ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

‹‹Ընտանիք›› կենտրոնի այցը զորամաս՝ Հայոց բանակի 25-ամյակի առթիվ

Մարտի 20, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Մարտի 10-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը Գյումրու կայազորի 55035 զորամասում կազմակերպել էր տոնական միջոցառում` նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 25 ամյակին:

Միջոցառմանը ներկա էին զորամասի հրամանատարությունը, զինծառայողներ, ապրիլյան քառօրյա պատերազմի մասնակիցներ:

Միջոցառումն ազդարարվեց զորամասի հրամանատարի կողմից ՀՀ պետական դրոշի հանդիսավոր ներս բերման հրամանով, որից հետո հնչեց օրհներգը՝ Գյումրու կայազորի փողային նվագախմբի կատարմամբ: Ներկաները մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին քաջաբար նահատակված հայորդիների հիշատակը:

Կենտրոնի երգի, պարի, մարտական արվեստի խմբակների շնորհալի սաները  հայ զինվորի խիզախության, հայրենիքի նկատմամբ անմնացորդ սիրո, նվիրվածության և անկոտրում կամքի մասին իրենց կատարումներով զինծառայողներին հաղորդեցին տոնական տրամադրություն: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին բազմաթիվ ռազմահայրենասիրական երգեր ու պարեր, որոնք արտահայտում էին թշնամուն հաղթելու անսասան կամքն ու հավատը, քաջությունն ու հերոսությունը:

Միջոցառմանը  իրենց մասնակցությունն էին բերել նաև  Գյումրու երիտասարդ մրցանակակիր երգիչները:

«Խաղաղություն ամենքին և ամենուր». ահա այս ցանկությամբ  ամփոփեց միջոցառումը փոքրիկ հայրենասեր ‹‹զինվորը››:

Ցերեկույթը եզրափակվեց կենտրոնի տնօրեն Ա. Մինասյանի և զորամասի հրամատարի տեղակալ, փոխգնդապետ Ա. Գրիգորյանի կողմից փոխադարձ շնորհակալագրերի հանձնմամբ:

Նրանք կարևորեցին նմանատիպ միջոցառումների անցկացումը, որի շնորհիվ մատաղ սերնդի մոտ առաջանում է հայ սպայի և զինվորի հերոսական կերպարի վերաբերյալ իրական պատկերացումներ և ամրապնդվում  ռազմահայրենասիրական  դաստիարակությունը:

Այո՛, այսպիսի ուսանելի և երկկողմ հանդիպումների, համատեղ իրականացրած ծրագրերի միջոցով է, որ ձևավորվում և ոգեշնչվում է անկախ պետության ապագան կերտող պատանին:

Հ. Սարգսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)