ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր մասնակցել է «Շենչժու - 15» տիեզերանավի անձնակազմի հետ հայ դպրոցականների առցանց հանդիպմանը, որը կազմակերպել էր ՀՀ-ում Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության դեսպանությունը՝ ավիատիեզերական գիտության և տեխնիկայի գիտելիքների խորացման նպատակով:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ-ում Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ֆան Յոնգը, ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը, դեսպանության այլ ներկայացուցիչներ:
Առցանց հանդիպման ընթացքում չինացի տիեզերագնացները, որոնք գտնվել են տիեզերանավում, շփվել են «Շանհայի համագործակցության կազմակերպության» երկրների, այդ թվում՝ Հայաստանի դպրոցականների հետ, պատմել տիեզերքում իրենց փորձառության մասին և պատասխանել դպրոցականների հարցերին: Միջոցառմանը երևանյան երեք դպրոցների 8-12-րդ դասարանների շուրջ 60 աշակերտ է մասնակցել:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ տիզերագնացների հետ առցանց հանդիպումը հայ-չինական բարեկամությունը վերահաստատող ևս մեկ առիթ է, որն իրականացվում է շարունակական համագործակցության շրջանակում:
«Միջոցառմանը մասնակցող շուրջ 60 երեխա միանալու է տիեզերական անձնակազմին, և սա նրանց համար մասնագիտական կողմնորոշման, ինչպես նաև ավելի մեծ երազանքներ ունենալու հրաշալի հնարավորություն է»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ ծրագիրն ամբողջությամբ համահունչ է ԲՏՃՄ ուղղության զարգացման՝ հանրակրթության բարեփոխումների տրամաբանությանը. «Մենք ցանկանում ենք համապատասխան պայմաններ ստեղծելով՝ մեր երեխաներին մղել դեպի գիտություն, որպեսզի նրանք զարգացնեն իրենց մտքի թռիչքը և փորձեն իրագործել այն»:
Ըստ փոխնախարարի՝ Հայաստանը 2016 թվականից Չինաստանի «Շանհայի համագործակցության կազմակերպության» հետ երկխոսության գործընթաց է սկսել և ունի գործընկեր երկրի կարգավիճակ:
«Սա լավ առիթ է՝ այդ կազմակերպությունում մեր դերը կարևորելու է,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը և շարունակել,- առաջնորդվելով բուհական ինքնավարության փիլիսոփայությամբ՝ խրախուսում ենք առաջադեմ ծրագրերի ներդրումը, օրինակ, Էրազմուս+ և այլ գործիքների կիրառմամբ»:
ՀՀ-ում Չինաստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ֆան Յոնգի խոսքով՝ միջոցառումը լավ հնարավորություն է, որպեսզի հայ երիտասարդները ծանոթանան տիեզերագնացության ոլորտում Չինաստանի ձեռքբերումներին և նոր գիտելիքներ ստանան:
«Հայաստանն ու Չինաստանը լավ գործընկերներ են, այդ իսկ պատճառով ցանկանում ենք Հայաստանի հետ կիսվել Չինաստանի զարգացման փորձով: Կարծում եմ՝ սա կնպաստի, որ մեծանա հայ երիտասարդների հետաքրքրությունը տիեզերագնացության ոլորտում, ինչն ապագայում կնպաստի նաև երկրի զարգացմանը»:
Դեսպանն ընդգծել է՝ նմանօրինակ միջոցառումները կխթանեն նաև հայ-չինական հարաբերությունների զարգացումը. «Հայաստանն արդեն իսկ արբանյակ է արձակել տիեզերք, այդ իսկ պատճառով կարծում եմ՝ այս ոլորտում գիտելիքները Հայաստանի համար ևս շատ կարևոր են: Շնորհակալություն եմ հայտնում ՀՀ ԿԳՄՍՆ նախարարությանը՝ մեզ աջակցելու համար: Կարծում եմ՝ երկու կողմերի շնորհիվ կկարողանանք հայ երիտասարդների շրջանում ավելի մեծ հետաքրքրություն առաջացնել դեպի Չինաստանը և չինական մշակույթը»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ