ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՍՔԱՅ ակումբը համախմբեց համայնքների երեխաներին

Մարտի 27, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Բերդի ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը գործում է Բերդի պետական քոլեջում արդեն մեկ տարի: Ակումբի անդամներ են քոլեջի ուսանողներ , ովքեր գիտելիք և կարողություններ են ստանում ակտիվ քաղաքացիություն, սոցիալական ձեռներեցություն, առաջնորդում և այլ կարևոր ոլորտներից: Ակումբը նախաձեռնեց «Հրաշք ակնթարթ» համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը, որի  նպատակն է Տավուշի մարզի երեք սահմանային համայնքների՝ Ներքին Կարմիր աղբյուր, Տավուշ և Այգեպար համայնքների 24 երեխայի համար մեկօրյա հետաքրքիր կրթական և մարզական առօրյայի կազմակերպումը և հաստատել  երեք համայնքների երեխաների միջև համագործակցություն: Ծրագիրը բաղկացած է երեք  մասից՝ սպորտային մրցաշար, ինտելեկտուալ մրցույթ և զվարճալի ուրախ խաղեր: Մրցույթները հագեցած էին հետաքրքիր մարզախաղերով և ընդմիջվում էին  պարերով:  Ներկա էին նաև հիշյալ դպրոցների տնօրեններ, աշխատակիցներ, աշակերտներ:  Բազմազան խաղերի ըթնացքում մասնակիցները ցուցադրեցին իրենց մարզական ու կրթական պատրաստվածությունն ու ճկունությունը: Վորլդ Վիժն ինթերնեյշնլ միջազգային բարեգործական կազմակերպության(ՎՎՀ) կողմից բոլոր թիմերի անդամներն արժանացան  շնորհակալագրերի և նվերների, իսկ դպրոցներին նվիրաբերվեցին  սպորտային պարագաներ: Պատվոգրերի արժանացան նաև  ՍՔԱՅ  անդամները ծրագրի հաջող իրականացման համար: Ակումբի անդամ   22-ամյա Վարդգես Մելքումյանը ծրագրի հաջողության մասին նշում է.«Ծրագիրն այնքանով էր կարևոր համայնքների երեխաների համար, որ այս մեկ օրվա ընթացքում  իրենց օրը դարձին հետաքրքիր ու նոր ծանոթություն ձեռք բերեցին»:

ՍՔԱՅ ակումբները գործում են ՀՀ 6 մարզերում՝ ՎՎՀ միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:

ՎՎՀ  Իջանի գրասենյակ

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…