ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խնդիր ենք դնում ոչ թե նոր դեղատոմս ստեղծել, այլ արդեն իսկ ունեցածն ավելի մատչելի կիրառել. Արթուր Մարտիրոսյան

Ապրիլի 11, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեկնարկել է «100 գաղափար Հայաստանի համար» նորարարական նախագծերի և գիտատեխնիկական մշակումների մրցույթի կազմակերպման աշխատանքները: Արդեն կան դիմողներ. հայտերի ընդունումը շարունակվելու է մինչև 2023 թվականի մայիսի 2-ը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը լիահույս է, որ այս տարի նախարարությունն ավելի շատ հայտեր է ստանալու: «Մրցույթի շրջանակում կազմկոմիտեն ընտրել է 5 անվանակարգ՝ առաջնորդվելով պետության ռազմավարական առաջնահերթություններով: Ակնկալում ենք, որ անցած տարվա 54 հայտերը կկրկնապատկվեն, որովհետև մեր երիտասարդներն արդեն իսկ գիտեն, որ իրենց գաղափարները տեղ են հասնում և լիարժեք ուսումնասիրվում»,- ասում է փոխնախարարը:

Նրա խոսքով՝ ծրագիրն իրականացվում է 2016 թվականից և մաս է կազմում «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» ծրագրի. յուրաքանչյուր 2-րդ տարին լավագույն հայտերն ուղարկվում են ԱՊՀ-ի կազմկոմիտե, որտեղ Հայաստանից ևս ճանաչվում են որպես լավագույն հայտեր:

Արթուր Մարտիրոսյանի գնահատմամբ՝ ծրագիրը կարևոր է ոչ միայն նոր գաղափարներ գեներացնելու առումով, այլև քաղաքացիական կրթությունը խրախուսելու իմաստով. «Հատկապես կարևորում ենք երիտասարդների՝ որպես խումբ իրենց համայնքում որևէ խնդրի լուծման առաջարկները, ինչը քաղաքացիական կրթության տարր է: Անգամ չհաջողելու դեպքում խմբերը կլինեն մոտիվացված և իրենց ռեսուրսը կիրացնեն այլ հարթակներում՝ այլ խնդիրներ լուծելիս»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հիշատակում է անցած տարվա հաջողված գաղափարներից, որոնք կրկին ուղղված էին համայնքային կյանքի զարգացմանը, օրինակ՝ ինչպես համայնքը ավելի ճանաչելի դարձնել զբոսաշրջության տեսանկյունից, կամ ինչպես հայ ժողովրդի պատմությունն ավելի հետաքրքիր ձևով մատուցել: Ըստ փոխնախարարի՝ երիտասարդներն ավելի լավ գիտեն իրենց տարեկիցների պահանջմունքները, և համապատասխան լուծումներն ավելի իրատեսական են ու ժամանակակից:

«Այս ծրագիրը խրախուսում է գաղափարն ինքնին, ոչ թե գաղափարի իրականացումը: Մեր ակնկալիքն է նաև, որ գործընկեր կառույցները կաջակցեն գաղափարների իրականացմանը կամ կօգնեն երիտասարդներին ֆոնդահայթայթման գործում կամ նրանց հետ այլ ծրագրեր կիրականացնեն՝ կիրառելով երիտասարդների ներուժը»,- նշում է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Հիշեցնելով, որ մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի և սփյուռքի 16-35 տարեկան երիտասարդներ կամ հեղինակային խմբեր, փոխնախարարը կոչ է արել երիտասարդներին լինել ակտիվ, փորձել ուժերը և չվախենալ գաղափարներն իրականություն դարձնելու առաջին քայլից, ինչին միտված է ծրագիրը:

Նորարարության հիմնական շեշտադրումը, ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի, ոչ թե գիտական չափանիշներով առաջնորդվելն է, այլ սոցիալական կիրառելիությունն ապահովելը. «Մենք խնդիր ենք դնում ոչ թե ստեղծելու նոր դեղատոմս, այլ ինչպես արդեն իսկ ունեցածն ավելի մատչելի կիրառել: Այսինքն՝ ընդգծվում է սոցիալական բաղադրիչը, որ երիտասարդներն ավելի պրակտիկ լուծումներ առաջարկեն՝ դրանք արտացոլելու հանրային բարօրության տիրույթում՝ մեր երկրում մարդկանց կյանքն ավելի հեշտացնելու նպատակով»:

Մրցույթի նպատակն է զարգացնել երիտասարդների նորարարական մտածողությունը, ներգրավել երիտասարդներին ՀՀ սոցիալ-տնտեսական զարգացման խնդիրների լուծման գործընթացներում, խթանել գիտատեխնիկական մշակումներն ու նորարարական նախագծեր իրականացնելու քաղաքացիական նախաձեռնությունները:

«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի 5 անվանակարգերն են՝

  1. Ֆիզիկամաթեմատիկական գիտություններ.
  2. Ճարտարագիտական գիտություններ.
  3. Գյուղատնտեսական գիտություններ (այդ թվում` կենսաբանական գիտություններ).
  4. Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ (այդ թվում նաև` ռազմական գիտություններ).
  5. Մանկավարժական գիտություններ:

Ներկայացված գաղափարներից մրցութային հանձնաժողովը կընտրի լավագույն 5 գաղափարները, որոնց կտրվի դրամական պարգև՝ 500.000-ական դրամի չափով:

Նշենք, որ մրցույթի հայտերն անհրաժեշտ է ուղարկել youth@escs.am էլեկտրոնային հասցեին՝ համաձայն ձևաչափի (կցվում է)՝ «Թեմա» բաժնում նշելով մրցույթին ներկայացվող գաղափարի անվանակարգը: Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել (+374 10) 599-642 հեռ.-ով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)