ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը մասնակցել է Անչափահասների արդարադատության խորհրդի հերթական նիստին:
Արսեն Բաղդասարյանը կարևորել է խորհրդի գործունեությունը՝ ընդգծելով, որ անչափահասների կրթության, դաստիարակության և վարքին վերաբերող խնդիրների բացահայտմանը միտված բոլոր միջոցառումներն այսօր համարվում են առաջնահերթ:
«Նշեմ, որ հանրակրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների շրջանակում վերանայվել է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց հասկացությունը, ինչպես նաև հատուկ դպրոցը փոխվել է հատուկ դպրոց ռեսուրս կենտրոն հասկացության, որը, բացի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող կրթական ծրագրերից, իրականացնելու է մանկավարժների մանկավարժահոգեբանական ուղղությամբ և այլ անհրաժեշտ վերապատրաստումներ ու աջակցություն: Իրավական հիմքերը ստեղծվել են, որպեսզի հատուկ դպրոցներն արդեն բովանդակային մասով վերակազմավորվեն, կանոնադրական փոփոխություններ իրականացնեն և որպես ռեսուրս կենտրոններ՝ սկսեն իրենց գործունեությունը»,- նշել է ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետը:
ՀՀ արդարադատության նախարարի տեղակալ, Անչափահասների արդարադատության խորհրդի նախագահ Արփինե Սարգսյանը, կարևորելով նիստի օրակարգում ընդգրկված հարցերն ու քննարկումների անհրաժեշտությունը, ներկայացրել է այն հիմնական ուղղությունները, որոնց շուրջ ակնկալվում է անցկացնել մասնագիտական քննարկումներ՝ ուղենշելով նոր առաջարկներ: Արփինե Սարգսյանն իր ելույթում հատուկ ընդգծել է ոստիկանության աշխատակիցների հետ համագործակցության առավել կարևոր կետերը, այդ թվում՝ իրավապահ մարմինների՝ հանրակրթական դպրոցներ տարբեր ձևաչափերով այցելությունները:
ՀՀ ոստիկանության հասարակական անվտանգության ապահովման վարչության պետի տեղակալ, ոստիկանության գնդապետ Էդգար Պետրոսյանն իր հերթին ներկայացրել է «Ոստիկանության մասին» ՀՀ օրենքում կատարված լրացման և դրանից բխող Կառավարության որոշման նախագիծն ու դրա շրջանակում իրականացված միջոցառումները:
Քննարկման մասնակիցներն անդրադարձել են նաև Հանրապետական թիվ 1 հատուկ կրթահամալիրում (Վարդաշենի) իրականացվող աշխատանքներին, ՀՀ քրեական և քրեական դատավարության նոր օրենսգրքերից բխող անչափահասներին վերաբերող իրավակարգավորումներում առկա խնդիրներին, ինչպես նաև ոլորտի մասնագետների՝ Էստոնիայի Հանրապետություն ուսուցողական այցի արդյունքներին:
Միջոցառման ավարտին Անչափահասների արդարադատության խորհրդի նախագահ Արփինե Սարգսյանն ամփոփել է խորհրդի 2022 թ. աշխատանքները՝ մատնանշելով եկող տարվա անելիքները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ