ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ԳիտՍԵՐունդ»-ն ամփոփել է իր աշխատանքները՝ միաժամանակ ազդարարելով ծրագրի նոր ուսուցչական աշխատարանների բացումը

Դեկտեմբերի 12, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում մեկնարկել է «ԳիտՍԵՐունդ» ծրագրի 4-րդ տարվա «Ինտեգրում» խորագիրը կրող փուլը:

Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, որն իր խոսքում կարևորել է ծրագիրը և գոհունակություն հայտնել կրթության ոլորտում ձևավորված համագործակցության և արդյունավետ աշխատանքի վերաբերյալ:

«ԳիտՍԵՐունդ»-ը գիտության, տեխնոլոգիայի, ճարտարագիտության և մաթեմատիկայի (ԳՏՃՄ) ոլորտի կրթական ծրագիր է, որն ուղղված է տվյալ առարկաների նկատմամբ աշակերտների հետաքրքրվածությունը և դասավանդման որակը բարձրացնելուն:

«Ծրագրի իրականացման ընթացքում բավականին մեծ ծավալի աշխատանք է արվել ներգրավված բոլոր մասնակիցների կողմից, որոնք կարողացել են մեծապես նպաստել, բարելավել ու հնարավորություն ընձեռել մեր մյուս դպրոցների ուսուցիչներին ու աշակերտներին օգտվելու ստեղծված նյութերից, փորձառությունից ու մոտեցումներից: Այսինքն՝ գրանցված ցանկացած արդյունք դուրս է գալիս կոնկրետ դպրոցի պատերից՝ դառնալով հանրային բարիք»,- նշել է նախարարի տեղակալը:

Միջոցառման ընթացքում Ժաննա Անդրեասյանը պատասխանել է նաև ներկաներին հետաքրքրող մի շարք հարցերի:

Ողջույնի խոսքով են հանդես եկել նաև Հայաստանում ամերիկյան համալսարանի նախագահի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արմեն Տեր-Կյուրեղյանը, ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանության հանրային դիվանագիտության գրասենյակի տնօրեն Ջեն ՄակԷնդյուն, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը: «ԳիտՍԵՐունդ» ծրագրի ձեռքբերումներն ու հաջորդ տարվա անելիքներն է ներկայացրել ծրագրի ղեկավար Արթուր Խալաթյանը:

««ԳիտՍԵՐունդ»-ի 4-րդ տարվա գլխավոր նպատակն է ինտեգրել ծրագրի ռեսուրսների ստեղծման, ուսուցիչների վերապատրաստման և արդյունքների գնահատման գործընթացները, գործիքներն ու համակարգերը պետական կառույցների կողմից կիրառվող կրթական ոլորտի կառավարման, ուսուցիչների վերապատրաստման և դասավանդման որակի բարձրացման ու վերահսկման գործընթացներին: Այս փուլում ծրագիրն աշխատելու է ԿԶՆԱԿ-ի, ԿՏԱԿ-ի, ՀՊՄՀ-ի և ԳԹԿ-ի փորձագետների ու գիտաշխատողների հետ»,- ասել է Արթուր Խալաթյանը և հավելել, որ այս տարվա ծրագրի կարևոր մաս են կազմում հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչների, այդ թվում՝ ԲՏՃՄ առարկայական չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերում ներառված վերջնարդյունքներին համապատասխան ուսումնառության ընթացիկ գնահատման գործընթացի, ինչպես նաև թեմատիկ ու կիսամյակային քննական նյութերի ստեղծումը:

Հիշեցնենք, որ «ԳիտՍԵՐունդ»-ը մեկնարկել է 2019 թ.: Հետագա երեք տարիների ընթացքում ծրագրի շուրջ 100 ուսուցիչներ մշակել են 1800 ԲՏՃՄ դասապրոցես «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Մաթեմատիկա», ինչպես նաև թվային և համակարգչային գիտությունների առարկաների համար: Դասավանդման ծրագրերը փորձարկվել են ՀՀ բոլոր մարզերում, ինչպես առցանց, այնպես էլ առկա ձևաչափով անցկացվող առարկաների շրջանակում: Փորձարկումներին մասնակցել են ավելի քան 300 ուսուցիչ և շուրջ 2500 աշակերտ:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)