Գործադիրի նիստում այսօր հավանության է արժանացել «Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյունքով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրամադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագիծը:
Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ որոշման արդյունքում հնարավորություն է ընձեռվում այս պահին դպրոցում չաշխատող, բայց ուսուցչի որակավորման պահանջներին բավարարող անձանց նույնպես մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը:
«Այս մեխանիզմը հնարավորություն կտա խթանելու նոր և որակյալ կադրերի մուտքը դպրոց, ինչի կարիքը, միանշանակ, կա: Հիշեցնեմ, որ կամավոր ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է 2021 թվականից. այս պահի դրությամբ 1565 ատեստավորված ուսուցիչ կամ շահառուների 5,5 տոկոսն արդեն ունի բարձրացված վարձատրություն: Միջինում նրանց աշխատավարձը կրկնապատկվել է. եթե միջին դրույքաչափը 125 հազար դրամ է, ապա միջին եկամուտը, միայն կամավոր ատեստավորման արդյունքում, կազմում է 250 հազար դրամ և ավելի: Ունենք առավելագույն՝ 450 հազար դրամ վարձատրություն ստացող ուսուցիչ, ընդ որում՝ ուսուցիչների 28 տոկոսը ստանում է 300 հազար դրամ և ավելի, իսկ 150 ուսուցիչ՝ 350-450 հազար դրամ: Այս ամենին գումարվում են նաև այլ հավելավճարներ. օրինակ՝ շուրջ 300 ուսուցիչ, որոնք ունեն նաև տարակարգ, հավելյալ հավելավճարի հնարավորություն են ստացել»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ այս տարի բոլոր դասարանների բոլոր առարկաների ուսուցիչները կարող են դիմել կամավոր ատեստավորմանը. «Կարծում եմ՝ մինչև ամսվա վերջ դիմումների ընդունման գործընթացը կմեկնարկի: Կարգի մեկ այլ փոփոխությամբ երկարաձգվել է նաև դիմումների ընդունման ժամկետը՝ ուսուցիչները շուրջ 2 ամիս հնարավորություն կունենան՝ դիմելու ատեստավորմանը: Հուսով ենք՝ հնարավորինս մեծ թվով ուսուցիչներ կօգտվեն այդ հնարավորությունից»:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև հիշեցրել է, որ երեկվանից մեկնարկել է արտադպրոցական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորման հայտերի ընդունելությունը, որին կարող են մասնակցել արվեստի և երաժշտական դպրոցների, ինչպես նաև մարզադպրոցների մանկավարժական աշխատողները և ստանալ լրավճար:
Նախարարը տեղեկացրել է, որ մարտի 9-ից մեկնարկել է նաև նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման նպատակով փաստաթղթերի ընդունելությունը, որ արդյունքում նրանք ևս հնարավորություն կունենան ստանալու 30-50 տոկոս հավելավճար:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն իր հերթին նշել է, որ Ազգային ժողովի կողմից օրերս ընդունված՝ Աշխատանքային օրենսգրքում կատարված փոփոխությամբ կենսաթոշակային տարիք ունենալն ինքնին դեռ աշխատանքից ազատման հիմք չէ: «Մենք այս օրենքի փոփոխությամբ հնարավորություն ենք ստեղծել, որպեսզի նաև կենսաթոշակային տարիքի ուսուցիչներն ատեստավորվեն: Կարծում եմ՝ շատ լավ մեխանիզմ է և մոտիվացիա կենսաթոշակային տարիքի այն ուսուցիչների համար, որոնք ցանկանում են կամավոր ատեստավորում անցնել: Նախ նրանց աշխատավարձը կբարձրանա, երկրորդ՝ այլ կարգի մտավախությունները կփարատվեն, և մենք կօգտագործենք նույնպես ուսուցիչների կադրային բազան լրացնելու այդ հնարավորությունը»:
Նիկոլ Փաշինյանը նշել է նաև, որ անհրաժեշտ է համապատասխան մեխանիզմներ գործարկել, որպեսզի մանկավարժի որակավորում ունեցող երիտասարդ կադրերի համար ատեստավորման պահանջը խոչընդոտ չհանդիսանա:
Ընդունված որոշմամբ՝ «Նախնական զինվորական պատրաստություն», «Ֆիզկուլտուրա», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Տեխնոլոգիա» առարկաների ատեստավորումը կիրականացվի միայն թեստավորման եղանակով:
Ազգային փոքրամասնության լեզուների ուսուցման առկա խնդիրների կարգավորման միջոց է դիտարկվել նաև խմբակավարների մասնակցությունն ատեստավորմանը, որով հնարավոր կլինի դասավանդողների թափուր տեղերը համալրել, խթանել բուհական կրթություն ստանալու ձգտումը, բարձրացնել նաև խմբակավարների վարձատրությունը, քանի որ այդ առարկաները հիմնականում ուսուցանվում են խմբակների ձևաչափով:
Կամավոր ատեստավորման ընթացքում անհրաժեշտ արդյունք չցուցաբերած ուսուցիչների վերապատրաստման և վերաատեստավորման գործընթացը կկազմակերպվի ստացված ցանկերի հիման վրա: Աշխատավայրը փոխած ուսուցչը չի ազատվում գործող կարգով սահմանված՝ վերապատրաստման պարտավորությունից:
Համատեղությամբ աշխատող ուսուցիչները կարող են հավելավճար ստանալ նաև 2-րդ աշխատավայրում՝ առանց դրույքաչափի փոփոխության:
Նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններում հանրակրթական առարկաներ դասավանդող մասնագետները ևս կարող են մասնակցել ատեստավորմանը:
Չաշխատող, ինչպես նաև մինչև 3 տարեկան երեխայի խնամքում գտնվող անձինք ևս ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն են ստանում, որոնց համար 5-ամյա ժամկետը հաշվարկվում է ատեստավորումից անմիջապես հետո:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ