2022 թ. «100 գաղափար Հայաստանի համար» ծրագրի շրջանակում փորձագետ Գեղամ Ռոստոմյանի նախաձեռնությամբ կայացել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, ԱԿԲԱ ֆեդերացիայի ներկայացուցիչների և «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի գյուղատնտեսական գիտություններ անվանակարգի հայտատուների հանդիպումը:
Միջոցառմանը մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը: Կարևորելով պետական կառույցների և մասնավոր հատվածի միջև համագործակցությունը՝ նա նշել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունն ուշադրության կենտրոնում է պահում երիտասարդական ոլորտն ու իրականացվող ծրագրերը:
«100 գաղափար Հայաստանի համար» նորարարական նախագծերի և գիտատեխնիկական մշակումների համահայկական մրցույթն ուղղված է երիտասարդների նորարարական մտածողության զարգացմանը, ՀՀ-ում սոցիալ-տնտեսական խնդիրների լուծմանը, երիտասարդների ներգրավմանը և քաղաքացիական նախաձեռնությունների խթանմանը»,- նշել է Զարա Ասլանյանը և հավելել, որ ծրագրի նպատակն է մրցույթների միջոցով հավաքագրել երիտասարդների հետաքրքիր ու նորարական գաղափարները, այնուհետև հարթակ ստեղծել դրանք կյանքի կոչելու համար:
Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետը հավելել է՝ նմանօրինակ համագործակցությունը երիտասարդներին իրենց գաղափարներն իրացնելու հնարավորություն է տալիս՝ ապահովելով ծրագրերի շարունակականությունը:
Իմփաքթ Հաբ Երևանի Ֆելոուշիփ ինկուբացիոն ծրագրերի համակարգող Միշա Պողոսյանը ընդգծել է, որ համայնքների զարգացման տեսանկյունից պետության համար սոցիալական ձեռներեցության հմտությունների ձեռքբերումն ու արդյունավետ իրականացումը շատ կարևոր են. «Սոցիալական ձեռնարկատիրության հիմնական գաղափարն է երիտասարդին ներգրավել համայնքի զարգացման գործընթացում: Սա նաև թույլ է տալիս վեր հանել համայնքային խնդիրները՝ ուղենշելով դրանց լուծման ճանապարհները»:
ԱԿԲԱ ֆեդերացիայի նախագահ Հարություն Պողոսյանն իր հերթին մասնավոր օրինակների միջոցով անդրադարձել է ֆեդերացիայի գործունեության և Իմփաքթ Հաբ Երևանի հետ համագործակցությանը՝ կարևորելով երիտասարդների ստարտափների շարունակության ապահովումը:
«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի շրջանակում «Գյուղատնտեսական գիտություններ» անվանակարգում սածիլամանների և պարկուճերի նորարարական տեխնոլոգիաներին վերաբերող իր ծրագիրը ներկայացրած Գուրգեն Ալեքսանյանը նույնպես գաղափարի շարունակականությունն ապահովելու հնարավորություն է ստացել:
«ԿԳՄՍ նախարարության մրցույթը նաև նոր կապեր հաստատելու, ոլորտի մասնագետների հետ հանդիպելու հնարավորություն է ընձեռում մասնակիցներին, ինչը պակաս կարևոր չէ բիզնես գաղափարը շարունակելու համար: Այսօր այս համագործակցությունը նոր հորիզոններ է բացում երիտասարդների համար, ինչի արդյունքում նոր գաղափարներ են ծնվում»,- ասել է Գուրգեն Ալեքսանյանը:
Հանդիպման ավարտին իրենց հաջողության պատմությունները ներկայացրել են ծրագրի նախկին մասնակիցներ «Շրջակա միջավայր և առողջություն» ՀԿ-ի համահիմնադիր, գործադիր տնօրեն Լիանա Մարգարյանը և «Համայնքների կայուն զարգացման նորարարական լուծումներ» ՀԿ-ի համահիմնադիր նախագահ Մխիթար Ավետիսյանը:
Իմփաքթ Հաբ Երևանի ղեկավարությունն էլ հանդիպման մասնակից երիտասարդներին առաջարկել է մասնակցել իրենց կողմից հայտարարված ծրագրերին, որը հնարավորություն կտա շփվել ոլորտային փորձառու մասնագետների հետ՝ գաղափարներին նոր շունչ տալու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ