ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երեխայի նկատմամբ բռնության հոգեբանական հետևանքները

Մարտի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 8-րդ ա դասարանի դասղեկ Ա. Ծատրյանը դասղեկի ժամերին հաճախ է անդրադառնում միջանձնային կոնֆլիկտներին, դիրքորոշումներին, վերաբերմունքին:

       Այսօր, մարտի 23-ին, դասղեկի ժամին դերային  իրադրությունների միջոցով դասարանում ստեղծեց մի քանի տեսակի բռնությունների տեսարաններ:

       Առաջադրանքը  հետևյալն էր` վերնագրել  տեսարանը, բնութագրել բռնության տեսակը:

       Ընտանեկան, սեռական, հոգեբանական բռնությունները երեխաներին ծանոթ էին: Նրանք կարողացան հասկանալ և վերլուծել: Խնդիրը բարդացավ միայն սեռական բռնության խոստովանության հարցում:

       Որքանով դժվարությամբ է հասկանում երեխան սեռական բռնության դրդապատճառը,  նույնքան կաշկանդվում է բացահայտ խոսելու և իրազեկելու մեջ,- աշակերտուհին այսպես     ձևակերպեց  իր  մտահոգությունը:

     Մեծահասակները եզրահանգեցին, որ հաճախ պետք է նման թեմաներով կանխարգելիչ նպատակներ հետապնդող զրույցներ անցկացնել փոքրերի հետ: Դա հնարավորություն կտա որպեսզի առաջին իսկ կասկածելի իրավիճակը երեխան ներկայացնի ծնողին կամ ուսուցչին, առանց մեղքի զգացման: 

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…