Տեսողության սահմանափակ կարողություններ ունեցող անձանց մշակութային կրթության շարունակականության, տեղեկատվություն ստանալու իրավունքի ապահովման համար ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը «Գրահրատարակչության և գրադարանների» ծրագրով իրականացնում է «Տեսողության սահմանափակ կարողություն ունեցող անձանց համար բրայլյան տառատեսակով գրքերի, ամսագրերի հրատարակում, տետրերի պատրաստում, աուդիոգրքերի ձայնագրում» միջոցառումը:
2022 թվականին այս միջոցառման շրջանակում նախարարության աջակցությամբ «Հայաստանի կույրերի միավորում» հրատարակչությունն իրականացրել է մի շարք աշխատանքներ:
Բրայլյան տառատեսակով հրատարակվել են Հեկտոր Մալոյի «Առանց ընտանիքի», Վիլյամ Սարոյանի «Մայրիկ, ես սիրում եմ քեզ», «Մարդկային կատակերգություն», Աբբա Պրևոյի «Մանոն Լեսկո», Շառլ Ազնավուրի «Քանի դեռ սիրտս բաբախում է», «Հայրս՝ այդ հսկան», Խալեդ Հոսեյնիի «Հազար չքնաղ արևներ», Սալի Ռունիի «Նորմալ մարդիկ», Էլենա Ֆերանտեի «Իմ հանճարեղ ընկերուհին», «Նոր ազգանվան պատմությունը», Մարկ Արենի «Քառյակը», Նարինե Աբգարյանի «Զուլալի», Լևոն Խեչոյանի «Սև գիրք, ծանր բզեզ», Ռեյչլ Հոլիսի «Աղջիկ ջան, ուշքի արի», Հայկ Սիրունյանի «Չոր ապրիլ», Լուսի Մոդ Մոթգոմերիի «Աննան կանաչ կտուրներից», Ջոն Բոյնի «Տղան լեռան գագաթին» գրքերը:
Բրայլյան տառատեսակով լույս են տեսել Հայաստանի կույրերի միության գործունեությունը ներկայացնող ամսագրերի տասներկու համարները:
Պատրաստվել են բրայլյան տառատեսակով գրելու համար անհրաժեշտ տետրեր:
Ձայնագրվել են աուդիոգրքեր, որոնց թվում՝ Մարգարետ Միտչելի «Քամուց քշվածները», Ջոջո Մոյեսի «Աստղեր նվիրողը», «Ես մինչ քեզ», Սոմերսեթ Մոեմի «Թատրոն», Գուզել Յախինայի «Զուլեյխա», Դերենիկ Դեմիրճյանի «Պատմվածքներ», Հենրի Հագարդի «Բլոսհոլմի տիրուհին», Վազգեն Սարգսյանի «Էս ինչ եք անում, տղերք», Նիկոս Կազանձակիսի «Հույն Զոռբան»:
Այս ծրագրերի իրականացման համար 2022 թվականին հատկացվել է 9786.6 հազար դրամ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ