ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում ֆրանսախոս միջազգային կազմակերպությունների յոթ անդամ երկրների դեսպաններին և ֆրանկոֆոն միջազգային կազմակերպությունների ու դիտորդ պետությունների անդամներին՝ Հայաստանում Շվեյցարիայի դեսպան Լուկաս Ռոզենկրացի նախագահությամբ:
Հանդիպմանը ներկա էր նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Հանդիպմանը քննարկվել են Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա և երկամսյակի շրջանակում իրականացվող ծրագրերն ու միջոցառումները:
Ողջունելով դեսպաններին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է. «Կարևորում ենք ֆրանկոֆոն երկրների հետ համագործակցության փորձը, որ կուտակել ենք Հայաստանի՝ Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության նախագահության տարիներին: Այդ ընթացքում ստեղծվել են ամուր հիմքեր՝ մեր հետագա աշխատանքն ավելի համակարգված և արդյունավետ իրականացնելու համար: Վստահաբար պետք է փաստել, որ ֆրանսերենը և ֆրանկոֆոն արժեքները մեկ անբաժանելի ամբողջություն են»:
Նախարարը տեղեկացրել է, որ ՀՀ բոլոր ուսումնական հաստատություններում Ֆրանսիայի ազգային տոնի և Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա կապակցությամբ նախատեսվում են ֆրանսերենով մի շարք միջոցառումներ, ինչը, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, նպաստում է ֆրանկոֆոն մշակույթի և արժեքների տարածմանն ու լեզվի զարգացմանը, ինչպես նաև հնարավորություն է ընձեռում սովորողներին համագործակցել այդ շրջանակում և դրսևորել իրենց լեզվական կարողությունները և հմտությունները:
Ժաննա Անդրեասյանն առանձնացրել է 2 հիմնական միջոցառում. Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա բացման միջոցառումը նախատեսվում է մարտի 20-ին «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում: Կներկայացվի հատուկ համերգային ծրագիր. ելույթ կունենա Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը՝ հրավիրված մենակատարի հետ:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ 2-րդ առանձնահատուկ միջոցառումը պլանավորվում է Գյումրիում՝ Գյումրու թիվ 1 դպրոցի նախաձեռնությամբ: Կատարումներով հանդես կգան «Հայորդաց տան» երգչախմբի սաները, Գյումրու սիմֆոնիկ նվագախումբը. կհնչի ֆրանսիական երաժշտություն: Նախատեսվում են նաև թեմատիկ խճանկար և ֆրանսիական ազգային խոհանոցի հյուրասիրություն: Նախարարի դիտարկմամբ՝ հենց այդ դպրոցն էլ կարող է դառնալ Գյումրիում նախատեսվող ֆրանկոֆոն դպրոցը:
Շվեյցարիայի դեսպանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և նշել, որ բարձր գնահատանքի են արժանի այն տարիները, երբ 2018-2022 թթ.՝ մարտահրավերներով լի մի ժամանակաշրջանում, Հայաստանը ստանձնել էր Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության նախագահությունը:
Դեսպանները ներկայացրել են երկամսյակի շրջանակում նախատեսվող միջոցառումները, որոնք իրականացվելու են տարբեր ձևաչափերով և տարբեր հաստատություններում: Այսպիսով՝ Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանում կանցկացվի «Կանանց դերը դիվանագիտության մեջ» թեմայով բանախոսությունների շարք, որտեղ ելույթներով հանդես կգան ֆրանկոֆոն դեսպանները: Կկազմակերպվի ֆրանկոֆոն կինոյի փառատոն, որտեղ կներկայացվեն ֆրանսիական, բելգիական, կանադական, սերբական ֆիլմեր՝ ենթագրերով: Հայաստանի պետական կամերային նվագախմբի հետ կիրականացվի համերգային ծրագիր: Նախատեսվում է նաև ԿԳՄՍՆ-ի հետ համագործակցությամբ հանրակրթական դպրոցներում անցկացնել «Ասա՛ ինձ 10 բառ բոլոր ժամանակաձևերով» մրցույթ:
Հաջորդիվ աշխատանքային քննարկումների ձևաչափով կքննարկվեն միջոցառումների իրականացման քայլերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ