ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը 44-օրյա պատերազմի հերոս, Արցախի Հանրապետության «Մարտական խաչ» առաջին աստիճանի շքանշանի ասպետ, ԵՊՀ լավագույն ուսանող, ԵՊՀ բրոնզե մեդալակիր, ավագ լեյտենանտ Գևորգ Արշակյանի անունը կրող Երևանի թիվ 22 հիմնական դպրոցում մասնակցել է բարեգործական միջոցառմանը:
Ամանորյա ցուցահանդես տոնավաճառը կազմակերպվել էր հերոսի մայրիկի՝ ԲԴԽ անդամ Նաիրա Հովսեփյանի նախաձեռնությամբ: Ցուցահանդեսին ներկայացված էին դպրոցի աշակերտների ձեռագործ աշխատանքները՝ փայտե իրեր, նկարներ, մոմեր, ասեղնագործ և ուլունքաշար զարդեր:
Միջոցառմանը հրավիրված էին ՀՀ Ազգային ժողովի նախագահ Ալեն Սիմոնյանը, ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանը, մի շարք բարձրաստիճան հյուրեր, բուհերի ռեկտորներ, հերոս Գևորգ Արշակյանի հարազատները, ընկերները, դպրոցի աշակերտներ:
Հյուրերը շրջել են աշակերտների կազմակերպած ցուցահանդեսի տաղավարներով, ծանոթացել ձեռագործ աշխատանքներին, շնորհակալական խոսքեր հղել նրանց, կատարել գնումներ:
Դպրոցի աշակերտների կողմից պատրաստված Ամանորի թեմատիկ նվերներից գոյացած հասույթը փոխանցվելու է դպրոցի ֆոնդին և սահմանամերձ գոտում բնակվող սոցիալապես անապահով ընտանիքներին:
Գևորգ Արշակյանը 2014-2018 թթ. սովորել է Երևանի պետական համալսարանի փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետում, 2014-2019 թթ.՝ ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետում, երկու ֆակուլտետն էլ ավարտել է գերազանցությամբ։ 2018 թ.-ին ավարտել է Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանը և ծառայության անցել ՀՀ զինված ուժերում:
Ծառայությանը զուգահեռ՝ սովորել է ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի «Մարդկային ռեսուրսների կառավարում» մագիստրոսական ծրագրում: 2020 թ. ավարտել է ծառայությունը՝ ավագ լեյտենանտի կոչումով։ Զորացրվելուց հետո ընդունվել է ԵՊՀ իրավագիտության, ինչպես նաև փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետների մագիստրատուրա։ 2020 թ. «Հայ ասպետ» կրթահամալիրում աշխատել է որպես ռազմագիտության ուսուցիչ։
Ավագ լեյտենանտ Գևորգ Արշակյանը սպայական ծառայությունից զորացրվել է 2020 թ. օգոստոսին, սակայն 44-օրյա պատերազմի ժամանակ կամավորագրվել է հայրենիքի պաշտպանությանը։ Նոյեմբերի 6-ի առավոտյան Շուշիում հակառակորդի մեծածավալ հարձակումը հետ մղելու համար մեկնել է Շուշի և մասնակցել պաշտպանական մարտերին։
Արշակյանը մարտի թեժ պահին ոտքի հատվածում հրազենային վիրավորում է ստացել, սակայն շարունակել է ղեկավարել իր ստորաբաժանման մարտը` հետ շպրտելով հակառակորդի դիվերսիոն խումբը։
Շուշիի մատույցներում դարանակալած թշնամու խմբերին հետ շպրտելու ընթացքում ծանր վիրավորվել է և կռվել մինչև գիտակցության կորուստը։ Մահացել է նոյեմբերի 7-ին։
Երևանի թիվ 22 հիմնական դպրոցը Երևանի ավագանու միաձայն որոշմամբ հերոսի անվամբ է կոչվել 2022 թ. հունիսի 21-ին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ