Մարզաշխարհի հարգելի՛ ներկայացուցիչներ,
Շնորհավորում եմ բոլորիդ Սպորտի միջազգային օրվա կապակցությամբ, որը նշվում է «Հանուն խաղաղության և զարգացման» խորագրի ներքո:
Հասարակության կյանքում սպորտի դերը բազմանշանակ է. այն ֆիզիկական և առողջ ապրելակերպի կրթություն և մշակույթ է, առողջ հոգու ու խաղաղ ներաշխարհի, արդարության, մրցակցի նկատմամբ հարգանքի արժեքային ընկալում: Խորհրդանշական է, որ համերաշխության և համախմբման համընդհանուր գաղափարները լավագույնս դրսևորվում են հենց սպորտի բնագավառում:
Հայաստանի Հանրապետության դրոշը տարբեր հարթակներում բարձր պահած սիրելի՛ մարզիկներ, ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել ձեզ այն բաղձալի պահերի և հաղթանակների համար, որոնք ունեցել ենք ձեր շնորհիվ: Վստա՛հ եղեք՝ ՀՀ կառավարությունը՝ ի դեմս ԿԳՄՍ նախարարության, անում է ամեն ինչ ձեր միջազգային նվաճումներն ըստ արժանվույն գնահատելու և մարզումային պայմանները բարելավելու համար: Համաշխարհային սպորտային քարտեզում Հայաստանի տեղն ամրապնդելու ջանքերն ու քայլերը շարունակական են լինելու: Առաջիկայում էլ՝ ապրիլի 15-23-ը, Երևանը դառնալու է ծանրամարտի եվրոպական մայրաքաղաք՝ իր հարկի տակ ընդունելով 40 երկրի շուրջ 350 մարզիկի:
Կարևորելով սպորտի տեղն ու դերը հանրային կյանքում՝ մասսայական սպորտի շարունակական միջոցառումներով զարգացնելու ենք առողջ ապրելակերպին միտված ծրագրերը՝ վստահ լինելով, որ սպորտը հանրային կենսակերպի կարևոր բաղադրիչ է: 5 մարզաձևում անցկացվող «Վարչապետի գավաթ» մրցաշարերն առավել մասնակցային դարձնելու գործելաոճը նաև հանրային աջակցություն է գտնում, ինչն ուրախալի փաստ է:
Սպորտի միջազգային օրվա առթիվ շնորհավորում եմ նաև մարզիչ-մանկավարժներին. ձեր ամենօրյա աշխատանքը նպաստում է առողջ, ուժեղ, հայրենասեր և կիրթ սերունդ ունենալուն: Ձեզ մաղթում եմ քաջառողջություն, կամք ու եռանդ՝ նոր հաղթանակների ճանապարհին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ