ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը մասնակցել է «հայrate» մրցանակաբաշխությանը, որի ընթացքում պարգևատրվել են ուսանողների շրջանում անցկացված հարցման արդյունքներով ընտրված գործատուները:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, ողջունելով ներկաներին, նշել է, որ կարևորում է նմանօրինակ միջոցառումների անցկացումը, որը նպաստում է բուհ-աշխատաշուկա-գործատու կապի ամրապնդմանը։
«Պետք է փաստել, որ այսօր խզված է բուհ-աշխատաշուկա կապը։ Պատճառն այն է, որ աշխատաշուկայի կառուցվածքն ու գործատուի պահանջներն արագ են փոփոխվում, իսկ շատ հաճախ բուհերի տված գիտելիքները դառնում են ոչ մրցունակ։ Աշխատանքի անցնելուց առաջ ուսանողը ստիպված է լրացուցիչ միջոցներ և ժամանակ տրամադրել գործատու պահանջներին համապատասխանելու համար: Բուհ-աշխատաշուկա հարաբերություններում առկա են մի շարք հիմնախնդիրներ, իսկ իրավիճակը կարելի է բարելավել՝ իրականացնելով բարեփոխումներ ինչպես կրթության ոլորտում, այնպես էլ աշխատաշուկայում: Մասնավոր հատվածը պետք է իր ակտիվ մասնակցությունն ունենա ուսանողներին տրված վերջնարդյունքների ապահովման գործում: Բուհ-աշխատաշուկա կապը խոչընդոտող գլխավոր գործոնն այն է, որ բուհն ավելի շատ կարևորում է հիմնարար գիտելիքները, իսկ գործատուն առաջնահերթությունը տալիս է հմտություններին։ Կարծում եմ՝ պետք է ստեղծվեն բուհ-աշխատաշուկա-գործատու կապը միավորող արդյունավետ հարթակներ, որոնք կփակեն ոլորտում առկա բացերը և կնպաստեն խնդիրների լուծմանը»,- ասել է նախարարի տեղակալը։
Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ նախաձեռնությունն իրականացվում է «Հայաստանի մարդկային ռեսուրսների (ՄՌ)» ասոցիացիայի և «Գրանթ Թորնթոն Հայաստան» ՍՊԸ-ի համատեղ ջանքերով՝ նպատակ ունենալով շեշտադրել գործատուների գրավչությունն աշխատաշուկա մուտք գործող երիտասարդների համար, ինչպես նաև բացահայտել՝ որքանով են իրենց ապրանքանիշի ճանաչելիության բարձրացման ուղղությամբ գործատուների ձեռնարկած միջոցառումները հասցեական ուսանողների շրջանում:
Հարցմանը մասնակցել է Հայաստանի առաջատար բուհերի շուրջ 1000 ուսանող, որոնք ազատորեն արտահայտել են իրենց կարծիքը և նշել, անկախ գործունեության ոլորտից, 2022 թվականի ամենագրավիչ գործատուին: Որպես գրավիչ գործատու՝ ուսանողները նշել են ավելի քան 50 կազմակերպության անուններ, որոնցից առանձնացվել և մրցանակաբաշխության ընթացքում հայտարարվել են հարցման արդյունքում առավել ձայներ հավաքած 10-ի անունները: Առանձնահատուկ շեշտադրվել և պարգևատրվել է «Ամենագրավիչ գործատու» անվանակարգում առավելագույն ձայներ հավաքած կազմակերպությունը: Ըստ հարցման արդյունքների՝ առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է «Դիջիթեյն Արմենիա» ծրագրավորման ընկերությունը:
Հայաստանի ՄՌ ասոցիացիայի նախագահ Արփի Կարապետյանը, ողջունելով միջոցառման հյուրերին, նշել է. «Այսօր «հայrate»-ը վերահաստատում է երիտասարդության և գործատուների կապի կարևորությունը՝ որպես ուսանողության ներգրավմանն ուղղված գործատուների կողմից իրականացված հաջողված ծրագրերի ու քաղաքականության ակնարկ: Այս մրցանակաբաշխությունը յուրովի ուղղորդում է Հայաստանի աշխատաշուկայի կատարելագործումը դեպի նոր մշակույթ, որտեղ գործատուի բրենդինգը ծանրակշիռ դեր է խաղում տաղանդների ներգրավման գործում, քանզի ոչ միայն գործատուն է ընտրում աշխատակցին, այլև աշխատակիցն է ընտրում գործատուին»։
«Գրանթ Թորնթոն Քնսալթինգ» ՓԲԸ-ի տնօրեն Գուրգեն Հակոբյանը, շնորհավորելով մրցանակաբաշխության նախաձեռնողներին ու մասնակիցներին, հույս է հայտնել, որ արդեն երկրորդ տարին անցկացվող «հայrate»-ը հավակնում է դառնալ հայաստանյան աշխատաշուկայի հեղինակավոր վարկանիշերից մեկը:
Նշենք նաև, որ մրցանակաբաշխությանը ներկա են եղել բուհերի, մասնակից կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ և ուսանողներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ