ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է նոր դասագրքերի ստեղծմամբ հետաքրքրված մասնագետների հետ

Հունվարի 13, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության հրավերով այսօր տեղի է ունեցել հանդիպում հանրակրթության նոր չափորոշիչների ներդրմամբ պայմանավորված դասագրքերի հրատարակության գործընթացով հետաքրքրված ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց հետ:

2-րդ, 5-րդ, 7-րդ և 10-րդ դասարանների հանրակրթական առարկաների դասագրքերի ստեղծման նպատակով հայտարարված դրամաշնորհի մրցույթով հետաքրքրված անձանց հետ հանդիպել են ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Վահրամ Գասպարյանը, Հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, «Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոն» (ԿԶՆԱԿ) հիմնադրամի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, նախարարության հանրակրթության վարչության և այլ ստորաբաժանումների ներկայացուցիչներ:

Նախարար Ժաննա Անդրեասյանի փոխանցմամբ՝ դասագրքերի ստեղծման և տպագրման գործընթացները ենթարկվել են էական փոփոխությունների: Դրանց առնչությամբ կարող են բազմաթիվ հարցեր առաջանալ, որոնք պարզաբանելու նպատակով էլ նախաձեռնվել է հանդիպումը.

«Նախևառաջ, գործընթացի կարգավորման համար արդեն ունենք նոր կարգեր: Մշակվել և հաստատվել է առանձին կարգ դասագրքերի ստեղծման մասին, հրապարակվել են նաև գնահատման չափանիշները, որոնք թույլ են տալիս ավելի լավ պատկերացում կազմել գործընթացի մասին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ դասագրքերի ստեղծման կարգը հաստատվել է մի շարք գրահրատարակիչների հետ ունեցած երկար և բազմաշերտ քննարկումների արդյունքում:

«Փոփոխված ընթացակարգերի արդյունքում բոլորիս նպատակն այն է, որ կարողանանք ունենալ հնարավորինս որակյալ ուսումնական նյութեր, դասագրքեր, որոնք կօգնեն հանրակրթության նոր չափորոշիչների համաձայն՝ կրթությունը դարձնել ավելի որակյալ և արդյունավետ: Այդ նպատակով կարիք ունենք ձևավորելու մրցակցային դաշտ, որովհետև ցանկացած պարագայում այն առաջ է բերում տարբեր մոտեցումներ և հնարավորություններ՝ օգնելով ընտրել լավագույն առաջարկը»,- ավելացրել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շեշտելով, որ գործընթացի մասնակցային դառնալու հնարավորությունները փորձ է արվել էապես մեծացնել:

Դասագրքերի ստեղծման մրցույթի պարտադիր բաղադրիչ է մրցույթին ներկայացված դասագրքերի փորձաքննությունը, որն իրականացվում է 2 փուլով՝ համապատասխանության փուլ և բովանդակային գնահատման փուլ:

ԿԳՄՍ նախարարը նաև ընդգծել է՝ հաշվի առնելով, որ դասագրքերի ստեղծման գործընթացը նոր ընթացակարգով իրականացվում է առաջին անգամ, լավարկումների և լրամշակումների անհրաժեշտություն ևս կարող է լինել. «Մենք բաց ենք քննարկումների համար: Մեզ համար կարևորը գործընթացի լավարկման միջոցով որակյալ արդյունք ստանալու սկզբունքի պահպանումն է»:

Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև դասագրքերի ստեղծման ֆինանսավորմանը՝ պարզաբանելով, որ նախահաշվային արժեքի ձևավորման համար հիմք են ծառայել ԿԳՄՍՆ-ի կողմից գիտահրատարակչության ոլորտում գիտական գրականության ձեռքբերման ծրագրով գործող միավոր արժեքները, ինչպես նաև դասագրքերին ներկայացվող պահանջները:

Հրատարակչությունների ներկայացուցիչներն ու դասագրքերի ստեղծմամբ հետաքրքրված անձինք ԿԳՄՍ նախարարի հետ հանդիպման ընթացքում բարձրացրել են մի շարք հարցեր՝ կապված մրցութային կարգի, գնահատման չափորոշիչների, փորձաքննության և այլնի հետ:

Հիշեցնենք՝ դրամաշնորհային մրցույթի արդյունքում փորձաքննությունն անցած և հաղթող ճանաչված յուրաքանչյուր դասագրքի համար (բայց ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր չափաբաժնից 2 դասագիրք) տրվում է 6,300,000 ՀՀ դրամ:

Հանրակրթական առարկաների դասագրքերին ներկայացվող ընդհանրական պահանջներից է օրինակ այն, որ դասագիրքը պետք է համապատասխանի հանրակրթության պետական չափորոշչի, կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից հաստատված տվյալ առարկայի չափորոշչի ու ծրագրի պահանջներին և ներկայացնի առարկայի կամ դրա` համապատասխան դասարանի համար նախատեսված մասի (եթե դասագիրքը կազմված է մեկից ավելի իրար շարունակող մասերից) հիմնական բովանդակությունը, դասագիրքը պետք է ներկայացնի միայն ստույգ, գիտականորեն հաստատված և ճշգրիտ տեղեկատվություն, դասագրքում պետք է նաև ապահովված լինեն պատշաճ հղումները (այդ թվում՝ էլեկտրոնային հասցեների հղումներ) օգտագործված բոլոր նյութերին և աղբյուրներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…