Աշխատանքային այցով Իսպանիայի Թագավորությունում գտնվող ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը պաշտոնական հանդիպումներ է ունեցել, որոնց ընթացքում քննարկվել են կրթության, գիտության, սպորտի ոլորտներին առնչվող մի շարք հարցեր: Հանդիպմանը մասնակցել է Իսպանիայի Թագավորությունում Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Սոս Ավետիսյանը։
Արթուր Մարտիրոսյանը մասնավորապես հանդիպել է Իսպանիայի Թագավորության կրթության պետքարտուղար Խոսե Մանուել Բար Սենդոնի (José Manuel Bar Cendón) հետ։
Կողմերը վերահաստատել են Հայաստան-Իսպանիա դիվանագիտական հարաբերությունների 30-ամյակի շրջանակում նոր շրջափուլ սկսելու և կրթամշակութային կապերը խորացնելու պատրաստակամությունը: Երկուստեք կարևորվել է «Էրազմուս+» ծրագրով քոլեջների միջև համագործակցությունը ագրարային, տուրիզմի և այլ մասնագիտություններով, Հայաստանում իրականացվող հանրակրթական բարեփոխումների գործընթացում իսպանական փորձի ուսումնասիրությունը, Հայաստանի հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում իսպաներենի դասավանդման որակի բարձրացումը, ինչպես նաև Իսպանիայում գործող շուրջ երկուտասնյակ հայկական ուսումնական հաստատությունների գործունեության աջակցումը: Իսպանական կողմը հետաքրքրություն է ցուցաբերել նորանկախ Հայաստանում ձևավորված կրթական պրոդուկտների, մասնավորապես «Թումոյի», «Արմաթի», COAF-ի ծրագրերի վերաբերյալ, ինչին ի պատասխան՝ Արթուր Մարտիրոսյանը հայկական կողմի փորձառությամբ կիսվելու պատրաստակամություն է հայտնել:
Մադրիդ այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է նաև Իսպանիայի Թագավորության սպորտի ազգային խորհրդի նախագահ Ժոզե Մանուել Ֆրանկո Պարդոյի (José Manuel Franco Pardo) հետ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ այժմ Երևանում ընթանում է ծանրամարտի Եվրոպայի առաջնությունը, որտեղ Իսպանիայի կազմը ևս ներկայացել է իր թիմով և հաջողված ելույթներ է ունենում:
Քննարկվել է ուսումնամարզական տարբեր ոլորտներում համագործակցելու հարցը, որը կներառի երկու կողմերի հաջողված փորձառության ուսումնասիրությունը. իսպանական կողմից՝ բասկետբոլ, թենիս և այլ մարզաձևերում, իսկ հայկական կողմից՝ ծանրամարտ, ընմշամարտ, բռնցքամարտ մարզաձևերի հաջողություններով: Որպես համագործակցության հնարավոր այլ բնագավառներ՝ քննարկվել են նաև սպորտային որակավորումներով կրթական ծրագրերի ներդրման, սպորտի կազմակերպման իսպանական փորձի ուսումնասիրման հնարավորությունները, որոնք երկուստեք արժանացել են հավանության։
Հանդիպումների ժամանակ նախանշվել է առաջիկայում հուշագրեր ստորագրելու հնարավորությունը ինչպես կրթության, այնպես էլ սպորտի ոլորտում, որոնք էականորեն կընդլայնեն հայ-իսպանական երկկողմ համագործակցության օրակարգը։
Հիշեցնենք, որ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը գործուղվել էր Իսպանիայի Թագավորություն՝ մասնակցելու մայրաքաղաք Մադրիդի Կոմպլուտենս համալսարանում հայագիտական ամբիոնի բացման հանդիսությանը և աշխատաժողովին։ Հայագիտական կենտրոնը բացվել է ՀՀ պետական աջակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ