ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կրթության համակարգի համար գրադարաններն ունեն անփոխարինելի դերակատարում». Ժաննա Անդրեասյան

Մարտի 27, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է նախարարության ենթակայությամբ գործող գրադարանների տնօրենների հետ:

Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:

Քննարկվել են գրադարաններում առկա իրավիճակին, իրականացվող ծրագրերին և խնդիրներին առնչվող հարցեր` կարևորելով գրադարանների գործունեությունն առավել արդյունավետ դարձնելու քայլերը:

Նախարարը նշել է, որ առանձնակի է կարևորում գրադարանների և գրահրատարակչության ոլորտները, և արդեն տեղի են ունեցել այցելություններ որոշ գրադարաններ, ոլորտի ներկայացուցիչների հետ հանդիպումներ. արդյունքում արձանագրվել են ոլորտային մի շարք խնդիրներ: Նախարարն առաջարկել է գրադարանների տնօրեններին՝ ի թիվս այդ խնդիրների՝ հանգամանալից ներկայացնել յուրաքանչյուր կառույցի գործունեության արդյունավետությանը խոչընդոտող հիմնական խնդիրները:

«Արձանագրված խնդիրները բազմաթիվ են, դրանց մի մասի լուծումները պահանջում են մեծ միջոցներ, օրինակ, հիմնանորոգման, վերանորոգման, գույքային համալրման աշխատանքներ: Կարևոր է ունենալ ամբողջական պատկեր, քանի որ ի թիվս այս խնդիրների առկա են նաև կադրային, գրադարանային գործի մասնագետների վերապատրաստման, գրադարանային ֆոնդերի համալրման և այլ հարցեր: Ձեր դիտարկումներն ու առաջարկությունները ներկայացնելուց հետո կարող ենք ամբողջությամբ գույքագրել առկա խնդիրները, քննարկել դրանց լուծման հնարավոր ուղիները»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Տնօրենները ներկայացրել են իրենց ղեկավարած գրադարանների կառուցվածքը, գործառույթները, ծրագրերը, միջոցառումները, գրքային ֆոնդերը, ընթերցանության կազմակերպման և ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության ձևաչափերը, ընթերցողների թվին ու սպասարկմանը վերաբերող տվյալներ, ինչպես նաև այն խնդիրները, որոնց առկայությունը խոչընդոտում են գրադարանային սպասարկման լավարկմանը: Նախարարի առաջարկմամբ՝ ներկաները հանգամանորեն անդրադարձել են նաև «Ընտանեկան գրադարանավար» ծրագրին, որի շրջանակում ԿԳՄՍՆ ենթակայությամբ գրադարանների գրադարանավարներն այցելում են տեղաշարժման սահմանափակ հնարավորություններ ունեցող և տարեց անձանց՝ հնարավորություն ընձեռելով տնային պայմաններում իրացնելու ընթերցանության իրենց իրավունքը:

Ներկայացված խնդիրները հիմնականում վերաբերում էին մարզային գրադարանների շենքային պայմաններին՝ միջոցառումների դահլիճների և ընթերցասրահների անհրաժեշտությանը, ինչպես նաև գրադարանների տարածքների արդիականացմանը, միջավայրերի նորացմանը, մասնագետների վերապատրաստմանը և այլն:

Նախարարը կարևորել է առկա խնդիրների հանգամանալից դիտարկումը և ընդգծել, որ բարձրացված հարցերն արձանագրվել են, յուրաքանչյուր գրադարանի համար դրանք կվերլուծվեն և կքննարկվեն՝ հնարավոր լուծումները գտնելու նպատակով:

Հաջորդիվ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է համայնքային ենթակայության գրադարանների խնդրին և նշել, որ չնայած համայնքային գրադարանները ԿԳՄՍՆ անմիջական ենթակայությունից դուրս են, սակայն բովանդակային առումով դրանք ոլորտի կառույցներ են և այդ ուղղությամբ գերատեսչությունն իր առաքելությունն ունի. «Նախարարությունը տեխնիկական և գրքային ֆոնդերի համալրման նպատակով տարիների ընթացքում իրականացնում է համայնքային գրադարանների հավատարմագրման ծրագիրը: Սակայն համայնքային գրադարաններին ամբողջական աջակցություն ցուցաբերելու նպատակով անհրաժեշտ է մշակել համայնքային գրադարանների վերափոխման, զարգացման, կառավարման նոր մոդել: Շատ եմ կարևորում մարզային գրադարանների և տնօրենների դերը համայնքային գրադարանների զարգացման ու աջակցության հարցում: Վստահեցնում եմ, որ նախարարության համար գրադարանային ոլորտն ունի առաջնային կարևորություն. առկա խնդիրների լուծման բանալին կրթության համակարգում է, և այստեղ է, որ գրադարաններն ունեն անփոխարինելի դերակատարում: Այս պատասխանատվության գիտակցմամբ և մեր աշխատանքի որակից է կախված ոլորտի հանդեպ հանրային վերաբերմունքը, ոլորտի հեռանկարն ու ապագան»:

Համայնքային գրադարանների վերափոխման և զարգացման, կառավարման մոդելի մշակման նպատակով նախարարն առաջարկել է գրադարանների տնօրեններին ներկայացնել դիտարկումներ և առաջարկություններ, որոնք կքննարկվեն առաջիկայում:

Նշենք, որ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը մարզային շրջայցերի ընթացքում այցելում է նաև գրադարաններ՝ տեղում ծանոթանալու գրադարանների գործունեությանը և խնդիրներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)