ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է «Գիտահետազոտական անվտանգությունը և համալիր ուսումնասիրությունները («Due Diligence») ակադեմիական շրջանակներում» խորագրով աշխատաժողովին։
Աշխատաժողովը նվիրված էր գիտահետազոտական անվտանգության խնդիրներին, այդ թվում՝ մտավոր սեփականության պաշտպանության և տեխնոլոգիաների հարկադրված փոխանցման հարցերին:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ քննարկման թեման արդիական է բուհերի և գիտահետազոտական հաստատությունների համար ամբողջ աշխարհում, այդ թվում նաև՝ Հայաստանում:
«Գիտահետազոտական անվտանգությունը ներկայում բախվում է մի շարք նոր մարտահրավերների և ռիսկերի՝ կիբերհարձակումներից մինչև մտավոր սեփականության պաշտպանություն: Բուհերը և գիտահետազոտական հաստատությունները կենսական դեր են խաղում նորարարության և առաջընթացի խթանման գործում, իսկ տեխնոլոգիաների փոխանցումը նորարարական էկոհամակարգի կարևոր բաղադրիչն է դարձել: Այն հնարավորություն է տալիս գիտական հետազոտությունները վերափոխելու առևտրային ապրանքների և ծառայությունների՝ խթանելով տնտեսական աճն ու աշխատատեղերի ստեղծումը: Այնուամենայնիվ, տեխնոլոգիաների փոխանցումը նաև նոր ռիսկեր է ստեղծում, հատկապես, երբ խոսքը վերաբերում է մտավոր սեփականության և զգայուն տեղեկատվության պաշտպանությանը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ բուհերը և գիտահետազոտական հաստատությունները պետք է օր առաջ պատրաստ և ունակ լինեն՝ բարելավելու մտավոր սեփականության անվտանգությունը, հատկապես տեխնոլոգիաների փոխանցման գործընթացում. «Այս ամենը պահանջում է զգուշավոր հավասարակշռություն՝ «բաց լինելու» և «անվտանգության» սկզբունքների միջև, քանի որ նպատակը պետք է լինի խթանել համագործակցությունը և գիտելիքի փոխանակումը գիտահետազոտական գործընթացում՝ միաժամանակ պաշտպանելով մտավոր սեփականությունը: Այս հավասարակշռությանը հասնելու համար գիտահետազոտական հաստատությունները պետք է առաջնահերթություն տան հետազոտության անվտանգությանը, որը ենթադրում է մի շարք միջոցառումներ, այդ թվում՝ բուհերում և գիտահետազոտական հաստատություններում մտավոր սեփականությունը պաշտպանելու հստակ քաղաքականության և ընթացակարգերի սահմանում, տվյալների անվտանգության կայուն միջոցառումների իրականացում, էթիկական և իրավական նորմերին համապատասխանեցում»:
Ամփոփելով խոսքը՝ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել աշխատաժողովի կազմակերպիչներին և հույս հայտնել, որ նմանօրինակ քննարկումները շարունակական կլինեն, իսկ ԿԳՄՍ նախարարությունն իր աջակցությունը կցուցաբերի արդյունավետ աշխատանքի և համարժեք արդյունքների ձեռքբերման գործում։
Նշենք, որ «Գիտահետազոտական անվտանգությունը և համալիր ուսումնասիրությունները («Due Diligence») ակադեմիական շրջանակներում» խորագրով աշխատաժողովը կազմակերպվել էր ԱՄՆ պետական դեպարտամենտի աջակցությամբ Գլոբալ անվտանգության և համագործակցության կենտրոնի («Sandia» ազգային լաբորատորիաներ կազմակերպություն, ԱՄՆ) և «Մասնավոր իրավունքի գիտահետազոտական կենտրոն» հիմնադրամի (Հայաստան) հետ համագործակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ