Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան» իգական աւագ դպրոցի պատասխանատուների, Ծնողական խորհրդի եւ աշակերտուհիների համատեղ ջանքերով, մարտի 11-ից 15-ը Հայոց ազգ. կրթահամալիրի կենտրոնական դահլիճում կազմակերպւել էր «Իմ գեղեցիկ քաղաք՝ Սպահանը» խորագրով լուսանկարչական ցուցահանդէս ՝որտեղ ներկայացւել էին Իրանի Սպահան քաղաքի պատմական վայրերը,ինչպէս՝ եկեղեցիններ, մզկիթներ,դպրոցներ, հին բնակարաններ, կամուրջներ ....
Ցուցահանդէսը անց կացնելու նպատակով, դպրոցի պատասխանատուների նախձեռնութեամբ Կրթահամալիրի «Ալենուշ Տէրեան» սրահում կայացաւ «Ինչպէս նկարել» թեմայով դասախոօսական երեկոյ՝: Նիւթը ներկայացնելու համար հրաւիրւած էր ճարտարապետական անւանի լուսանկարիչ եւ Սպահանի արւեստի համալսարանի լուսանկարչական բաժնի դասախօս՝Եասէր Արաբը, որին յաջորդեց Սպահանի «Նաղշէ ջահան» հրապարակում եւ նրան կից պատմական կոթողներում կայացած աշխատանոցը՝ լուսանկարիչ-դասախօսի ներկայութեամբ ու խորհրդատւութեամբ , որից յետոյ նրանք շրջելով քաղաքը պատկերցին տեսարժան վայրերը ,ինչի արդիւնքում իրականացւեց լուսանկարչական հետաքրքիր ցուցահանդէս,որի բացումը տեղի ունեցաւ շաբաթ՝ մարտի 11-ի ժամը 11:00-ին,ներկայութեամբ՝ Սպահանի Հայոց թեմի առաջնորդական տեղապահ՝ Տ.Սիփան ծ. վրդ Քէչէճեանի , Շահինշահր քաղաքի հոգեւոր տեսուչ՝ Տ. Անանիա ծ.վրդ. Գուճանեանի, թեմի Կրթական խորհրդի,Սպահանի կրթադաստիարակութեան հիմնարկի երրորդ շրջանի ներկայացուցիչների, լուսանկարիչ Եասէր Արաբի եւ այլ հրաւիրեալների :
Խորհրդանշական ժապաւէնի հատումից յետոյ , ներկաներին ողջունեց դպրոցի գրադարանավարուհի Կարին Տէր-Մարտիրոսեանը,ով տեղեկութիւններ փոխանցեց ցուցահանդէսի կազմակերպման նպատակների մասին այն է՝ առաւել հետաքրքրւել քաղաքի գեղեցկութեամբ եւ լուսանկարչութեան միջոցով վեր հանել այն թագնւած գեղեցկութիւնը ,որ յաճախ վրիպւպւում է մեր տեսողութիւնից, ինչպէս նաեւ աշակերտութեան մօտ զարգացնել լուսանկարելու արւեստը: Յաջորդիւ աշակերտուհիները ելոյթ ունեցան Հայաստանը եւ Իրանը Փառաբանող խմբական երգերով ուՍպահան քաղաքին ուղղւած խօսքերով ու բանաստեղծութիւններով :Ապա դպրոցի տնօրէն տկն. Սալարիֆարը, հանդէս եկաւ Սպահանի մասին հետաքրքիր բնութագրականով եւ կենտրոնացաւ Իրանում ապրող հայութեան ի մասնաւորի Նոր Ջուղայի հայութեան մասին գովեստի խօսքերով,որպէս՝ Իրանի արւեստի ու արհեստի զարգացման գործընթացում նշանակալի աւանդ ունեցող ժողովուրդ եւ շնորհակալական խօսք ասաց ցուցահանդէսի մասնակիցներին, դպրոցի փոխտեսուչ՝ Ռիմա Սիմոնեանին, գրադարանավարուհուն, ծնողներին եւ բոլոր նրանց ,որոնց համագործակցութեամբ իրականացաւ այս հրաշալի միջոցոռումը:
Եզրափակիչ խօսքը տրւեց Հայր Սիփան ծ.վրդ. Քէչէճեանին ,ով բարձր գնահատելով ցուցահանդէսի կազմակերպումը Սպահանում կենցաղ վարելը համարեց բարեբախտութիւն եւ խաղաքը բնութագրեց բացառիկ գեղեցկութիւն ունեցող մի քաղաք, «Որի կիզակէտը անշուշտ Ջուղան է »,- դիտել տւեց Հայր Սուրբը :
Պաշտօնական բաժնի աւարտին դպրոցի պատասխանատուների եւ անձնակազմի անունից յուշանւէր յանձնւեց ցուցահադէսի կազմակերպչական աշխատանքներին համագործակցութիւն բերած լուսանկարիչ՝ Եասէր Արաբին,ծնողական խորհրդի նախկին անդամ Ժանետ Սիմոնեանին եւ Թովմա Գալստանեանին ,ով ցուցահանդէսին կից մասնակցութիւն էր բերել Նոր Ջուղայի եկեղեցիները թեմայով լուսանկարների ցուցադրութեամբ :
Վերջում խօսք առնելով Եասէր Արաբը, շնորհակալութիւն յայտնեց դպրոցի պատասխանատուներին իր հանդէպ ցուցաբերաց ուշադրութեան կապակցութեամբ եւ հետաքրքիր ու զարմանալի երեւոյթ համարեց՝ հայ աշակերտութեան հետաքրքրւածութիւնը՝ հանդէպ Սպահան քաղաքին նաեւ բարձր գնահատեց նրանց աշխատանքը:
Միջոցառման շարունակութիւնը հանդիսացաւ այն ,որ ներկաները շրջեցին ցուցասրահով քննարկեցին աշակերտուհիների աշխատանքը եւ ոմանք էլ օգտւելով մասնագէտ լուսանկարչի ներկայութիւնից , ստացան նրա տեսակէտները եւ լուսանկարելու մասին մի շարք տեղեկութիւններ,ով ամենայն սիրով եւ համբերատարութեամբ պատասխանեց նրանց հարցերին:
Նշելի է ,որ դահլիճը զարդարւած էր Արեգակնային Նոր Տարւայ եւ իրանական Նորոզի խորհրդանիշ «Սոֆրէյէ հաֆթսին»-ով (7- հատ Ս- տառով սկսւող խորհրդանիշներով պատրաստւած սփրոց կամ սեղան) եւ վաճառքի դրւած արհեստի նմուշներով :
Վերջում ներկաները վայելեցին Ծնողական խորհրդի կողմից կազմակերպւած բացոթեայ ընդունելութիւնը:
Երանուշ Թահմազեան
Իրան- Նոր Ջուղա
Աշխատանոցի լուսանկարները տրամադրել է Արաքս Մինասեանը եւ դպրոցի փոխտեսուչ՝ Ռիմա Սիմոնեանը
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ