Ռուսաստանի դաշնության Տյումենի մարզի «Հայաստան» հասարակական մշակութա-լուսավորչական հայկական կազմակերպությանը կից մեկօրյա դպրոցը գործում է շուրջ 15 տարի:
Արդեն մեկ տարի է, ինչ «Հայաստան» հասարակական կազմակերպության նախագահ Համլետ Փաշայանի, բարերարներ Սամվել և Սերգո Ստեփանյանների շնորհիվ դպրոցն իր աշխատանքները կազմակերպում է Մ. Մաշտոցի անվան Հայկական մշակույթի կենտրոնի նորակառույց մասնաշենքում, որը կահավորված է և ապահովված՝ ժամանակակից տեխնիկական սարքավորումներով:
Այս գեղեցիկ նվերը հնարավորություն ընձեռեց էլ ավելի բարձր մակարդակով կազմակերպելու հայ մանուկների, երիտասարդների կրթական և ազգապահպան գործունեությունը: Զգալիորեն ավելացավ մշտական հաճախող սաների թիվը ( մոտ 150): Բացի մայրենի լեզվի, գրականության, հայ ժողովրդի պատմության և հայրենագիտության դասերից, մշակույթի կենտրոնում գործում են նաև թատերական, կերպարվեստի, հայկական ժողովրդական երգի, հայկական ժողովրդական պարի, հայկական ազգային նվագարանների (դուդուկ, դհոլ) խմբակները:
Մշակույթի կենտրոնի լավագույն ավանդույթներից է բաց դաս - միջոցառումների կազմակերպումն ու անցկացումը: Մանկավարժները ջանք չեն խնայում այդ միջոցառումները հետաքրքիր և բովանդակալից կազմակերպելու համար:
Մարտի 19-ին հայկական ժողովրդական պարերի խմբավար Ալյոնա Զիկովան անցկացրեց հերթական բաց դասը, որին ներկա էին մշակույթի կենտրոնի մանկավարժներ, ծնողներ և հյուրեր: Երեխաները ջանասիրությամբ և մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել դասին: : Խմբավարի աշխատանքի արդյունքը ակնհայտ էր և գոհացուցիչ Հյուրերը դահլիճից հեռացան հիասքանչ տպավորություններով, մեծ սպասումների և վերադարձի ակնկալիքով:
Տեղին է նշել նաև ողջ ուսումնական տարվա ընթացքում կազմակերպված այլ դաս - միջոցառումների մասին, որոնք ունեն դաստիարակչական, ուսուցողական և հայապահպան նպատակներ: Դրանցից են՝ «Երևանը Հայաստանի մայրաքաղաքն է», «Գրիգոր Զոհրապի 155 – ամյակը» , « Սուրբ Ծնունդ» (մանկավարժ Ա Պողոսյան) , «Ավետիք Իսահակյանի պոեզիան» (մանկավարժ Ռ Դանիելյան , ռուսալեզու ավագ խումբ) , «Հայկական բանակի ծնունդը» (մանկավարժ Մ Համբարյան), «Դուդուկը՝ ազգային հրաշալիք» (մանկավարժ Ն Մուսոյան) , «Ազգային նվագարաններ» դհոլի և դուդուկի համատեղ բաց դաս (մանկավարժներ ն Մուսոյան և Ռ Սարուխանյան) , թատերական խմբի սաների մասնակցությամբ՝ «Քաջ Նազար» ներկայացման բեմականացումը (ղեկավար Բ. Թադևոսյան) :
Մարտի 26- ին նախատեսված է նաև մանկավարժ Ս. Սիմոնյանի բաց դաս միջոցառումը՝ «Ետդարձ դեպի մեր արմատները» թեմայով: Հանձնարարված է բոլոր սաներին կազմել իրենց տոհմածառը:
Նման դասերը հայ մանուկներին զինում են կարևոր գիտելիքներով հայրենիքի անցյալի ու ներկայի, ավանդույթների և սովորույթների, հայ նշանավոր մարդկանց մասին:
Ռուզաննա Դանիելյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ