ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՍՔԱՅ ակումբը համախմբեց համայնքների երեխաներին

Մարտի 27, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Բերդի ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը գործում է Բերդի պետական քոլեջում արդեն մեկ տարի: Ակումբի անդամներ են քոլեջի ուսանողներ , ովքեր գիտելիք և կարողություններ են ստանում ակտիվ քաղաքացիություն, սոցիալական ձեռներեցություն, առաջնորդում և այլ կարևոր ոլորտներից: Ակումբը նախաձեռնեց «Հրաշք ակնթարթ» համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը, որի  նպատակն է Տավուշի մարզի երեք սահմանային համայնքների՝ Ներքին Կարմիր աղբյուր, Տավուշ և Այգեպար համայնքների 24 երեխայի համար մեկօրյա հետաքրքիր կրթական և մարզական առօրյայի կազմակերպումը և հաստատել  երեք համայնքների երեխաների միջև համագործակցություն: Ծրագիրը բաղկացած է երեք  մասից՝ սպորտային մրցաշար, ինտելեկտուալ մրցույթ և զվարճալի ուրախ խաղեր: Մրցույթները հագեցած էին հետաքրքիր մարզախաղերով և ընդմիջվում էին  պարերով:  Ներկա էին նաև հիշյալ դպրոցների տնօրեններ, աշխատակիցներ, աշակերտներ:  Բազմազան խաղերի ըթնացքում մասնակիցները ցուցադրեցին իրենց մարզական ու կրթական պատրաստվածությունն ու ճկունությունը: Վորլդ Վիժն ինթերնեյշնլ միջազգային բարեգործական կազմակերպության(ՎՎՀ) կողմից բոլոր թիմերի անդամներն արժանացան  շնորհակալագրերի և նվերների, իսկ դպրոցներին նվիրաբերվեցին  սպորտային պարագաներ: Պատվոգրերի արժանացան նաև  ՍՔԱՅ  անդամները ծրագրի հաջող իրականացման համար: Ակումբի անդամ   22-ամյա Վարդգես Մելքումյանը ծրագրի հաջողության մասին նշում է.«Ծրագիրն այնքանով էր կարևոր համայնքների երեխաների համար, որ այս մեկ օրվա ընթացքում  իրենց օրը դարձին հետաքրքիր ու նոր ծանոթություն ձեռք բերեցին»:

ՍՔԱՅ ակումբները գործում են ՀՀ 6 մարզերում՝ ՎՎՀ միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:

ՎՎՀ  Իջանի գրասենյակ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)