Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Հանճարեղ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հ. Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակին: Դպրոցում տոնական տրամադրություն էր: Հ. Թումանյանի շունչն էր ամենուր…
Անմահ, հավերժական Թումանյան…
Ամենայն հայոց բանաստեղծ, մտավորական, որի ծովածավալ գրական երկերը` հեքիաթները, լեգենդները , պոեմները, պատմվածքներն ու քառյակները հայ գրականության մեջ ինքնատիպ են` գրված պարզ ու հյութեղեն լեզվով, որոնք ընթերցողի մեջ սերմանում են մարդկային վեհ արժեքներ` ազնվություն, հայրենասիրություն, բարություն, ճշմարտացիություն, սեր:
«Անուշ» օպերայի հոգեթով երաժշտության ներքո բեմադրվեց հեզաճկուն պար: Դպրոցի «Փոքրիկ երգիչներ» երգչախումբը /խմբակավար` Մարիետա Վարդանյան/ կատարեց «Ա՜խ, ինչ լավ է սարի վրա» և «Ամպի տակից» երգերը:
Բեմականացվեցին «Անխելք մարդը», «Մի կաթիլ մեղրը», «Սուտասանը», «Բարեկենդանը», «Գիքորը», «Կիկոսի մահը», «Թագավորն ու չարչին» սքանչելի, գողտրիկ գործերը: Հեքիաթներն ընդմիջվեցին «Ախթամար» և «Տիեզերքում աստվածային» երգերով:
Գրական-երաժշտական ցերեկույթը կազմակերպել էին Մայրենի, Հայոց լեզու, Գրականություն և Գրաբար առարկաների մեթոդական միավորումը /նախագահ` Ջեմմա Դանիելյան/, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծովինար Կարապետյանը, 5-9-րդ դասարանների դասղեկները:
Թումանյանը ժողովրդական հանճարի փայլատակումն էր: Նրա բանահյուսական հերոսները` Անուշը, Սարոն, Քաջ Նազարը, Սուտլիկ որսկանը… ժողովրդի ծոցից դուրս եկած մարդիկ էին: Թումանյանի երկերը ժամանակի հետ ավելի են փայլում, ինչպես ադամանդ, անգին քար,մարգարիտ ու գոհար, որ երբեք չեն խամրելու:
Միջոցառումն ամփոփեց դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը հորդորեց աշակերտներին շատ ընթերցել և զգույշ ընթերցել Թումանյանի անկրկնելի գործերը: Ամեն ինչ անցնում է, ամենքն անցավոր է, գործն է անմահ, մնայուն:
Ամեն անգամ Թումանյանի գործերը ընթերցելիս կարծես մի կաթիլ ես ըմպում նրա օվկիանոս գրական ժառանգությունից:
Հ. Թումանյանը «Երջանիկ ակունքներին երազուն» կանչեց ու անց կացավ, բայց իր կանչն ու գործը թողեց իբրև իր անմահության հավերժական վկայություն:
Ա.Մուրադյան
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ