ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է «Կատապուլտ տաղավար Scenius» ստեղծարար արդյունաբերության Էքսպոյի բացման հանդիսավոր արարողությանը։
Միջոցառմանը ներկա էր նաև Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է միջոցառման մասնակիցներին` նշելով, որ մշակութային կյանքի առանձնահատկություններից մեկը ծրագրերի բազմազանությունն է: Ըստ փոխնախարարի՝ «Կատապուլտ տաղավար Scenius» ստեղծարար արդյունաբերության ծրագիրը փոխլրացնում է իրականացվող մյուս ծրագրերին:
Նա, մասնավորապես, անդրադարձել է «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրին, որի 2-րդ շրջափուլի՝ մինչև 2027 թ. համաձայնագիրը, անցյալ տարեվերջին վավերացվել է Ազգային ժողովի կողմից. «Առաջիկայում կմեկնարկի «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի հայաստանյան նոր փուլը, որի գործունեությունը կապահովի տեղեկատվական գրասենյակը՝ ապահովելով փոխգործակցություն ՀՀ արվեստի ոլորտի ներկայացուցիչների և Եվրոպայի գործընկերների միջև՝ համատեղ ծրագրեր իրականացնելու նպատակով»:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է նաև «ԵՄ-ն հանուն մշակույթի» ծրագիրը, որն ուղղված է մարզերում մշակութային կյանքի աշխուժացմանը: Այս համատեքստում նա ընդգծել է տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից մշակույթի ռազմավարություն մշակելու կարևորությունը: Նման ծրագիր արդեն իրականացվել է Իջևան քաղաքում, որը կարող է դառնալ նախադեպային մյուս մարզերի համար:
«Մշակութային այս ծրագրերը փոխլրացնում են միմյանց և մաս են կազմում մշակույթի ոլորտում պետական քաղաքականության առանցքային ուղղություններից մեկն համարվող ստեղծարար արդյունաբերության զարգացմանը»,-նշել է նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանը հաջողություն է մաղթել «Կատապուլտ տաղավար Scenius» ստեղծարար արդյունաբերության Էքսպոյի մասնակիցներին և հույս հայտնել, որ այն կդառնա գեղեցիկ հարթակ ինչպես լայն հանրությանը ներկայացնելու ստեղծագործական առկա ներուժը և նախաձեռնությունները, այնպես էլ ոլորտի կազմակերպությունների ու անհատների միջև երկխոսության կայացման յուրօրինակ միջավայր:
ԵՄ դեսպան Անդրեա Վիկտորինը ևս ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով մշակութային ռազմավարության մշակումը քաղաքների զարգացման տեսանկյունից: Նա ասել է, որ հատկապես դժվար օրերին պետք է նայել առաջ և զարկ տալ մշակույթին:
«Կատապուլտ տաղավար Scenius»-ը ծրագիրը կոչված է խթանելու Հայաստանի ստեղծարար տնտեսությունը` հզորացնելով ոլորտի մասնագետների ձեռնարկատիրական հմտություններն ու մրցունակությունը: Այն նաև նպատակ ունի աջակցելու անհատներին, հաստատություններին և ենթակառուցվածքներին` իրազեկման, վերապատրաստման և ֆիզիկական ու տեխնոլոգիական ներդրուﬓերի ﬕջոցով:
Եվրոպական ﬕության ֆինանսավորմամբ «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրն իրականացվում է Հայկական բարեգործական ընդհանուր ﬕության (ՀԲԸՄ) կողﬕց՝ «Ստեղծարար Հայաստան» (Creative Armenia) կազմակերպության հետ համատեղ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ