2023 թվականի մարտի 31-ից մինչև ապրիլի 30-ը «ՀայԱրտ» մշակութային կենտրոնում («Կատապուլտ տաղավար») կներկայացվեն «Կատապուլտ» ծրագրի կապսուլային նախագծերի մասնակիցները:
«Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրը, որն իրականացվում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության հետ համատեղ, բացահայտում է ծրագրի տաղանդավոր մասնակիցներին և նրանց արտադրանքը Հայաստանի ստեղծագործական տարբեր ոլորտներում:
«Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրը կներկայացվի 6 հարթակով՝
ԿԱՊՍՈՒԼ 1: ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅՈՒՆ | ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅՈՒՆ - Նորաձևության և դիզայնի պալատ (ՆԴՊ)
Հայկական նորաձևություն. «Կատապուլտ տաղավար»-ի նորաձևության կապսուլային նախագիծը ցուցադրում է հայկական նորաձևության ավելի քան 20 ապրանքանիշեր, գարուն-ամառ հավաքածուներ՝ ոգեշնչված «Pantone/Պանթոն» երանգներով:
ԿԱՊՍՈՒԼ 2: ՍՏԵՂԾԱՐԱՐ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ|:DDD Kunst House և PROUN/:DDD Կունստ Հաուս և Փրոուն
:DDD Kunst House/:DDD Կունստ Հաուս. «Կատապուլտ տաղավար»-ի ստեղծարար տեխնոլոգիաների կապսուլն ուսումնասիրում է, թե ինչպես են տեխնոլոգիաները աստիճանաբար զբաղեցնում մարդու տեղը: Նախագիծը ներկայացված է արվեստի հավելվածի և յուրահատուկ ինստալյացիայի միջոցով:
PROUN/Փրոուն. «Կատապուլտ տաղավար»-ի ստեղծարար տեխնոլոգիաների կապսուլը վիրտուալ պատկերասրահ է, որտեղ արվեստագետների թվային գործերն են և NFT-երը՝ մետավերսում:
ԿԱՊՍՈՒԼ 3: ԽԱՌԸ/ԱՅԼ| ԻմՊրինտ - ԶՎՈՆ Ստուդիա
«ԻմՊրինտ» խորագրով ցուցադրությունը միավորում է դիզայնը, ճարտարապետությունը և տպագրությունը՝ անդրադառնալով գրքերի ու Երևանի քաղաքային միջավայրի փոխհարաբերություններին:
ԿԱՊՍՈՒԼ 4: Տեսողական արվեստ|Թելից դեպի հյուսվածք - Ժամանակակից արվեստի ինստիտուտ. Նախագծային լաբորատորիա
Թելից դեպի հյուսվածք՝ նյութի փոխակերպման ճանապարհը. «Կատապուլտ տաղավար»-ի վիզուալ արվեստի կապսուլը կներկայացվի Ժամանակակից արվեստի ինստիտուտի լաբորատորիայի կողմից՝ ցուցադրելով այն արվեստագետների աշխատանքները, որոնք ներկայացնում են ավանդական և ժամանակակից մոտեցումների համադրությունը:
ԿԱՊՍՈՒԼ 5: ՏՊԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԳՐՔԵՐ
Արվեստի անկախ հրատարակիչներ - AHA Collective և MAN BAN Visual Culture Archive /ԱՀԱ կոլեկտիվ և «ՄԱՆ ԲԱՆ» տեսողական մշակութային արխիվ:
Անկախ հրատարակիչների կապսուլ. ԱՀԱ կոլեկտիվը և ՄԱՆ ԲԱՆ տեսողական մշակութային արխիվը ներկայացնում են ավելի քան 20 անկախ հրատարակիչների գրքեր, գեղարվեստական տպագրություններ և թերթեր:
ԿԱՊՍՈՒԼ 6: ԿՈՄԻՔՍՆԵՐ | Թումո Կոմիքսների Ստուդիո - Պանիկ Լաբ
Պանիկ Լաբ- «Կատապուլտ տաղավար»-ի կոմիքսների կապսուլում ներկայացված են զիններ, գրաֆիկական նովելներ, տպագրություն և բացիկներ՝ հայազգի անկախ կոմիքս արվեստագետների կողմից։
Եվրոպական միության (ԵՄ) կողմից ֆինանսավորվող «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրը նախագծվել է Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության կողմից 2022 թ. գարնանը` «Ստեղծարար Հայաստան»-ի հետ համագործակցությամբ: Ծրագրի հիմնական նպատակն է Հայաստանում մշակութային և ստեղծարար արդյունաբերության էկոհամակարգի ձևավորման խթանումը, մասնագետների կարողությունների հզորացումը և զարգացող ստեղծարար տնտեսությանն աջակցումը:
«Կատապուլտ տաղավար»-ի բացման միջոցառումը տեղի կունենա 2023 թ. մարտի 31-ին՝ ժամը 19:00-ին:
Ծրագրի մասին հավելյալ տեղեկատվություն կարող եք ստանալ հետևյալ հղումով` https://bit.ly/3LpgkZn:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ