ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Եղիշե Չարենց

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Եղիշե Չարենցին այսպես են բնութագրել՝ «Նա ինքը Հայաստանն է՝ իբրեւ հայ՝ տևական, անմահ. նա նայում էր աշխարհին հայի աչքերով»։ Այս խորախորհուրդ նշանաբանով էլ սկսեցին իրենց հայ գրականության դասը Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ռուսերենով ուսուցմամբ VI-VII-VIII դասարանի աշակերտները՝ որսալով ժամանակի անկանգ տրոփյունը։ 
Եղիշե Չարենց բանաստեղծի, ժողովրդի զավակի, անհաս հոգու տեր մարդու ծննդյան 120-ամյակին և նրա ստեղծած աննման «Տաղարան» շարքին էր նվիրված դաս-հանդեսը հայ գրականություն առարկայից:
(Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյան)
Դասն անցկացվեց դպրոցի գրադարանում, որպեսզի 20-րդ դարի մեծագույն հայ պոետի ստեղծագործությունը և կյանքը լավ սովորեցնի աշակերտներին այժմ և հետագայում: Հիմնական շեշտը դրվել էր «Տաղարան» շարքի և պոետի անցած ուղու, կյանքի ողբերգական ավարտի վրա: Անդրադառնալով «Տաղարան»-ին՝ աշակերտներն արտասանեցին շարքի բանաստեղծություններից, վերլուծեցին դրանք, կարևորեցին կապը միջնադարի վերջին մեծ բանաստեղծ Սայաթ-Նովայի հետ. «Երազ տեսա, Սայաթ-Նովեն մոտս եկավ՝ սազը ձեռին…»: 
Աշակերտների ելույթներին զուգահեռ հնչում էին այդ բանաստեղծություններով գրված երգերը՝ Ֆլորա Մարտիրոսյանի, այլ հայտնի երգիչների կատարումներով: Խոսելով Տերյան-Չարենց կապի մասին՝ հնչեց «Հեռացումի խոսքեր»,«Լուսամփոփի պես աղջիկ»,«Ինչքան որ հուր կա իմ սրտում-բոլորը քեզ…» ձոնը: Խոսելով «Ես իմ անուշ Հայաստանի…» բանաստեղծության մասին, աշակերտները նշեցին, որ դրանով է եզրափակվում է «Տաղարան»-ը: Ապա, անդրադառնալով «Ես իմ անուշ Հայաստանի…» բանաստեղծությանը՝ նշեց, որ Վիլիամ Սարոյանն այն համարել է որպես աղոթք, և նրանում նկարագրվում են մեր երկրի բնաշխարհը, անցած հերոսական ու ողբերգական պատմությունը, մշակույթը: Ներկա ուսուցիչները ևս գոհ էին դասի անցկացման ձևից, աշակերտների պատրաստ լինելուց, կատարումներից: Դասն ավարտվեց աղոթք-բանաստեղծության վերջին տան՝ ողջ դասարանի արտասանությամբ: -Իմ կարոտած սրտի համար ո՛չ մի ուրիշ հեքիաթ չկա․ Նարեկացու, Քուչակի պես լուսապսակ ճակատ չկա․ Աշխա՛րհ անցի՛ր, Արարատի նման ճերմակ գագաթ չկա․ Ինչպես անհաս փառքի ճամփա՝ ես իմ Մասիս սա՛րն եմ սիրում։

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)