ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս Տյումենի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում

Մարտի 23, 2017
Սփյուռքի լրատու

    Ռուսաստանի դաշնության Տյումենի մարզի  «Հայաստան» հասարակական մշակութա-լուսավորչական հայկական  կազմակերպությանը կից  մեկօրյա դպրոցը  գործում է շուրջ 15 տարի:

    Արդեն մեկ տարի է, ինչ «Հայաստան»  հասարակական կազմակերպության  նախագահ  Համլետ Փաշայանի, բարերարներ Սամվել և Սերգո  Ստեփանյանների  շնորհիվ   դպրոցն իր  աշխատանքները կազմակերպում է  Մ. Մաշտոցի անվան  Հայկական մշակույթի կենտրոնի նորակառույց  մասնաշենքում, որը կահավորված է  և  ապահովված՝   ժամանակակից տեխնիկական  սարքավորումներով:

    Այս  գեղեցիկ նվերը հնարավորություն ընձեռեց  էլ ավելի բարձր մակարդակով կազմակերպելու  հայ մանուկների, երիտասարդների  կրթական և ազգապահպան գործունեությունը: Զգալիորեն ավելացավ մշտական հաճախող  սաների թիվը ( մոտ 150): Բացի մայրենի լեզվի, գրականության, հայ ժողովրդի պատմության և հայրենագիտության դասերից, մշակույթի կենտրոնում գործում են նաև   թատերական, կերպարվեստի, հայկական ժողովրդական երգի, հայկական ժողովրդական  պարի, հայկական  ազգային նվագարանների  (դուդուկ, դհոլ) խմբակները:

    Մշակույթի կենտրոնի լավագույն ավանդույթներից  է  բաց  դաս - միջոցառումների կազմակերպումն ու անցկացումը: Մանկավարժները  ջանք չեն խնայում  այդ միջոցառումները հետաքրքիր  և  բովանդակալից  կազմակերպելու համար:

     Մարտի 19-ին  հայկական ժողովրդական պարերի խմբավար   Ալյոնա  Զիկովան անցկացրեց  հերթական բաց դասը, որին  ներկա էին մշակույթի կենտրոնի  մանկավարժներ, ծնողներ և հյուրեր:  Երեխաները ջանասիրությամբ և մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել դասին: : Խմբավարի աշխատանքի արդյունքը ակնհայտ էր և գոհացուցիչ Հյուրերը դահլիճից  հեռացան հիասքանչ  տպավորություններով, մեծ սպասումների  և վերադարձի ակնկալիքով:

    Տեղին է նշել նաև  ողջ ուսումնական տարվա ընթացքում կազմակերպված  այլ դաս -  միջոցառումների մասին, որոնք ունեն դաստիարակչական, ուսուցողական և հայապահպան նպատակներ:  Դրանցից են՝  «Երևանը Հայաստանի մայրաքաղաքն է», «Գրիգոր Զոհրապի  155 – ամյակը» , « Սուրբ  Ծնունդ»  (մանկավարժ Ա Պողոսյան) ,  «Ավետիք Իսահակյանի պոեզիան»  (մանկավարժ  Ռ Դանիելյան , ռուսալեզու  ավագ խումբ) ,  «Հայկական բանակի ծնունդը»  (մանկավարժ Մ Համբարյան),   «Դուդուկը՝  ազգային հրաշալիք» (մանկավարժ  Ն Մուսոյան) , «Ազգային նվագարաններ»  դհոլի և  դուդուկի  համատեղ բաց  դաս (մանկավարժներ ն Մուսոյան  և  Ռ  Սարուխանյան) , թատերական խմբի սաների մասնակցությամբ՝ «Քաջ Նազար» ներկայացման բեմականացումը  (ղեկավար  Բ. Թադևոսյան) : 

  Մարտի    26- ին նախատեսված է նաև  մանկավարժ Ս. Սիմոնյանի բաց  դաս միջոցառումը՝ «Ետդարձ դեպի մեր արմատները»  թեմայով:  Հանձնարարված է բոլոր սաներին կազմել իրենց   տոհմածառը:

    Նման դասերը  հայ մանուկներին   զինում են կարևոր գիտելիքներով  հայրենիքի անցյալի ու ներկայի, ավանդույթների և սովորույթների,  հայ  նշանավոր մարդկանց  մասին:

  Ռուզաննա Դանիելյան

 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)