ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հագեցած բաց դասեր՝ նվիրված Մայրենիի և Ամենայն հահոց բանաստեղծ Հ․Թումանյանի ծննդյան օրերին

Փետրվարի 21, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Եվ վարպետներ, խոնարհ ու հանճարեղ,
Հղկել են այն դարեր, որպես մարմար,
Եվ փայլել է նա մերթ, ինչպես բյուրեղ
Մերթ կոպտացել, ինչպես լեռնային քար:

Երջանիկ ենք, որ հայերենն է մեր մայրենին, մանկական թոթովանքից, մինչև բարբառ, քնարերգության ու գիտության լեզու, այն ամենուր է ու միշտ գրավիչ, մատչելի ու հուզիչ:

Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, թումանյանական շաբաթի շրջանակներում 2-րդա դասարանի աշակերտները (դասվար` Արևիկ Դավթյան) ներկայացրեցին. «Չարի վերջը», «Շունն ու կատուն», «ՈՒլիկը», «Ծիտը», «Ճամփորդները», «Պոչատ աղվեսը», «Սուտասանը», «Կիկոսի մահը», «Քաջ նազարը» հեքիաթները` նորովի մատուցմամբ:

4-րդա դասարանը (դասվար` Ռոմելա Գրիգորյան) ներկայացրեցին «Սուտասանը» հեքիաթը` գունեղ մտահաղացումներով:

4-րդ բ դասարանի աշակերտները ( դասվար` Լուսինե Վարդանյան) ցուցադրեցին «Անբան Հուռին» հեքիաթը` գեղեցիկ կահավորանքով ու բեմականացումով:

Դպրոցի ,,Տիկնիկային թատրոն,, ուսումնական խմբակի սաները (խմբակավար` Հերմինե Առաքելյան) ցուցադրեցին «Ոսկու կարասը» տիկնիկային ներկայացումը:

Բոլոր դասարանների ներկայացումները համեմված էին գեղեցիկ երգերով և Հ.Թումանյանի քառյակներով:

Դասերին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչներ և ծնողներ:

Սիրենք, սովորենք ու անաղարտ պահենք մեր մայրենին:

Դասերի ավարտին աշակերտները միմյանց գրքեր նվիրեցին, որն իսկական տոն էր նրանց համար:

 

Տարրական կրթության մ/մ նախագահ Հերմինե Առաքելյան
Ուսուցչի օգնական Սիրարփի Հովհաննիսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)