ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտարարվել է «Հայաստանում ռուսերենի լավագույն ուսուցիչ 2023» մրցույթը

Մարտի 30, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

Երևանում «Ռուսկի դոմ» գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոնն ազդարարել է «Հայաստանում ռուսերենի լավագույն ուսուցիչ 2023» 14-րդ ազգային մրցույթի մեկնարկի մասին, որն իրականացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համագործակցությամբ:

Այս առիթով «Ռուսկի դոմ» կենտրոնում կայացել է մամուլի ասուլիս, որին մասնակցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ մրցույթը յուրօրինակ հարթակ է ուսուցիչների փորձի փոխանակման և դասավանդման մեթոդների ու լեզվի ուսուցման հմտությունները ցույց տալու համար:

«Կարևոր է այն հանգամանքը, որ 2022 թվականի հաղթողը մարզային դպրոցի ներկայացուցիչ է, ինչը ցույց է տալիս, որ մարզերում ռուսերենի ուսուցման մակարդակը չի զիջում մայրաքաղաքին: Հատկանշական է նաև, որ աշակերտները ևս ոգևորված են՝ մասնակցելու ռուսերենով իրականացվող տարբեր միջոցառումների»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Փոխնախարարի գնահատմամբ՝ կենտրոնի նախաձեռնությամբ իրականացվող տարաբնույթ սեմինարներն ու դասընթացները նպաստում են ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների՝ դասավանդման մեթոդների բարելավմանն ու որակավորման բարձրացմանը:

2022 թվականի հաղթողը ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Գավառի թիվ 4 հիմնական դպրոցի ուսուցչուհի Սիլվա Ամրազյանն է: Նա նշել է, որ թեև մրցույթը կարող է լարվածություն և անհանգստություն առաջացնել, բայց այն պրոֆեսիոնալ նոր մակարդակի հասնելու ճանապարհ է: Նա կոչ է արել չվախենալ և անպայման մասնակցել ու ցույց տալ լեզվական և մեթոդական կարողությունները՝ վարակելով նաև մյուսներին:

Միջոցառման շրջանակում Երևանի Նիկոլայ Գոգոլի անվան թիվ 35 դպրոցի աշակերտները բեմադրությամբ ներկայացրել են Հովհաննես Թումանյանի «Չարի վերջը» ստեղծագործությունը՝ ռուսերեն թարգմանությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)