Հայաստանի սամբոյի դեռահասների, պատանիների, երիտասարդների և մեծահասակների հավաքականները 4 ոսկե, 4 արծաթե և 11 բրոնզե մեդալ են նվաճել Իսրայելի Հայֆա քաղաքում անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում:
Մեդալային ընդհանուր հաշվարկում հայ սամբիստները երկրորդ տեղն են զբաղեցրել Եվրոպայի առաջնությունում:
Առաջնությանն ավելի քան 20 երկրի դեռահասների, պատանիների, երիտասարդների և մեծահասակների հավաքականներ են մասնակցել:
14-16 տարեկան դեռահասների պայքարում Եվրոպայի առաջնության հաղթող է ճանաչվել 53 կգ քաշային Նարեկ Սիմոնյանը: Արծաթե մեդալ է նվաճել 88+ կգ քաշային Դավիթ Բարսեղյանը, բրոնզե մեդալներին արժանացել են 46 կգ քաշային Սամվել Դանիելյանը, 58 կգ քաշային Անդրե Սարդարյանը և 79 կգ քաշային Գոռ Աղասարյանը:
16-18 տարեկան պատանիների պայքարում Եվրոպայի առաջնության հաղթողի տիտղոսը նվաճել է 58 կգ քաշային Արմեն Աղումյանը, արծաթե մեդալակիր է դարձել 71 կգ քաշային Համլետ Պարսամյանը, իսկ բրոնզե մեդալներին արժանացել են 53 կգ քաշային Ալիկ Մեքինյանը, 64 կգ քաշային Էրիկ Գուրջանյանը և 98+ կգ քաշային Էրիկ Սաղաթելյանը:
18-20 տարեկան աղջիկների պայքարում Եվրոպայի առաջնության փոխչեմպիոն է հռչակվել 50 կգ քաշային Աննա Այվազյանը, իսկ 65 կգ քաշային Նանե Հակոբյանը դարձել է բրոնզե մեդալակիր:
Տղամարդկանց մեծահասակների հավաքականի կազմում Եվրոպայի չեմպիոն է հռչակվել Արսեն Խանջյանը (98 կգ), բրոնզե մեդալները նվաճել են 58 կգ քաշային Տիգրան Կիրակոսյանը, 64 կգ քաշային Նարեկ Դալլաքյանն ու 79 կգ քաշային Բորիս Շատվերյանը:
Եվրոպայի չեմպիոնի կոչումը նվաճել է նաև մարտական սամբոյի 98 կգ քաշային Արման Ավանեսյանը: Բրոնզե մեդալակիր է դարձել 58 կգ քաշային Մխիթար Մխիթարյանը:
Կանանց թիմի կազմում Եվրոպայի փոխչեմպիոնի տիտղոսը նվաճել է 54 կգ քաշային Վարսիկ Գրիգորյանը:
Հիշեցնենք՝ Իսրայել էին մեկնել նաև մարզիչներ Վովիկ Խոջայանը, Սմբատ Հովհաննիսյանը, Հայկ Ավետիսյանը, մրցավարներ Մարտին Միրզոյանը և Ազատ Անդրյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ