ՀՀ կառավարության որոշմամբ կատարվել է ԿԳՄՍ նախարարության 2023 թվականի պետական բյուջեով հատկացված միջոցների վերաբաշխում:
Հատկացվել է 54 մլն 98.2 հազար դրամ գումար, որով նախատեսվում է իրականացնել 1 տարածքի պեղումների, 2 հուշարձանի վերականգնման և 1 արձանի պատրաստման ու տեղադրման աշխատանքներ։
ՀՀ Տավուշի մարզի Դիլիջան համայնքի Հ. Շարամբեյանի անվան ժողովրդական արվեստների թանգարանի նորոգում
2022 թվականին մեկնարկած թանգարանի նորոգման, ամրակայման աշխատանքները, ըստ նախնական ծրագրի, նախատեսվում էր ավարտել 2024 թ.: Ամրակայման և նորոգման աշխատանքների ավարտը 2023 թ. ապահովելու նպատակով այս տարվա պետական բյուջեի միջոցներից լրացուցիչ կհատկացվի 28 մլն 837.5 հազար դրամ:
Բջնի գյուղի Սբ. Աստվածածին եկեղեցու հյուսիսային ավանդատան արտաքին պատի վերականգնում
Վերականգնման աշխատանքները նախատեսվում էր իրականացնել 2022 թ., սակայն եղանակային ցուրտ պայմաններից ելնելով` աշխատանքները հետաձգվել են մինչև 2023 թ. օգոստոսի 1-ը: Կառավարության որոշմամբ 8 մլն 285.7 հազար դրամ է հատկացվել՝ նախատեսված աշխատանքները ժամանակին կատարելու նպատակով:
Շուշանիկ Կուրղինյանի կիսանդրու տեղադրում
Գրող, հասարակական գործիչ Շուշանիկ Կուրղինյանի կիսանդրու հեղինակը հայ քանդակագործ, ՀԽՍՀ ժողովրդական նկարիչ Սարգիս Բաղդասարյանն է: Կիսանդրին տեղադրված է եղել Կոմիտասի անվան պանթեոնում, սակայն 2021 թ. այն գողացվել է: Այս տարվա սեպտեմբերի 5-ին նշվելու է հեղինակ Սարգիս Բաղդասարյանի 100-ամյակը, ինչի կապակցությամբ հեղինակի ժառանգը՝ քանդակագործ Աշոտ Բաղդասարյանը, դիմել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարություն՝ աջակցություն խնդրելով կիսանդրու վերականգնման համար: Վերջինս նաև ներկայացրել է Շուշանիկ Կուրղինյանի արձանի պատրաստման և տեղադրման համար կազմված ու փորձաքննված նախահաշվային փաստաթղթերը, որոնց համաձայն՝ աշխատանքների նախահաշվային արժեքը կազմում է 7 մլն 325 հազար դրամ: Միաժամանակ, հիմք ընդունելով «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 23-րդ հոդվածի 1-ին մասին 1-ին կետը և հեղինակային իրավունքի ժառանգության իրավունքի վկայագիրը՝ աշխատանքները ձեռք կբերվեն մեկ անձից գնման ընթացակարգով՝ Սարգիս Բաղդասարյանի ժառանգ, քանդակագործ, անհատ ձեռներեց Աշոտ Բաղդասարյանից:
«Մայրաքաղաք Դվին» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանի տարածքի պեղումներ
Նախատեսվում է կառուցել Դվին մայրաքաղաքի թանգարանի շենքը՝ ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության պատվիրատվությամբ, Համաշխարհային բանկի ֆինանսավորմամբ: Շենքի կառուցման համար նախատեսված տարածքում 2022 թ. իրականացվել են ստուգողական պեղումներ՝ հնագիտական շերտերի առկայությունը ստուգելու նպատակով։ Ներկայում շերտերի փաստագրումից հետո անհրաժեշտ է պեղել ողջ տարածքն ու բացված շերտերը ներառել նախատեսվող թանգարանային կառույցի նախագծում։
Միաժամանակ, քանի որ 2022 թ. ստուգողական պեղումներն իրականացվել և ներկայիս ընթացիկ պեղումներն իրականացվում են ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի արշավախմբի կողմից, «Մայրաքաղաք Դվին» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանի տարածքում 2022 թ. կատարված հետախուզական պեղումների արդյունքում փաստագրված հնագիտական շերտի հետագա պեղումների ֆինանսավորման համար անհրաժեշտ գումարը կհատկացվի «ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ» ՊՈԱԿ-ին՝ դրամաշնորհային պայմանագրի միջոցով: Ըստ կազմված նախահաշվի՝ պեղումների համար կհատկացվի 9 մլն 650 հազար դրամ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ