ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր նպատակն է մարզերում ստեղծել երիտասարդական միջավայր». Արթուր Մարտիրոսյան

Հունվարի 17, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն համատեղ անցկացրել են EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը՝ «Երիտասարդների մասնակցության, զբաղվածության և ձեռներեցության խթանումը Հայաստանում․ EU4Youth ծրագրի ընթացիկ գործողությունները և 2023-ի պլանները» խորագրով։

Միջոցառմանը ելույթ են ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:

Համաժողովի նպատակն էր ամփոփել Եվրոպական միության աջակցությամբ իրականացվող EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագրի ձեռքբերումները, քննարկել Հայաստանում երիտասարդական քաղաքականության ներկա իրավիճակը, անդրադառնալ EU4Youth ծրագրի հետագա առաջնահերթություններին և իրականացնել երիտասարդության ոլորտում ապագային միտված միջոլորտային քննարկումներ։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջունելով ներկաներին, նշել է, որ EU4Youth ծրագիրը համահունչ է ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականության առաջնահերթություններին, որով փորձ է արվում տարբեր ծրագրերի միջոցով բարձրացնել երիտասարդության մասնակցայնությունը: Ծրագրի շրջանակում մշակվել են հանրային քաղաքականության լաբորատորիաներ, որոնք ինտերակտիվ մեթոդաբանությամբ նպաստել են երիտասարդների միջև կառուցողական երկխոսությանը: Առանձնացնելով մարզաբնակ երիտասարդների մասնակցայնությունը՝ որպես առաջնահերթություն, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է. «Մեր նպատակն է Երևանից դուրս՝ մարզերում, ստեղծել երիտասարդական միջավայր, որտեղ ինտելեկտուալ ժամանցին զուգահեռ երիտասարդները կբացահատեն իրենց կարողություններն ու հնարավորությունները: «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագիրը կաջակցի ռազմավարական առաջնահերթության կյանքի կոչմանը»:

Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է իրական մասնակցայնության անհրաժեշտությունը և շեշտել, որ առաջնայինը ոչ թե ձևաչափն է, այլ երիտասարդների՝ հանրային կյանքը բարեփոխելու գործում սեփական դերակատարման գիտակցումը:

ԿԳՄՍ փոխնախարարն անդրադարձել է նաև «Երիտասարդության մասին» օրենքի մշակմանը, որը նախարարության առաջնահերթություններից է:

«Նախատեսվում է նախևառաջ անել հետազոտություն՝ բացահայտելու երիտասարդության հիմնական խնդիրները, հասցեագրելու իրական բացերը՝ արդյունավետ լուծման նպատակով: Խնդիրները նախանշելուց հետո ենթադրվում է մեթոդաբանական աջակցություն նաև այլ կառույցներից՝ որպես տվյալ ոլորտի առաջին կատարող»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը և նշել արդյունքները չափելի դարձնելու համար ազգային ինդեքս ունենալու անհրաժեշտությունը:

Համաժողովի ընթացքում ելույթներով հանդես են եկել ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը, Եվրոպական հանձնաժողովի միջազգային աջակցության և համագործակցության պատասխանատու Յոհան Շմիդտը, «Երիտասարդների ներգրավվման ճանապարհային քարտեզ» ծրագրի ղեկավար Քրիստիան Վագները, պետական կառույցների, քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների և միջազգային կազմակերպությունների այլ ներկայացուցիչներ։

Ելույթ է ունեցել նաև Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը. «Նման համաժողովները ոչ միայն բաց երկխոսության հրաշալի հարթակ են, այլև հնարավորություն՝ անդրադառնալու, քննարկելու և փուլային ձևաչափով ամփոփելու Հայաստանում երիտասարդական քաղաքականության առաջնահերթություններին միտված մի շարք ծրագրերի և նախաձեռնությունների ընթացիկ գործողությունների ընդհանուր պատկերը»: Նա ներկայացրել է այն ծրագրերը, որոնք այս տարի նախատեսվում է իրականացնել երիտասարդների ակտիվ մասնակցությամբ:

EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավման ճանապարհային քարտեզներ» ծրագիրն Արևելյան գործընկերության 6 երկրում, այդ թվում՝ Հայաստանում, խթանում է երիտասարդների մասնակցությունը, զբաղվածությունը և ձեռներեցությունը։ Ծրագրի շրջանակում մշակվել և Հայաստանում իրականացվել են հանրային քաղաքականության 3 լաբորատորիաներ՝ նպաստելու երիտասարդների և այլ շահագրգիռ կողմերի միջև կառուցողական երկխոսությանը երիտասարդներին վերաբերող մի շարք քաղաքականությունների մշակման շուրջ։ Ծրագրի իրականացումն ավարտվում է 2023 թվականի փետրվարին, որից հետո Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ) (GIZ) կողմից կմեկնարկի նոր EU4Youth՝ «Երիտասարդների ներգրավում և հզորացում» ծրագիրը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…