ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանյան պատվիրակությունը մասնակցել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Համաշխարհային ժառանգության պահպանության կոնվենցիայի 50-ամյակին նվիրված համաժողովին

Դեկտեմբերի 15, 2022
Մշակութային լուրեր

ՌԴ Կազան քաղաքում օրերս տեղի է ունեցել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Համաշխարհային ժառանգության պահպանության կոնվենցիայի 50-ամյակին նվիրված համաժողով:

Այս հարթակն ընդգրկում էր ինչպես պատմության ու մշակույթի հուշարձանների, այնպես էլ բնության հուշարձանների հետ կապված թեմատիկ կլոր-սեղաններ:

Համաժողովին մասնակցել են 56 երկրի ոլորտային ներկայացուցիչներ՝ նախարարներ, նախարարների տեղակալներ, դեսպաններ, խորհրդականներ, գերատեսչությունների ներկայացուցիչներ, գիտնականներ, երիտասարդ մասնագետներ։

ՌԴ պաշտոնական հրավերով համաժողովին մասնակցել են նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության պատմության և մշակույթի հուշարձանների պահպանության վարչության պետ Հարություն Վանյանը (ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Համաշխարհային ժառանգության 1972 թ․ կոնվենցիայի ազգային համակարգող) և նույն վարչության պետի տեղակալ Լուսինե Իգիթյանը (Գեղարդավանք վանական համալիրի և Ազատ գետի հովտի Համաշխարհային ժառանգության հուշարձանի կառավարիչ, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Մշակութային և բնության համաշխարհային ժառանգության կոնվենցիայի կիրարկման ազգային զեկույցի պատասխանատու)։

Համաժողովի պաշտոնական բացմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել Թաթարստանի Հանրապետության նախագահ Ռուստամ Միննիխանովը, ՌԴ մշակույթի նախարար Օլգա Լյուբիմովան, ՌԴ արտաքին գործերի նախարարի տեղակալ Սերգեյ Վերշինինը, Թաթարստանի Հանրապետության պետական խորհրդատու, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի բարի կամքի դեսպան Միյտեմիր Շայմիևը, Սիրիայի Արաբական Հանրապետության, Սալվադորի մշակույթի նախարարները և այլ երկրների պաշտոնատար անձինք։

«Մեծ Մետաքսի ճանապարհ» խորագրով գիտաժողովին հայկական կողմը ներկայացրել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի աշխատակիցներ պ․ գ․ դ․, պրոֆեսոր Աշոտ Փիլիպոսյանը և պ․ գ․ թ․, գլխավոր ֆոնդապահ Լիաննա Գևորգյանը: Նրանք հանդես են եկել «Միջնադարյան Հայաստանը և Մեծ Մետաքսի ճանապարհը» խորագիրը կրող զեկույցով։ Նշյալ զեկույցը մշակվել էր վերջերս հայտնաբերված Արցախի մելիքների պատվերով կատարված 17-րդ դարով թվագրվող չինական հախճապակուց պատրաստված գտածոների հիման վրա։

Համաժողովի մյուս՝ «Համաշխարհային ժառանգության հուշարձանների կառավարիչների» գիտաժողովի մոդերատորներից էր Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության «Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան» ՀՈԱԿ-ի տնօրեն, պ․ գ․ թ․ Միքայել Բադալյանը։ Արգելոց-թանգարանի տնօրենը հանդես է եկել նաև զեկույցով՝ նվիրված Ուրարտական (Վանի) թագավորությանը, դրա պատմահնագիտական ժառանգության պահպանությանը։

Համաժողովի շրջանակում հայաստանյան պատվիրակությունը հանդիպումներ է ունեցել տարբեր երկրների ներկայացուցիչների հետ: Այս համատեքստում ձեռք են բերվել տարբեր պայմանավորվածություններ՝ հետագա փոխգործակցությունների ուղղություններով: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից համաժողովի մասնակիցներին և գործընկերներին նախարարության ներկայացուցիչները նվիրել են Հայաստանի պատմամշակութային հուշարձանների մասին գրքեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)