ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին

Մարտի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեռ դպրոցական տարիներից շատ աշակերտների «Մաթեմատիկա» առարկան թվում է դժվարամարս ու բարդ:
Այս բարդույթը հաղթահարելու և առարկան ավելի մատչելի ներկայացնելու նպատակով Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյանը հաճախ է մաթեմատիկայի դասն անցկացնում գործարար խաղերի, ինտերակտիվ և ժամանակակից մեթոդների կիրառությամբ: 
«Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին» խորագրով ինտերակտիվ դասը սկսվեց հայ մաթեմատիկոսների մասին տեղեկություններով: Աշակերտները ներկայացրին հետաքրքիր նյութեր, վիճակագրական թվեր, գուշակի՛ր, թե կարող ես և արագ լուծվող խնդիրներ: Զուգահեռ ընթերցվեցին աֆորիզմներ` նվիրված «Մաթեմատիկա» առարկային: 
Ուսուցիչների կողմից ստուգվեցին աշակերտների մաթեմատիկական գիտելիքները և տրամաբանական կարողությունները: Ինտելեկտուալ հարցերն անչափ հետաքրքրում էին ինչպես մասնակիցներին, այնպես էլ լսարանին: Սխալ պատասխանի դեպքում ճիշտ տարբերակները նշվում էին էկրանին:
Միջոցառման վերջում բնագիտական մ/մ նախագահ Աստղիկ Համբարձումյանը շնորհակալություն հայտնեց գեղեցիկ մտահղացման, մատուցված հետաքրքրաշարժ նյութերի, աշակերտներին փոխանցված գիտելիքների և վառ տպավորությունների համար: 
Աշակերտների ոգևորությունը ևս վկայում էր՝ ուրախ դասեր կարող են լինել նաև «Մաթեմատիկա» առարկայի շրջանակում:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…