ՀՀ կենտրոնական բանկում այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ-ում ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 20-րդ նիստը:
Ծրագիրը մեկնարկել է 2014 թվականից: Այն համակարգում են Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Կենտրոնական բանկը: Նիստին մասնակցել և ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
«Կարևոր է նշել այն ձեռքբերումները, որոնք այս տարիների ընթացքում գրանցել ենք, և դրանք քիչ չեն: ՀՀ-ում ձևավորվել է ֆինանսական կրթության մի մոդել, որը կարող է օրինակելի լինել նաև մյուս երկրների համար: Ես առիթ եմ ունեցել նաև նմանօրինակ արձագանքներ լսել միջազգային տարբեր հարթակներից: Այս ամենի վկայությունն են նիստին ներկա յուրաքանչյուր կառույցի և կազմակերպության ներդրած ջանքն ու իրականացրած աշխատանքները: Մեր ձեռքբերումներն իրոք շատ կարևոր են: Ինչպես գիտեք, 2015 թ. համատեղ ջանքերով «Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում» ծրագիրը ներդրեցինք դպրոցներում, և չորս առարկաների շրջանակում արդեն ունենք բավականին որակյալ ու կարևոր ուսումնական նյութեր: Այսօր շուրջ 406 000 աշակերտներ ստանում են ֆինանսական անհրաժեշտ գիտելիքներ: Այս մասին փաստում են տարաբնույթ հետազոտությունները, որոնք իրականացրել են Կենտրոնական բանկի մեր գործընկերները և ներկայացրել հանձնաժողովի անդամներին»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Ժաննա Անդրեասյանը նշել է նաև, որ ըստ հետազոտությունների՝ «Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում» ծրագրի շրջանակում երեխաների ստացած գիտելիքները տարածվում են և դառնում նաև նրանց ընտանիքների իրազեկման ու գրագիտության բարձրացման միջոց, ինչը խիստ կարևոր է՝ հաշվի առնելով այսօրվա աշխարհն ու իրականությունը:
«Մենք նաև վերապատրաստումների մեծ շղթա ենք իրականացրել, ընդ որում՝ համավարակի պայմաններում ցուցաբերեցինք ճկունություն և դրանք նորարար մոտեցումներով տեղափոխեցինք հեռավար հարթակ: Այսօր արդեն քննարկում ենք հետագա քայլերը, որոնք ուսուցիչների համար էլեկտրոնային կրթական հարթակի ձևավորման և շարունակական կրթության, ինչպես նաև ծրագրի մշտադիտարկման հնարավորություն են ընձեռում: Մեր սեղաններին դրված է «Ֆինանսական կրթություն և մաթեմատիկա․ խնդիրների և առաջադրանքների» ժողովածուն, որն ուսուցիչների և աշակերտների համար դառնալու է ֆինանսական կրթության դասավանդման լավագույն ու որակյալ նյութերից մեկը»,- մանրամասնել է Ժաննա Անդրեասյանը:
ԿԳՄՍ նախարարը, կարևորելով գործընկերների հետ համագործակցությունը, այն նաև հեռանկարային է համարել: Մասնավորապես առանձնացրել է ուսուցիչներին քոուչինգի հմտություններ փոխանցելու փաստը. «Այս տարի առիթ ենք ունեցել այս թեմայով հանդիպումներ և քննարկումներ ունենալ Կենտրոնական բանկի մեր գործընկերների հետ և ունենք փորձարկման գործընթաց Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցում: Այս աշխատանքներն իրականացվում են ԿԲ-ի և Քոուչինգի միջազգային ֆեդերացիայի հետ, զուգահեռաբար նաև ստեղծվում է ուսուցիչների համար մեթոդական ձեռնարկ, և կարծում եմ, որ փորձարկման արդյունքներով մենք հնարավորություն կունենանք մեր դպրոցներում ներդնելու կարևորագույն հմտություններ, որոնց արդյունավետությունը փաստում են հետազոտությունները»:
Ժաննա Անդրեասյանը, ամփոփելով խոսքը, անդրադարձել է ծրագրի շրջանակում 100-ից ավելի դպրոցներում 2021 և 2022 թթ. իրականացված քանակական ու որակական հետազոտությունների արդյունքներին, ըստ որոնց՝ չափելի են դառնում ծրագրի շրջանակում արված աշխատանքները: ԿԳՄՍ նախարարը նաև կարևորել է այն, որ ծրագիրը մեկնարկել է դպրոցներից և այսօր ավելի շատ շահառուներ կարող են ընդգրկվել:
ՀՀ կենտրոնական բանկի նախագահ Մարտին Գալստյանը, ողջունելով նիստի մասնակիցներին, բարձր է գնահատել ներկաների ջանքերը և մեծ հաջողություն է մաղթել բոլոր նախաձեռնություններում:
Նա հավելել է, որ հատկապես կարևորվում է ֆինանսական կրթությունը դպրոցից սկսելը, քանի որ մարդիկ հասուն կյանք են մտնում կյանքի առաջին հատվածում ստացած գիտելիքներով ու հմտություններով. «Հատկապես այս հարցում մենք շատ դրական և արդյունավետ ենք գնահատում ԿԲ և ԿԳՄՍՆ համագործակցությունը»։
Նշենք, որ ծրագիրն իրականացվում է նախարարությունների, կրթական գերատեսչությունների, ֆինանսական միությունների, կառույցների, կազմակերպությունների ու ասոցիացիաների, կրթական կազմակերպությունների ու հիմնադրամների համագործակցությամբ, իսկ հանձնաժողովը ղեկավարում է Կենտրոնական բանկը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ