Շվեդական «Art Nexus» ծրագրի շրջանակում փետրվարի 21-ին «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում տեղի է ունեցել «Ինչպես զարգացնել Հայաստանի ստեղծարար ոլորտը և աջակցել արվեստագետներին և մշակութային գործիչներին» թեմայով երկխոսության հարթակը:
Ծրագրի բացմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և ՀՀ-ում Շվեդիայի դեսպան Պատրիկ Սվենսոնը: Քննարկմանը մասնակցել են մշակույթի, արվեստի ոլորտների հայաստանյան ներկայացուցիչներ:
«Art Nexus»-ը շվեդական նախաձեռնություն է, որը միտված է Հայաստանի և Շվեդիայի միջև արվեստի և մշակույթի ոլորտներում համագործակցությանը՝ նպաստելով հետագա ծրագրերի ձևավորմանն ու ընդլայնմանը:
Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին` ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ ծրագրի մեկնարկը տրվում է քննարկումների ձևաչափով, որի նպատակն է խրախուսել ՀՀ մշակույթի ոլորտում կարողությունների զարգացումը, շարունակական երկխոսության կայացումը՝ պետական և ոչ պետական գործընկերների միջև մշակույթի զարգացման համատեքստում:
Խոսելով ծրագրի կարևորության մասին՝ նախարարի տեղակալը շեշտել է, որ այն միտված է նպաստելու մշակույթի ոլորտում առկա ծրագրերի համադրմանը, առաջնահերթությունների կյանքի կոչմանը և հայ-շվեդական համագործակցության խորացմանը: Այս համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանը մատնանշել է «Հայաստանի Հանրապետության մշակույթի պահպանության և զարգացման 2023-2027 թթ. ռազմավարությունը»՝ ընդգծելով, որ այն ուղենշային փաստաթուղթ է ոլորտի զարգացման համար:
«Շատ կարևոր է ռեսուրսների համադրման խնդիրը՝ հատկապես մշակույթի ոլորտում: ՀՀ կառավարությունը ոլորտին տրամադրում է աննախադեպ պետական հատկացումներ, սակայն մշակույթի ոլորտում նոր միջոցների ներգրավման կարիք կա: Այս համատեքստում ուզում եմ առանձնացնել գործընկերային «Ստեղծարար արդյունաբերություն» ծրագիրը, որում առկա են շատ կարևոր նպատակադրումներ, որոնք արտացոլված են մշակույթի 2023-2027 թթ. ռազմավարության մեջ կամ համահունչ են ռազմավարության վերջնարդյունքներին: 2022 թվականի տարեվերջին վավերացրել ենք նաև «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագիրը, և առաջիկայում կստեղծվի սերտ համագործակցության հնարավորություն եվրոպացի և հայաստանյան ստեղծագործողների միջև: Բազմաթիվ գործընկերային և համագործակցային ծրագրերի համայնապատկերում իր ուրույն տեղն ունի «Art Nexus» ծրագիրը. այն վստահաբար նոր խոսք և կարևոր հարթակ կլինի ինչպես գործող ծրագրերի փոխլրացման, այնպես է հայ-շվեդական գործընկերության զարգացման համատեքստում»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը և հավելել, որ այս ծրագրի շնորհիվ հայ-շվեդական ներկապնակը կհարստանա ևս մի կարևոր բաղադրիչով՝ մշակույթի ոլորտում կարևոր համագործակցությամբ:
ՀՀ-ում Շվեդիայի դեսպան Պատրիկ Սվենսոնը ողջունել է ներկաներին ծրագրի գործարկման կապակցությամբ և նշել, որ ծրագիրը միտված է հայ- շվեդական մշակութային համագործակցության զարգացմանն ու ընդլայնմանը:
«Art Nexus» ծրագրի ղեկավար Լիվ Վեյսբերգը ներկայացրել է ծրագրի մասնրամասները, արվեստի և ստեղծարար արդյունաբերության ոլորտում Շվեդիայի պետական քաղաքականությունը: Այնուհետև միոցառման մասնակիցներն ու բանախոսները հարց ու պատասխանի ձևաչափով քննարկել են ծրագրին վերաբերող մի շարք հարցեր:
Նշենք, որ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը փետրվարի 20-ն ընդունել է Հայաստանում «Art Nexus» ծրագրի ղեկավար Լիվ Վեյսբերգին, ծրագրի համակարգող Նյուշա Խանմոհամադին, ծրագրի ազգային խորհրդատու Լիլիթ Գրիգորյանին: Հանդիպմանը քննարկվել են «Art Nexus» ծրագրի ներդրումը Հայաստանում և համագործակցության հնարավոր ուղիները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ