ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է «Գիտահետազոտական անվտանգությունը և համալիր ուսումնասիրությունները («Due Diligence») ակադեմիական շրջանակներում» խորագրով աշխատաժողովին։
Աշխատաժողովը նվիրված էր գիտահետազոտական անվտանգության խնդիրներին, այդ թվում՝ մտավոր սեփականության պաշտպանության և տեխնոլոգիաների հարկադրված փոխանցման հարցերին:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ քննարկման թեման արդիական է բուհերի և գիտահետազոտական հաստատությունների համար ամբողջ աշխարհում, այդ թվում նաև՝ Հայաստանում:
«Գիտահետազոտական անվտանգությունը ներկայում բախվում է մի շարք նոր մարտահրավերների և ռիսկերի՝ կիբերհարձակումներից մինչև մտավոր սեփականության պաշտպանություն: Բուհերը և գիտահետազոտական հաստատությունները կենսական դեր են խաղում նորարարության և առաջընթացի խթանման գործում, իսկ տեխնոլոգիաների փոխանցումը նորարարական էկոհամակարգի կարևոր բաղադրիչն է դարձել: Այն հնարավորություն է տալիս գիտական հետազոտությունները վերափոխելու առևտրային ապրանքների և ծառայությունների՝ խթանելով տնտեսական աճն ու աշխատատեղերի ստեղծումը: Այնուամենայնիվ, տեխնոլոգիաների փոխանցումը նաև նոր ռիսկեր է ստեղծում, հատկապես, երբ խոսքը վերաբերում է մտավոր սեփականության և զգայուն տեղեկատվության պաշտպանությանը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ բուհերը և գիտահետազոտական հաստատությունները պետք է օր առաջ պատրաստ և ունակ լինեն՝ բարելավելու մտավոր սեփականության անվտանգությունը, հատկապես տեխնոլոգիաների փոխանցման գործընթացում. «Այս ամենը պահանջում է զգուշավոր հավասարակշռություն՝ «բաց լինելու» և «անվտանգության» սկզբունքների միջև, քանի որ նպատակը պետք է լինի խթանել համագործակցությունը և գիտելիքի փոխանակումը գիտահետազոտական գործընթացում՝ միաժամանակ պաշտպանելով մտավոր սեփականությունը: Այս հավասարակշռությանը հասնելու համար գիտահետազոտական հաստատությունները պետք է առաջնահերթություն տան հետազոտության անվտանգությանը, որը ենթադրում է մի շարք միջոցառումներ, այդ թվում՝ բուհերում և գիտահետազոտական հաստատություններում մտավոր սեփականությունը պաշտպանելու հստակ քաղաքականության և ընթացակարգերի սահմանում, տվյալների անվտանգության կայուն միջոցառումների իրականացում, էթիկական և իրավական նորմերին համապատասխանեցում»:
Ամփոփելով խոսքը՝ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել աշխատաժողովի կազմակերպիչներին և հույս հայտնել, որ նմանօրինակ քննարկումները շարունակական կլինեն, իսկ ԿԳՄՍ նախարարությունն իր աջակցությունը կցուցաբերի արդյունավետ աշխատանքի և համարժեք արդյունքների ձեռքբերման գործում։
Նշենք, որ «Գիտահետազոտական անվտանգությունը և համալիր ուսումնասիրությունները («Due Diligence») ակադեմիական շրջանակներում» խորագրով աշխատաժողովը կազմակերպվել էր ԱՄՆ պետական դեպարտամենտի աջակցությամբ Գլոբալ անվտանգության և համագործակցության կենտրոնի («Sandia» ազգային լաբորատորիաներ կազմակերպություն, ԱՄՆ) և «Մասնավոր իրավունքի գիտահետազոտական կենտրոն» հիմնադրամի (Հայաստան) հետ համագործակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ