Հայաստանի շախմատի կանանց հավաքականի առաջատար Էլինա Դանիելյանը 12-րդ տեղն է զբաղեցրել Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում անցկացված արագ շախմատի աշխարհի առաջնությունում: 11 տուրերից հետո Դանիելյանը 7 միավոր է վաստակել և արժանացել 2 հազար դոլար պարգևավճարի:
Կանանց մրցաշարում աշխարհի չեմպիոնի կոչմանն արժանացել է Չինաստանի ներկայացուցիչ Չժոնգի Տանը (8,5 միավոր), որին Էլինան զիջել է 1,5 միավորով:
Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ Լիլիթ Մկրտչյանը 37-րդ տեղն է զբաղեցրել՝ վաստակած 6 միավորով, Մարիամ Մկրտչյանը 5,5 միավորով 48-րդն է, իսկ Սուսաննա Գաբոյանը՝ 59-րդը:
Տղամարդկանց մրցաշարում հայ շախմատիստներից լավագույն արդյունքը ցույց են տվել Մանուել Պետրոսյանն ու Զավեն Անդրիասյանը: Անցկացված 13 պարտիաներում նրանք 8-ական միավոր են վաստակել: Լրացուցիչ գործակիցներով Մանուելը զբաղեցրել է 25-րդ, իսկ Զավեն Անդրիասյանը՝ 40-րդ հորիզոնականը: Պետրոսյանն արժանացել է 3 հազար դոլար պարգևավճարի:
Աշխարհի չեմպիոնի կոչումը 13 հնարավորից վաստակած 10 միավորով նվաճել է նորվեգացի Մագնուս Կարլսենը` կարիերայում չորրորդ անգամ արժանանալով այս կոչմանը:
Հայկ Մարտիրոսյանը 41-րդ տեղն է զբաղեցրել՝ 7,5 միավորով։ Գաբրիել Սարգսյանը նույնքան միավորով գրավել է 45-րդ տեղը։ Սամվել Տեր-Սահակյանը (62-րդ տեղ), Շանթ Սարգսյանը (66-րդ տեղ) և Մամիկոն Ղարիբյանը (71-րդ տեղ) վաստակել են 7-ական միավոր: Տիգրան Լ. Պետրոսյանը 89-րդն է՝ 6,5 միավորով։
Դեկտեմբերի 29-30-ը կանցկացվի կայծակնային շախմատի (բլից) աշխարհի առաջնությունը:
Աշխարհի առաջնությունում Հայաստանը 14 շախմատիստ է ներկայացնում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ