական և վարչատնտեսական հարցերին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…