ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է նախարարության ենթակայությամբ գործող գրադարանների տնօրենների հետ:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:
Քննարկվել են գրադարաններում առկա իրավիճակին, իրականացվող ծրագրերին և խնդիրներին առնչվող հարցեր` կարևորելով գրադարանների գործունեությունն առավել արդյունավետ դարձնելու քայլերը:
Նախարարը նշել է, որ առանձնակի է կարևորում գրադարանների և գրահրատարակչության ոլորտները, և արդեն տեղի են ունեցել այցելություններ որոշ գրադարաններ, ոլորտի ներկայացուցիչների հետ հանդիպումներ. արդյունքում արձանագրվել են ոլորտային մի շարք խնդիրներ: Նախարարն առաջարկել է գրադարանների տնօրեններին՝ ի թիվս այդ խնդիրների՝ հանգամանալից ներկայացնել յուրաքանչյուր կառույցի գործունեության արդյունավետությանը խոչընդոտող հիմնական խնդիրները:
«Արձանագրված խնդիրները բազմաթիվ են, դրանց մի մասի լուծումները պահանջում են մեծ միջոցներ, օրինակ, հիմնանորոգման, վերանորոգման, գույքային համալրման աշխատանքներ: Կարևոր է ունենալ ամբողջական պատկեր, քանի որ ի թիվս այս խնդիրների առկա են նաև կադրային, գրադարանային գործի մասնագետների վերապատրաստման, գրադարանային ֆոնդերի համալրման և այլ հարցեր: Ձեր դիտարկումներն ու առաջարկությունները ներկայացնելուց հետո կարող ենք ամբողջությամբ գույքագրել առկա խնդիրները, քննարկել դրանց լուծման հնարավոր ուղիները»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Տնօրենները ներկայացրել են իրենց ղեկավարած գրադարանների կառուցվածքը, գործառույթները, ծրագրերը, միջոցառումները, գրքային ֆոնդերը, ընթերցանության կազմակերպման և ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության ձևաչափերը, ընթերցողների թվին ու սպասարկմանը վերաբերող տվյալներ, ինչպես նաև այն խնդիրները, որոնց առկայությունը խոչընդոտում են գրադարանային սպասարկման լավարկմանը: Նախարարի առաջարկմամբ՝ ներկաները հանգամանորեն անդրադարձել են նաև «Ընտանեկան գրադարանավար» ծրագրին, որի շրջանակում ԿԳՄՍՆ ենթակայությամբ գրադարանների գրադարանավարներն այցելում են տեղաշարժման սահմանափակ հնարավորություններ ունեցող և տարեց անձանց՝ հնարավորություն ընձեռելով տնային պայմաններում իրացնելու ընթերցանության իրենց իրավունքը:
Ներկայացված խնդիրները հիմնականում վերաբերում էին մարզային գրադարանների շենքային պայմաններին՝ միջոցառումների դահլիճների և ընթերցասրահների անհրաժեշտությանը, ինչպես նաև գրադարանների տարածքների արդիականացմանը, միջավայրերի նորացմանը, մասնագետների վերապատրաստմանը և այլն:
Նախարարը կարևորել է առկա խնդիրների հանգամանալից դիտարկումը և ընդգծել, որ բարձրացված հարցերն արձանագրվել են, յուրաքանչյուր գրադարանի համար դրանք կվերլուծվեն և կքննարկվեն՝ հնարավոր լուծումները գտնելու նպատակով:
Հաջորդիվ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է համայնքային ենթակայության գրադարանների խնդրին և նշել, որ չնայած համայնքային գրադարանները ԿԳՄՍՆ անմիջական ենթակայությունից դուրս են, սակայն բովանդակային առումով դրանք ոլորտի կառույցներ են և այդ ուղղությամբ գերատեսչությունն իր առաքելությունն ունի. «Նախարարությունը տեխնիկական և գրքային ֆոնդերի համալրման նպատակով տարիների ընթացքում իրականացնում է համայնքային գրադարանների հավատարմագրման ծրագիրը: Սակայն համայնքային գրադարաններին ամբողջական աջակցություն ցուցաբերելու նպատակով անհրաժեշտ է մշակել համայնքային գրադարանների վերափոխման, զարգացման, կառավարման նոր մոդել: Շատ եմ կարևորում մարզային գրադարանների և տնօրենների դերը համայնքային գրադարանների զարգացման ու աջակցության հարցում: Վստահեցնում եմ, որ նախարարության համար գրադարանային ոլորտն ունի առաջնային կարևորություն. առկա խնդիրների լուծման բանալին կրթության համակարգում է, և այստեղ է, որ գրադարաններն ունեն անփոխարինելի դերակատարում: Այս պատասխանատվության գիտակցմամբ և մեր աշխատանքի որակից է կախված ոլորտի հանդեպ հանրային վերաբերմունքը, ոլորտի հեռանկարն ու ապագան»:
Համայնքային գրադարանների վերափոխման և զարգացման, կառավարման մոդելի մշակման նպատակով նախարարն առաջարկել է գրադարանների տնօրեններին ներկայացնել դիտարկումներ և առաջարկություններ, որոնք կքննարկվեն առաջիկայում:
Նշենք, որ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը մարզային շրջայցերի ընթացքում այցելում է նաև գրադարաններ՝ տեղում ծանոթանալու գրադարանների գործունեությանը և խնդիրներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ