ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համերգ՝ նվիրված հայ-ճապոնական դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակին

Մարտի 20, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկա է եղել ճապոնական ավանդական երաժշտական գործիքի՝ կոտոյի համերգին՝ նվիրված Ճապոնիայի և Հայաստանի միջև դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակին։

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ համերգը հետաքրքիր և ինքնատիպ իրադարձություն է, որը լրացնում է մեր երկրի մշակութային կյանքը:

«Հայ-ճապոնական մշակութային առնչությունները դարերի պատմություն ունեն, իսկ հայ և ճապոնացի ժողովուրդներին միավորում են արվեստի և մշակույթի հանդեպ սերն ու ստեղծարարությունը: ՀՀ-ում Ճապոնիայի դեսպանությունը մեզ պարբերաբար զարմացնում է շատ հետաքրքիր նախաձեռնություններով, որոնք տեղի են ունենում ինչպես կրթության, երիտասարդության և սպորտի, այնպես էլ մշակույթի ոլորտներում»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա նաև շեշտել է, որ երկու ժողովուրդներին միավորում են սակավ ռեսուրսներով պայմանավորված մարդկային կապիտալում ներդրում կատարելու մղումն ու գիտակցումը:

«Մեր ժողովուրդները դրանով են առանձնացել: Հայաստանն այսօր շեշտակի ներդրումներ է կատարում մարդկային կապիտալի զարգացման մեջ, և այստեղ ևս շատ բան ունենք սովորելու Ճապոնիայից»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ հայ-ճապոնական հարաբերություններին հետագա շարունակական կայուն զարգացում մաղթելով:

ՀՀ-ում Ճապոնիայի դեսպան Ֆուկուշիմա Մասանորին, ողջունելով ներկաներին, նույնպես շեշտել է հայ-ճապոնական բարեկամությունը և ընդգծել, որ չնայած երկրների միջև հազարավոր կիլոմետրերի հեռավորությանը՝ երկու ժողովուրդներին միավորում է արվեստի և մշակույթի հանդեպ սերը:

Միջոցառումը կազմակերպել էր ՀՀ-ում Ճապոնիայի դեսպանությունը՝ Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը:

Համերգին մասնակցել են կոտոյահար Նոբուտակա Յոշիձավան, ինչպես նաև «Հովեր» պետական կամերային երգչախումբը, քանոնահար Մարիաննա Գևորգյանը և դուդուկահար Արտակ Ասատրյանը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)