ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս Տյումենի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում

Մարտի 23, 2017
Սփյուռքի լրատու

    Ռուսաստանի դաշնության Տյումենի մարզի  «Հայաստան» հասարակական մշակութա-լուսավորչական հայկական  կազմակերպությանը կից  մեկօրյա դպրոցը  գործում է շուրջ 15 տարի:

    Արդեն մեկ տարի է, ինչ «Հայաստան»  հասարակական կազմակերպության  նախագահ  Համլետ Փաշայանի, բարերարներ Սամվել և Սերգո  Ստեփանյանների  շնորհիվ   դպրոցն իր  աշխատանքները կազմակերպում է  Մ. Մաշտոցի անվան  Հայկական մշակույթի կենտրոնի նորակառույց  մասնաշենքում, որը կահավորված է  և  ապահովված՝   ժամանակակից տեխնիկական  սարքավորումներով:

    Այս  գեղեցիկ նվերը հնարավորություն ընձեռեց  էլ ավելի բարձր մակարդակով կազմակերպելու  հայ մանուկների, երիտասարդների  կրթական և ազգապահպան գործունեությունը: Զգալիորեն ավելացավ մշտական հաճախող  սաների թիվը ( մոտ 150): Բացի մայրենի լեզվի, գրականության, հայ ժողովրդի պատմության և հայրենագիտության դասերից, մշակույթի կենտրոնում գործում են նաև   թատերական, կերպարվեստի, հայկական ժողովրդական երգի, հայկական ժողովրդական  պարի, հայկական  ազգային նվագարանների  (դուդուկ, դհոլ) խմբակները:

    Մշակույթի կենտրոնի լավագույն ավանդույթներից  է  բաց  դաս - միջոցառումների կազմակերպումն ու անցկացումը: Մանկավարժները  ջանք չեն խնայում  այդ միջոցառումները հետաքրքիր  և  բովանդակալից  կազմակերպելու համար:

     Մարտի 19-ին  հայկական ժողովրդական պարերի խմբավար   Ալյոնա  Զիկովան անցկացրեց  հերթական բաց դասը, որին  ներկա էին մշակույթի կենտրոնի  մանկավարժներ, ծնողներ և հյուրեր:  Երեխաները ջանասիրությամբ և մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել դասին: : Խմբավարի աշխատանքի արդյունքը ակնհայտ էր և գոհացուցիչ Հյուրերը դահլիճից  հեռացան հիասքանչ  տպավորություններով, մեծ սպասումների  և վերադարձի ակնկալիքով:

    Տեղին է նշել նաև  ողջ ուսումնական տարվա ընթացքում կազմակերպված  այլ դաս -  միջոցառումների մասին, որոնք ունեն դաստիարակչական, ուսուցողական և հայապահպան նպատակներ:  Դրանցից են՝  «Երևանը Հայաստանի մայրաքաղաքն է», «Գրիգոր Զոհրապի  155 – ամյակը» , « Սուրբ  Ծնունդ»  (մանկավարժ Ա Պողոսյան) ,  «Ավետիք Իսահակյանի պոեզիան»  (մանկավարժ  Ռ Դանիելյան , ռուսալեզու  ավագ խումբ) ,  «Հայկական բանակի ծնունդը»  (մանկավարժ Մ Համբարյան),   «Դուդուկը՝  ազգային հրաշալիք» (մանկավարժ  Ն Մուսոյան) , «Ազգային նվագարաններ»  դհոլի և  դուդուկի  համատեղ բաց  դաս (մանկավարժներ ն Մուսոյան  և  Ռ  Սարուխանյան) , թատերական խմբի սաների մասնակցությամբ՝ «Քաջ Նազար» ներկայացման բեմականացումը  (ղեկավար  Բ. Թադևոսյան) : 

  Մարտի    26- ին նախատեսված է նաև  մանկավարժ Ս. Սիմոնյանի բաց  դաս միջոցառումը՝ «Ետդարձ դեպի մեր արմատները»  թեմայով:  Հանձնարարված է բոլոր սաներին կազմել իրենց   տոհմածառը:

    Նման դասերը  հայ մանուկներին   զինում են կարևոր գիտելիքներով  հայրենիքի անցյալի ու ներկայի, ավանդույթների և սովորույթների,  հայ  նշանավոր մարդկանց  մասին:

  Ռուզաննա Դանիելյան

 

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…