ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է կատարված և նախատեսվող ծրագրային աշխատանքները. ասուլիս

Մարտի 24, 2023
Հարցազրույցներ, ելույթներ

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդես է եկել պաշտոնավարման 100 օրվա ասուլիսով: Նա ներկայացրել է ոլորտներում կատարված և նախատեսվող ծրագրային աշխատանքները, անդրադարձել կառավարման խնդիրներին:

ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ այս ընթացքում սկսվել է արդյունավետ կառավարման շուրջ աշխատանքը՝ նախարարության կառուցվածքային փոփոխությունների իրականացմամբ:

«Մեր նպատակն է, որ և՛ ֆունկցիոնալ բաշխումները, և՛ արվող աշխատանքներն առավել արդյունավետ դառնան, այս ուղղությամբ կարևորվել են թվայնացման գործընթացները, մանրամասն վերլուծվել են, թե որ գործառույթներն է հնարավոր իրականացնել քիչ վարչարարությամբ: Առաջիկայում երկու փուլով կառուցվածքային փոփոխություններ են նախատեսվում: Առաջին փուլով կարվեն ֆունկցիոնալ բաշխումները, իսկ երկրորդ փուլում փոփոխություններն ուղղված կլինեն ավելի շատ բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին, մասնավորապես, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի ձևավորմանը»,- ասել է նախարարը:

Նա նաև նշել է, որ նախարարությունում կան թափուր աշխատատեղեր և առաջիկայում դրանց համալրման ուղղությամբ աշխատանքներ են տարվելու, հայտարարվելու են մրցույթներ։

2023 թ. սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում փուլային ձևաչափով կներդրվի հանրակրթության նոր չափորոշիչը

Անդրադառնալով հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումներին՝ ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ ամբողջացվել է հանրակրթության կառավարման գործընթացի նախապատրաստման իրավական ողջ փաթեթը, հաստատվել են բոլոր անհրաժեշտ կարգերը: Առաջիկայում կառավարման վերափոխված համակարգը կսկսի գործել այն դպրոցներում, որտեղ տնօրենների լիազորությունների ժամկետներն ավարտվում են, կառավարման գործառույթները կիրականացվեն տնօրենի և վարչական համակարգողի կողմից:

Ժաննա Անդրեասյանը նաև հայտնել է, որ 2023 թվականի սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում փուլային ձևաչափով կսկսվի ներդրվել հանրակրթության նոր չափորոշիչը, որը նախորդ երկու տարիներին փորձարկվել է Տավուշի դպրոցներում:

Չափորոշչի ներդրման նպատակով իրականացվելու են մեծածածալ վերապատրաստումներ. «Ամբողջ հանրապետությունում առանձնացրել ենք մենթոր 53 դպրոցներ, որոնց հետ ակտիվ աշխատանք է տարվում, ԿԶՆԱԿ-ի կողմից իրականացվելու են վերապատրաստումներ»:

Կամավոր ատեստավորման և տարակարգի համակարգերը ընդլայնվել են

Անդրադառնալով ուսուցիչների կամավոր ատեստավորմանը՝ Ժաննա Անդրեասյանը փաստել է, որ այդ գործընթացը բարելավվել է. « Այս տարի արդեն կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն կունենան նաև դպրոցում չաշխատող, սակայն ուսուցչի որակավորման պահանջներին բավարարող անձինք, որոնք հետագայում կարող են դպրոցում աշխատանքի անցնել՝ ունենալով բարձրացված դրույքաչափ և համապատասխան հավելավճար»,- նշել է նախարարը և հավելել, որ մարտի 27-ից կսկսվի դիմումների ընդունումը, որը կտևի 2-3 ամիս։

Նրա տեղեկացմամբ՝ սկսվել է արտադպրոցական ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման գործընթացը. «Սա համարում եմ թիմային աշխատանք, երկու ամսում կարողացել ենք օրենքի փոփոխություն կատարել, մշակել ենք կամավոր ատեստավորման կարգը, թեստերը, ուղեցույցը, էլեկտրոնային համակարգը: Մարտի 15-ից մինչև ապրիլի 9-ը դիմումներն ընդունվում են, արդեն ունենք շուրջ 100 դիմում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Մարտի 9-ից հայտարարվել է նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման նպատակով փաստաթղթերի ընդունելություն, որը 30-50 տոկոս հավելավճարի հնարավորություն է ստեղծում համակարգի մանկավարժական աշխատողների համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…