Անթաքույց փաստ է, որ սիրով կատարված ամեն բան արդյունավետ է ավելի: Պատահական չէ, որ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը հենց այս օրը նշանավորել է տարիներ ի վեր, որպես ինքնակառավարման օր:
Դպրոցի ավանդույթի համաձայն, նախապես համակարգված գրաֆիկով ընտրում են ուսուցիչներն իրենց փոխարինողներին, աշխատում նրանց հետ օրվա դասացուցակին համապատասխան, ապա հաստատվում է տնօրենի կողմից:
Մեր իրականության այս անպաճույճ մթնոլորտում, հիրավի, սիրո դեֆիցիտ է, ուստի օրը հնարավորինս լցվեց սիրով և բոլոր աշխատանքների պաշտոնակատարները մեծ եռանդով ու խանդավառությամբ ավարտին հասցրեցին իրենց վրա դրված պարտականությունները:
Օրվա վերջում ամփոփիչ հանդիպում կազմակերպվեց դպրոցի ուսուցչանոցում, որի ընթացքում աշակերտ-ուսուցիչները և աշակերտ-տնօրենությունը վերլուծեցին կատարված աշխատանքները, գնահատեցին ծավալը, ուսուցչի մասնագիտության նրբությունները, հայտնեցին թե՛ ցանկություն մասնագիտության ընտրության, թե՛ մտավախություն (որ չեն կարող լինել ուսուցիչ):
Դպրոցի ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը մանրամասն անդրադարձ կատարեց աշակերտական ինքնավարությանը, իր պաշտոնին փոխարինող, աշակերտական խորհրդի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարարին կից ԱԽ-ի անդամի թեկնածու Հրաչյա Փարամազյանի համապատասխանությունը զբաղեցրած պաշտոնին, նշեց թերացումները և շնորհակալ եղավ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանին աշխատանքի որակն ու ծավալը իր պատասխանատվության ներքո պահելու համար:
Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը երախտագիտությամբ շնորհավորեց բոլորին օրվա կապակցությամբ, հայտնեց իր գոհունակությունն աշակերտակենտրոն գործառույթի վերաբերյալ և պատրաստակամությունը ամեն կրեատիվ նախաձեռնության համար պայման ստեղծելուն:
Ուշագրավ է, որ իր ներկայությամբ օրը պատվել է Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության մշակույթի սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը: Ճիշտ է այցելության նպատակն աշխատանքային այլ բովանդակություն ուներ, սակայն հերթապահ ինքնավարները մեծ զգոնությամբ ու ոգևորվածությամբ ընդունեցին, ճանապարհեցին հյուրերին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ