ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն համատեղ անցկացրել են EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը՝ «Երիտասարդների մասնակցության, զբաղվածության և ձեռներեցության խթանումը Հայաստանում․ EU4Youth ծրագրի ընթացիկ գործողությունները և 2023-ի պլանները» խորագրով։
Միջոցառմանը ելույթ են ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:
Համաժողովի նպատակն էր ամփոփել Եվրոպական միության աջակցությամբ իրականացվող EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագրի ձեռքբերումները, քննարկել Հայաստանում երիտասարդական քաղաքականության ներկա իրավիճակը, անդրադառնալ EU4Youth ծրագրի հետագա առաջնահերթություններին և իրականացնել երիտասարդության ոլորտում ապագային միտված միջոլորտային քննարկումներ։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջունելով ներկաներին, նշել է, որ EU4Youth ծրագիրը համահունչ է ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականության առաջնահերթություններին, որով փորձ է արվում տարբեր ծրագրերի միջոցով բարձրացնել երիտասարդության մասնակցայնությունը: Ծրագրի շրջանակում մշակվել են հանրային քաղաքականության լաբորատորիաներ, որոնք ինտերակտիվ մեթոդաբանությամբ նպաստել են երիտասարդների միջև կառուցողական երկխոսությանը: Առանձնացնելով մարզաբնակ երիտասարդների մասնակցայնությունը՝ որպես առաջնահերթություն, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է. «Մեր նպատակն է Երևանից դուրս՝ մարզերում, ստեղծել երիտասարդական միջավայր, որտեղ ինտելեկտուալ ժամանցին զուգահեռ երիտասարդները կբացահատեն իրենց կարողություններն ու հնարավորությունները: «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագիրը կաջակցի ռազմավարական առաջնահերթության կյանքի կոչմանը»:
Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է իրական մասնակցայնության անհրաժեշտությունը և շեշտել, որ առաջնայինը ոչ թե ձևաչափն է, այլ երիտասարդների՝ հանրային կյանքը բարեփոխելու գործում սեփական դերակատարման գիտակցումը:
ԿԳՄՍ փոխնախարարն անդրադարձել է նաև «Երիտասարդության մասին» օրենքի մշակմանը, որը նախարարության առաջնահերթություններից է:
«Նախատեսվում է նախևառաջ անել հետազոտություն՝ բացահայտելու երիտասարդության հիմնական խնդիրները, հասցեագրելու իրական բացերը՝ արդյունավետ լուծման նպատակով: Խնդիրները նախանշելուց հետո ենթադրվում է մեթոդաբանական աջակցություն նաև այլ կառույցներից՝ որպես տվյալ ոլորտի առաջին կատարող»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը և նշել արդյունքները չափելի դարձնելու համար ազգային ինդեքս ունենալու անհրաժեշտությունը:
Համաժողովի ընթացքում ելույթներով հանդես են եկել ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը, Եվրոպական հանձնաժողովի միջազգային աջակցության և համագործակցության պատասխանատու Յոհան Շմիդտը, «Երիտասարդների ներգրավվման ճանապարհային քարտեզ» ծրագրի ղեկավար Քրիստիան Վագները, պետական կառույցների, քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների և միջազգային կազմակերպությունների այլ ներկայացուցիչներ։
Ելույթ է ունեցել նաև Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը. «Նման համաժողովները ոչ միայն բաց երկխոսության հրաշալի հարթակ են, այլև հնարավորություն՝ անդրադառնալու, քննարկելու և փուլային ձևաչափով ամփոփելու Հայաստանում երիտասարդական քաղաքականության առաջնահերթություններին միտված մի շարք ծրագրերի և նախաձեռնությունների ընթացիկ գործողությունների ընդհանուր պատկերը»: Նա ներկայացրել է այն ծրագրերը, որոնք այս տարի նախատեսվում է իրականացնել երիտասարդների ակտիվ մասնակցությամբ:
EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագիրն Արևելյան գործընկերության 6 երկրում, այդ թվում՝ Հայաստանում, խթանում է երիտասարդների մասնակցությունը, զբաղվածությունը և ձեռներեցությունը։ Ծրագրի շրջանակում մշակվել և Հայաստանում իրականացվել են հանրային քաղաքականության 3 լաբորատորիաներ՝ նպաստելու երիտասարդների և այլ շահագրգիռ կողմերի միջև կառուցողական երկխոսությանը երիտասարդներին վերաբերող մի շարք քաղաքականությունների մշակման շուրջ։ Ծրագրի իրականացումն ավարտվում է 2023 թվականի փետրվարին, որից հետո Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ) (GIZ) կողմից կմեկնարկի նոր EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավում և հզորացում» ծրագիրը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ