ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է Իրաքի Հանրապետության ներկայացուցիչների պալատի Իրաք-Հայաստան բարեկամության խմբի ղեկավար Մոհամմեդ Խոշնաուի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա էր նաև ՀՀ-ում ԻՀ դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Սուհայլան Մունզեր Խալիլ Ալ-Ջուբուրին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է պատվիրակության անդամներին և նշել, որ հայ-իրաքյան կապերը պատմական խոր արմատներ ունեն, որոնց հիմքում երկու ժողովուրդներին մերձեցնող հումանիտար արժեքներն են, մասնավորապես՝ կրթությունը և մշակույթը: Փոխնախարարն ընդգծել է հայկական կողմի պատրաստակամությունը՝ մեծացնելու և զարգացնելու Իրաքի հետ համագործակցության ուղիները:
Պատվիրակության ղեկավարը՝ Մոհամմեդ Խոշնաուն, շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և նշել հայ-իրաքյան բարեկամական կապերն ակտիվացնելու, կրթական տարբեր մակարդակներում և մշակույթի ոլորտում փորձի փոխանակման պատրաստակամության մասին:
Իրաքյան պատվիրակությունը, մասնավորապես, հետաքրքրվել է հայկական փորձով նախադպրոցական, հանրակրթական, բարձրագույն և ներառական կրթության ոլորտներում: Առաջարկվել է երկուստեք իրականացնել վերապատրաստման դասընթացներ, կլոր սեղան քննարկումներ:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է «ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թ. զարգացման ծրագիրը», որը, ըստ փոխնախարարի, ուղենշային փաստաթուղթ է նաև համագործակցությունների ընդլայնման տեսանկյունից:
«Ըստ այս փաստաթղթի նախանշած թիրախների՝ Հայաստանի 4 բուհ կդառնա աշխարհի վարկանիշային աղյուսակի առաջատարներից և շատ պետությունների համար կրթական ցանկալի հանգրվան: Ըստ այդմ՝ այսօր Հայաստանում սովորող իրաքցի 300 ուսանողի թիվը ևս կարող է մեծանալ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նա նաև անդրադարձել է «Թումո», «Արմաթ», COAF ոչ ֆորմալ կրթական կենտրոնների գործունեությանը և պատվիրակության անդամներին առաջարկել այցելել ու տեղում ծանոթանալ կենտրոնների փորձին:
Կողմերը քննարկել են նաև մշակույթի ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները: Կարևորվել է զբոսաշրջության, թանգարանների, հուշարձանների պահպանության ուղղություններով երկու երկրների միջև փորձի փոխանակումը, ինչպես նաև համատեղ վերապատրաստումները մշակութային ժառանգության, ժամանակակից արվեստի ոլորտներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ