ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Հայաստանի կոմպոզիտորների միության նախաձեռնությամբ մայիսի 10-14-ը կանցկացվի Էդվարդ Միրզոյանի անվան պատանի կոմպոզիտորների հանրապետական 10-րդ մրցույթը:
Մրցույթին կարող են մասնակցել մինչև 18 տարեկան հայազգի պատանի ստեղծագործողները: Այս տարի մրցույթը կանցկացվի երկու փուլով՝ Երևանում և Դիլիջանում:
Մայիսի 12-ից մասնակիցները կհանգրվանեն Դիլիջանի էդվարդ Միրզոյանի անվան կոմպոզիտոների ստեղծագործական տանը: Մրցույթի երկրորդ փուլը և գալա համերգը տեղի կունենան Բեթհովենի անվան համերգասրահում:
Մասնակիցների տեղափոխման, կեցության և սննդի ծախսերը կհոգա նախագծի կազմակերպիչը:
Մրցույթի խորհրդի որոշմամբ՝ նախագիծը կհոգա Արցախի մասնակիցների (նաև Հայաստանում այս պահին ժամանակավորապես բնակություն հաստատած)՝ Դիլիջանում կեցության և սննդի ծախսերը՝ մայիսի 10-ից սկսած:
Արցախի այն շնորհալի երեխաները, որոնք չեն կարողանա առկա ձևաչափով ներկա գտնվել մրցույթին, հնարավորություն կունենան մասնակցելու նախագծին առցանց՝ ներկայացնելով իրենց ստեղծագործությունների տեսագրությունները:
Կրտսեր խմբի (մինչև 13 տարեկան) մասնակիցները պետք է ներկայացնեն 1 մենանվագ ստեղծագործություն՝ ցանկացած գործիքի համար (մինչև 5 րոպե տևողությամբ) և 1 հայալեզու երգ՝ գրված ձայնի և ցանկացած գործիքի համար՝ մինչև 5 րոպե տևողությամբ:
Ավագ խմբի (14-18 տարեկան) մասնակիցները պետք է ներկայացնեն 1 մենանվագ ստեղծագործություն՝ ցանկացած գործիքի համար (մինչև 10 րոպե տևողությամբ) և 1 անսամբլային ստեղծագործություն՝ 2-ից 4 գործիքի համար՝ առավելագույնը 10 րոպե տևողությամբ:
Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետը մայիսի 5-ն է:
Մրցույթի մասնակցության համար վճար չի պահանջվում:
Մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները կստանան անվանական գավաթներ, իսկ հաղթող մասնակիցները` նաև դրամական պարգև:
Դրամական պարգևներ կստանան նաև մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցների ուսուցիչները:
Մրցույթի բոլոր մասնակիցները կստանան խրախուսական նվերներ, պատվոգրեր:
Մրցույթի մանրամասներ, մասնակցության համար անհրաժեշտ տեղեկություններ կարելի է ստանալ` գրելով մրցույթի պաշտոնական ֆեյսբուքյան էջին կամ զանգահարելով +374 55 07 07 80 հեռախոսահամարով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ