ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դպրոցում չաշխատող, բայց ուսուցչի որակավորման պահանջներին բավարարող անձինք ևս կարող են մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը

Մարտի 16, 2023
Պաշտոնական

Գործադիրի նիստում այսօր հավանության է արժանացել «Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյուն­­քով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրա­մադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգը հաս­տատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագիծը:

Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ որոշման արդյունքում հնարավորություն է ընձեռվում այս պահին դպրոցում չաշխատող, բայց ուսուցչի որակավորման պահանջներին բավարարող անձանց նույնպես մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը:

«Այս մեխանիզմը հնարավորություն կտա խթանելու նոր և որակյալ կադրերի մուտքը դպրոց, ինչի կարիքը, միանշանակ, կա: Հիշեցնեմ, որ կամավոր ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է 2021 թվականից. այս պահի դրությամբ 1565 ատեստավորված ուսուցիչ կամ շահառուների 5,5 տոկոսն արդեն ունի բարձրացված վարձատրություն: Միջինում նրանց աշխատավարձը կրկնապատկվել է. եթե միջին դրույքաչափը 125 հազար դրամ է, ապա միջին եկամուտը, միայն կամավոր ատեստավորման արդյունքում, կազմում է 250 հազար դրամ և ավելի: Ունենք առավելագույն՝ 450 հազար դրամ վարձատրություն ստացող ուսուցիչ, ընդ որում՝ ուսուցիչների 28 տոկոսը ստանում է 300 հազար դրամ և ավելի, իսկ 150 ուսուցիչ՝ 350-450 հազար դրամ: Այս ամենին գումարվում են նաև այլ հավելավճարներ. օրինակ՝ շուրջ 300 ուսուցիչ, որոնք ունեն նաև տարակարգ, հավելյալ հավելավճարի հնարավորություն են ստացել»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ այս տարի բոլոր դասարանների բոլոր առարկաների ուսուցիչները կարող են դիմել կամավոր ատեստավորմանը. «Կարծում եմ՝ մինչև ամսվա վերջ դիմումների ընդունման գործընթացը կմեկնարկի: Կարգի մեկ այլ փոփոխությամբ երկարաձգվել է նաև դիմումների ընդունման ժամկետը՝ ուսուցիչները շուրջ 2 ամիս հնարավորություն կունենան՝ դիմելու ատեստավորմանը: Հուսով ենք՝ հնարավորինս մեծ թվով ուսուցիչներ կօգտվեն այդ հնարավորությունից»:

Ժաննա Անդրեասյանը նաև հիշեցրել է, որ երեկվանից մեկնարկել է արտադպրոցական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորման հայտերի ընդունելությունը, որին կարող են մասնակցել արվեստի և երաժշտական դպրոցների, ինչպես նաև մարզադպրոցների մանկավարժական աշխատողները և ստանալ լրավճար:

Նախարարը տեղեկացրել է, որ մարտի 9-ից մեկնարկել է նաև նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման նպատակով փաստաթղթերի ընդունելությունը, որ արդյունքում նրանք ևս հնարավորություն կունենան ստանալու 30-50 տոկոս հավելավճար:

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն իր հերթին նշել է, որ Ազգային ժողովի կողմից օրերս ընդունված՝ Աշխատանքային օրենսգրքում կատարված փոփոխությամբ կենսաթոշակային տարիք ունենալն ինքնին դեռ աշխատանքից ազատման հիմք չէ: «Մենք այս օրենքի փոփոխությամբ հնարավորություն ենք ստեղծել, որպեսզի նաև կենսաթոշակային տարիքի ուսուցիչներն ատեստավորվեն: Կարծում եմ՝ շատ լավ մեխանիզմ է և մոտիվացիա կենսաթոշակային տարիքի այն ուսուցիչների համար, որոնք ցանկանում են կամավոր ատեստավորում անցնել: Նախ նրանց աշխատավարձը կբարձրանա, երկրորդ՝ այլ կարգի մտավախությունները կփարատվեն, և մենք կօգտագործենք նույնպես ուսուցիչների կադրային բազան լրացնելու այդ հնարավորությունը»:

Նիկոլ Փաշինյանը նշել է նաև, որ անհրաժեշտ է համապատասխան մեխանիզմներ գործարկել, որպեսզի մանկավարժի որակավորում ունեցող երիտասարդ կադրերի համար ատեստավորման պահանջը խոչընդոտ չհանդիսանա:

Ընդունված որոշմամբ՝ «Նախնական զինվորական պատրաստություն», «Ֆիզկուլտուրա», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Տեխնոլոգիա» առարկաների ատեստավորումը կիրականացվի միայն թեստավորման եղանակով:

Ազգային փոքրամասնության լեզուների ուսուցման առկա խնդիրների կարգավորման միջոց է դիտարկվել նաև խմբակավարների մասնակցությունն ատեստավորմանը, որով հնարավոր կլինի դասավանդողների թափուր տեղերը համալրել, խթանել բուհական կրթություն ստանալու ձգտումը, բարձրացնել նաև խմբակավարների վարձատրությունը, քանի որ այդ առարկաները հիմնականում ուսուցանվում են խմբակների ձևաչափով:

Կամավոր ատեստավորման ընթացքում անհրաժեշտ արդյունք չցուցաբերած ուսուցիչների վերապատրաստման և վերաատեստավորման գործընթացը կկազմակերպվի ստացված ցանկերի հիման վրա: Աշխատավայրը փոխած ուսուցչը չի ազատվում գործող կարգով սահմանված՝ վերապատրաստման պարտավորությունից:

Համատեղությամբ աշխատող ուսուցիչները կարող են հավելավճար ստանալ նաև 2-րդ աշխատավայրում՝ առանց դրույքաչափի փոփոխության:

Նախնական (արհեստագործականև միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններում հանրակրթական առարկաներ դասավանդող մասնագետները ևս կարող են մասնակցել ատեստավորմանը:

Չաշխատող, ինչպես նաև մինչև 3 տարեկան երեխայի խնամքում գտնվող անձինք ևս ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն են ստանում, որոնց համար 5-ամյա ժամկետը հաշվարկվում է ատեստավորումից անմիջապես հետո:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…