ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են համայնքային գրադարանների վերափոխման և զարգացման, կառավարման նոր մոդելի մշակմանն ուղղված հարցեր

Մարտի 21, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է հայաստանյան հրատարակչությունների ներկայացուցիչների հետ:

Հանդիպմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը և Մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը: Հանդիպմանը հրավիրված էին նաև նախարարության ենթակայությամբ գործող Հայաստանի ազգային գրադարանի և Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանի տնօրենները:

Քննարկման առանցքում համայնքային գրադարանների վերափոխման և զարգացման, դրանց կառավարումը մասնավոր կազմակերպություններին պատվիրակելու և կառավարման նոր մոդելի մշակման հնարավորությունների ու նպատակահարմարության հարցերն էին :

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ խորհրդային տարիներին ձևավորված գրադարանային համակարգը տարբեր գործընթացների արդյունքում ենթարկվել է էական փոփոխությունների: Այս համատեքստում անհրաժեշտություն է առաջացել քայլեր ձեռնարկելու համայնքային գրադարանների վերափոխման և զարգացման ուղղությամբ, գտնելու կառավարման այն մոդելը, որը համահունչ կլինի արդի մարտահրավերներին և պահանջներին:

«Հրատարակչական գործունեությամբ Դուք խթանում եք ընթերցանության զարգացումը, որը շատ կարևոր է։ Բացի բուն հրատարակչական գործունեությունից՝ իրականացնում եք բազմաթիվ այլ ծրագրեր և նախաձեռնություններ: Խնդիրները բազմաթիվ են, և մենք քաջատեղյակ լինելով առկա մարտահրավերներին՝ առաջարկում ենք համատեղ մտածել ենթակառուցվածքների կառավարման մոդելի շուրջ. ի՞նչ քայլեր պետք է ձեռնարկել, որպեսզի համայնքային գրադարանները դառնան արդի միջավայրեր, հրատարակչական գործունեություն ծավալող կազմակերպությունները կկարողանա՞ն այն վերափոխել նոր հարթակի՝ ընթերցանության, գրքերի քննարկումների, կրթամշակութային ծրագրերի, միջոցառումների իրականացման, երիտասարդների ժամանցի կազմակերպման համար՝ դիտարկելով նաև տարածքում գրավաճառ հատվածի առկայությունը: Մեր առաջարկն է՝ համատեղ մշակել կառավարման այնպիսի մոդել, որը կխթանի գրահրատարակչություն-գրադարաններ-կրթամշակութային կյանքի ակտիվացումը՝ դիտարկելով նաև պետություն-մասնավոր գործընկերության սկզբունքի կիրառումը»,- դիմելով ներկաներին՝ նշել է Ժաննա Անդրեասյանը։ Նա նաև հավելել է՝ ոլորտի այն ներկայացուցիչների հետ, որոնք կցանկանան համագործակցել, նախարարությունը պատրաստակամ է քննարկել համատեղ անելիքները, հանգամանորեն աշխատել նախագծի իրականացման ուղղությամբ, այնուհետև համայնքներից մեկում գործարկել այն՝ որպես պիլոտային ծրագիր, շարունակական և կայուն գործունեության պարագայում՝ փորձարկվող մոդելը կապելով դպրոցների և կրթական գործընթացների հետ:

Նախարարի դիտարկմամբ՝ համայնքային գրադարանների տարածքում անհրաժեշտ է ձևավորել ամբողջական մի միջավայր՝ գրադարանի լիարժեք գործունեությամբ, ընթերցանության պարտադիր բաղադրիչով, վերլուծական մտքի զարգացման, մտածողության ձևավորման առանցքային նախապայմանով: Այն նախաձեռնությունների իրականացման, քննարկումների, հանդիպումների սիրված վայր կդառնա մարզերի և համայնքների երիտասարդների համար:

Հրատարակչությունների ներկայացուցիչները ԿԳՄՍ նախարարի հետ հանդիպման ընթացքում բարձրացրել են մի շարք հարցեր՝ կապված ենթակառուցվածքների զարգացման, վերանորոգման, տեխնիկական միջոցների թարմացման և այլնի վերաբերյալ:

Ժաննա Անդրեասյանը հանգամանորեն ներկայացրել է պիլոտային ծրագրի ֆինանսավորման մեխանիզմներն ու ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված հնարավոր գործիքակազմը:

Համայնքային գրադարանների վերափոխման և զարգացման, կառավարման մոդելի մշակման նպատակով նախարարն առաջարկել է ներկայացնել դիտարկումներ և առաջարկություններ, որոնք կքննարկվեն առաջիկայում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)