ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սպարտակիդայի ծրագրով աշակերտների միջև անցկացվել են բազկամարտի և հրաձգության եզրափակիչ փուլի մրցումները

Ապրիլի 18, 2023
Սպորտային լուրեր

8-12-րդ դասարանների աշակերտների միջև Սպարտակիադայի ծրագրով կայացել են բազկամարտի և հրաձգության հանրապետական եզրափակիչ փուլի մրցումները, որոնց մասնակցել են ՀՀ մարզերի և Երևան քաղաքի հանրակրթական դպրոցների ուժեղագույն մարզիկները:

Բազկամարտի մրցումներում թիմային 1-ին տեղը զբաղեցրել է Երևան քաղաքի հավաքական թիմը, 2-րդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Տավուշի մարզի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Սյունիքի մարզի հավաքական թիմը:

Սպարտակիադայի արդյունքներով աղջիկների անհատական պայքարում տարբեր քաշային կարգերում 1-ին մրցանակային տեղը զբաղեցրել են Բելլա Խեմչյանը (Տավուշի մարզ), Սյուզաննա Մանուկյանը (Շիրակի մարզ), Աշխեն Խաչյանը (Սյունիքի մարզ) և Էլեն Հովհաննիսյանը (ք. Երևան):

Տղաների պայքարում տարբեր քաշային կարգերում 1-ին մրցանակային տեղեր են գրավել Էդիկ Մանվելյանը և Հովհաննես Աբելյանը (Արմավիրի մարզ), Գևորգ Առաքելյանը (Տավուշի մարզ), Արմեն Սաֆարյանը (Շիրակի մարզ), Զարե Ղազարյանը և Գեղամ Խաչատրյանը (ք. Երևան):

Հրաձգության եզրափակիչ փուլին մասնակցել են ՀՀ մարզերի և Երևան քաղաքի 11 հավաքական թիմեր: Թիմային 1-ին տեղը գրավել է Սյունիքի, 2-րդ տեղը՝ Լոռու, իսկ 3-րդ տեղը՝ Արմավիրի մարզի հավաքական թիմերը:

Աղջիկների անհատական պայքարում 1-ին հորիզոնականը զբաղեցրել է Աննա Ավետիսյանը (Սյունիքի մարզ), 2-րդ տեղը՝ Զվարթ Մովսիսյանը (Արմավիրի մարզ), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Էլինա Մարտիրոսյանը (Սյունիքի մարզ):

Տղաների անհատական պայքարում լավագույն եռյակն այս տեսքն ունի՝

1-ին մրցանակային տեղ՝ Իշխան Աթոյան (Արմավիրի մարզ)
2-րդ տեղ՝ Նարեկ Ներսիսյան (Կոտայքի մարզ)
3-րդ տեղ՝ Դավիթ Հայրապետյան (Սյունիքի մարզ)

Սպարտակիադայի ծրագրով 1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղեր գրաված մարզերը և մարզիկ-մարզուհիները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության համատատասխան հավաստագրերով, մեդալներով, հուշանվերներով և գավաթներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)