Մարզաշխարհի հարգելի՛ ներկայացուցիչներ,
Շնորհավորում եմ բոլորիդ Սպորտի միջազգային օրվա կապակցությամբ, որը նշվում է «Հանուն խաղաղության և զարգացման» խորագրի ներքո:
Հասարակության կյանքում սպորտի դերը բազմանշանակ է. այն ֆիզիկական և առողջ ապրելակերպի կրթություն և մշակույթ է, առողջ հոգու ու խաղաղ ներաշխարհի, արդարության, մրցակցի նկատմամբ հարգանքի արժեքային ընկալում: Խորհրդանշական է, որ համերաշխության և համախմբման համընդհանուր գաղափարները լավագույնս դրսևորվում են հենց սպորտի բնագավառում:
Հայաստանի Հանրապետության դրոշը տարբեր հարթակներում բարձր պահած սիրելի՛ մարզիկներ, ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել ձեզ այն բաղձալի պահերի և հաղթանակների համար, որոնք ունեցել ենք ձեր շնորհիվ: Վստա՛հ եղեք՝ ՀՀ կառավարությունը՝ ի դեմս ԿԳՄՍ նախարարության, անում է ամեն ինչ ձեր միջազգային նվաճումներն ըստ արժանվույն գնահատելու և մարզումային պայմանները բարելավելու համար: Համաշխարհային սպորտային քարտեզում Հայաստանի տեղն ամրապնդելու ջանքերն ու քայլերը շարունակական են լինելու: Առաջիկայում էլ՝ ապրիլի 15-23-ը, Երևանը դառնալու է ծանրամարտի եվրոպական մայրաքաղաք՝ իր հարկի տակ ընդունելով 40 երկրի շուրջ 350 մարզիկի:
Կարևորելով սպորտի տեղն ու դերը հանրային կյանքում՝ մասսայական սպորտի շարունակական միջոցառումներով զարգացնելու ենք առողջ ապրելակերպին միտված ծրագրերը՝ վստահ լինելով, որ սպորտը հանրային կենսակերպի կարևոր բաղադրիչ է: 5 մարզաձևում անցկացվող «Վարչապետի գավաթ» մրցաշարերն առավել մասնակցային դարձնելու գործելաոճը նաև հանրային աջակցություն է գտնում, ինչն ուրախալի փաստ է:
Սպորտի միջազգային օրվա առթիվ շնորհավորում եմ նաև մարզիչ-մանկավարժներին. ձեր ամենօրյա աշխատանքը նպաստում է առողջ, ուժեղ, հայրենասեր և կիրթ սերունդ ունենալուն: Ձեզ մաղթում եմ քաջառողջություն, կամք ու եռանդ՝ նոր հաղթանակների ճանապարհին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ