ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել են Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի փոխնախագահ Ռեյմոնդ Կևորկյանին և «ՀիմնաՏավուշ» զարգացման հիմնադրամի կրթական ծրագրերի ընդհանուր պատասխանատու Վասպուրակ Կարապետյանին:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Տավուշի Պատրիկ Տէվէճեան տարածաշրջանային քոլեջում իրականացվող կրթական բարեփոխումները, գրանցած հաջողությունները, առկա խնդիրներն ու դրանց լուծումները:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ողջունելով հյուրերին, շնորհակալություն է հայտնել համատեղ և արդյունավետ համագործակցության համար. «Ծրագիրը, որը համատեղ իրականացնում ենք, ՄԿՈՒ ոլորտում կրթության որակի բարձրացման առումով ռազմավարական նշանակություն ունի: Քոլեջում ներդրված գյուղատնտեսական նոր մասնագիտություններով պայմանավորված՝ ոչ միայն Իջևան քաղաքից, այլև հարակից գյուղերից դիմորդների թիվն ավելացել է: Նախորդ տարի արդեն համատեղ բազմաթիվ կարևոր աշխատանքներ ենք իրականացրել. հույս ունեմ, որ այս տարի նոր կարգավորումներով կլրացնենք առկա բացերը, լուծումներ կգտնենք խնդիրներին և հաջորդ ուսումնական տարում ավելի շատ ուսանողներ կունենանք»:
ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է միջազգային գործընկերների և մասնավոր կառույցների հետ համագործակցությունը, հատկապես Հայաստանում գյուղատնտեսության ոլորտի մասնագիտական կրթական ծրագրերի զարգացման ու արդիականացման ուղղությամբ, որը կարող է անկյունաքարային լինել երկրի տնտեսության զարգացման համար:
«Մենք շատ ուրախ ենք Տավուշի Պատրիկ Տէվէճեան տարածաշրջանային քոլեջի գրանցած հաջողությունների և զարգացման համար: Պատրաստ ենք աջակցել ամեն հարցում և հույս ունենք, որ քոլեջը կդառնա փորձի փոխանակման, մասնագիտական նոր կրթական ծրագրերի ներդրման լավագույն հարթակ, որը կնպաստի նաև մյուս քոլեջների զարգացմանը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի փոխնախագահ Ռեյմոնդ Կևորկյանը շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության և համագործակցության համար՝ նշելով, որ քոլեջի համար կարևոր են հատկապես կրթական ծրագրերի հստակեցումները, գործնական ուսուցման և պրակտիկայի կազմակերպումը:
«Արդեն ունենք կրթության ոլորտում տեսանելի բարեփոխումներ և գրանցած արդյունքներ: Մենք լիահույս ենք, որ ներդրումները կնպաստեն ուսանողների ներգրավմանը: Մեզ համար շատ կարևոր է, որ քոլեջի մանկավարժական կոլեկտիվը բարեփոխումներին մասնակից է դարձել, և միասին շարժվում ենք մեկ ուղղությամբ: Մեր բոլորի նպատակը մեկն է՝ ապահովել որակյալ կրթություն»,- ասել է Ռեյմոնդ Կևորկյանը:
Վերջինս փաստել է, որ քոլեջում դասավանդում են Ֆրանսիայում վերապատրաստում անցած մասնագետներ, ուսումնական գործընթացում ներգրավված են նաև ֆրանսիացի դասախոսներ: Ուսուցումն իրականացվում է ՀՀ-ում գործող կրթական չափորոշիչներին համապատասխան, տեղայնացվել են նաև ֆրանսիական կրթական ծրագրերը, մանկավարժական մեթոդները, իրականացվել է պրակտիկայի ապահովագրություն:
Հանդիպումից հետո տեղի է ունեցել «Տավուշի Պատրիկ Տէվէճեան տարածաշրջանային քոլեջ» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի այս տարվա առաջին նիստը: Նիստի ընթացում հոգաբարձուների խորհուրդը «Տավուշի Պատրիկ Տէվէճեան տարածաշրջանային քոլեջ» հիմնադրամի տնօրեն է ընտրել Հայկ Բրուտյանին, ինչպես նաև քննարկվել են մի շարք օրակարգային հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ