ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեկնարկել է «100 գաղափար Հայաստանի համար» նորարարական նախագծերի և գիտատեխնիկական մշակումների մրցույթի կազմակերպման աշխատանքները: Արդեն կան դիմողներ. հայտերի ընդունումը շարունակվելու է մինչև 2023 թվականի մայիսի 2-ը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը լիահույս է, որ այս տարի նախարարությունն ավելի շատ հայտեր է ստանալու: «Մրցույթի շրջանակում կազմկոմիտեն ընտրել է 5 անվանակարգ՝ առաջնորդվելով պետության ռազմավարական առաջնահերթություններով: Ակնկալում ենք, որ անցած տարվա 54 հայտերը կկրկնապատկվեն, որովհետև մեր երիտասարդներն արդեն իսկ գիտեն, որ իրենց գաղափարները տեղ են հասնում և լիարժեք ուսումնասիրվում»,- ասում է փոխնախարարը:
Նրա խոսքով՝ ծրագիրն իրականացվում է 2016 թվականից և մաս է կազմում «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» ծրագրի. յուրաքանչյուր 2-րդ տարին լավագույն հայտերն ուղարկվում են ԱՊՀ-ի կազմկոմիտե, որտեղ Հայաստանից ևս ճանաչվում են որպես լավագույն հայտեր:
Արթուր Մարտիրոսյանի գնահատմամբ՝ ծրագիրը կարևոր է ոչ միայն նոր գաղափարներ գեներացնելու առումով, այլև քաղաքացիական կրթությունը խրախուսելու իմաստով. «Հատկապես կարևորում ենք երիտասարդների՝ որպես խումբ իրենց համայնքում որևէ խնդրի լուծման առաջարկները, ինչը քաղաքացիական կրթության տարր է: Անգամ չհաջողելու դեպքում խմբերը կլինեն մոտիվացված և իրենց ռեսուրսը կիրացնեն այլ հարթակներում՝ այլ խնդիրներ լուծելիս»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հիշատակում է անցած տարվա հաջողված գաղափարներից, որոնք կրկին ուղղված էին համայնքային կյանքի զարգացմանը, օրինակ՝ ինչպես համայնքը ավելի ճանաչելի դարձնել զբոսաշրջության տեսանկյունից, կամ ինչպես հայ ժողովրդի պատմությունն ավելի հետաքրքիր ձևով մատուցել: Ըստ փոխնախարարի՝ երիտասարդներն ավելի լավ գիտեն իրենց տարեկիցների պահանջմունքները, և համապատասխան լուծումներն ավելի իրատեսական են ու ժամանակակից:
«Այս ծրագիրը խրախուսում է գաղափարն ինքնին, ոչ թե գաղափարի իրականացումը: Մեր ակնկալիքն է նաև, որ գործընկեր կառույցները կաջակցեն գաղափարների իրականացմանը կամ կօգնեն երիտասարդներին ֆոնդահայթայթման գործում կամ նրանց հետ այլ ծրագրեր կիրականացնեն՝ կիրառելով երիտասարդների ներուժը»,- նշում է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Հիշեցնելով, որ մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի և սփյուռքի 16-35 տարեկան երիտասարդներ կամ հեղինակային խմբեր, փոխնախարարը կոչ է արել երիտասարդներին լինել ակտիվ, փորձել ուժերը և չվախենալ գաղափարներն իրականություն դարձնելու առաջին քայլից, ինչին միտված է ծրագիրը:
Նորարարության հիմնական շեշտադրումը, ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի, ոչ թե գիտական չափանիշներով առաջնորդվելն է, այլ սոցիալական կիրառելիությունն ապահովելը. «Մենք խնդիր ենք դնում ոչ թե ստեղծելու նոր դեղատոմս, այլ ինչպես արդեն իսկ ունեցածն ավելի մատչելի կիրառել: Այսինքն՝ ընդգծվում է սոցիալական բաղադրիչը, որ երիտասարդներն ավելի պրակտիկ լուծումներ առաջարկեն՝ դրանք արտացոլելու հանրային բարօրության տիրույթում՝ մեր երկրում մարդկանց կյանքն ավելի հեշտացնելու նպատակով»:
Մրցույթի նպատակն է զարգացնել երիտասարդների նորարարական մտածողությունը, ներգրավել երիտասարդներին ՀՀ սոցիալ-տնտեսական զարգացման խնդիրների լուծման գործընթացներում, խթանել գիտատեխնիկական մշակումներն ու նորարարական նախագծեր իրականացնելու քաղաքացիական նախաձեռնությունները:
«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի 5 անվանակարգերն են՝
Ներկայացված գաղափարներից մրցութային հանձնաժողովը կընտրի լավագույն 5 գաղափարները, որոնց կտրվի դրամական պարգև՝ 500.000-ական դրամի չափով:
Նշենք, որ մրցույթի հայտերն անհրաժեշտ է ուղարկել youth@escs.am էլեկտրոնային հասցեին՝ համաձայն ձևաչափի (կցվում է)՝ «Թեմա» բաժնում նշելով մրցույթին ներկայացվող գաղափարի անվանակարգը: Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել (+374 10) 599-642 հեռ.-ով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ