ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ մեկնարկել են Ուսանողական մարզական 24-րդ խաղերը, որոնց մասնակցում են շուրջ 25 պետական և ոչ պետական բուհերի 1500 ուսանողներ:
Ուսանողները մրցում են 12 մարզաձևերի 14 առաջնություններում: Արդեն կայացել են հրաձգության, բազկամարտի, շախմատի և ֆուտզալի առաջնությունները:
Հրաձգության առաջնությանը մասնակցել են 15 համալսարանների շուրջ 100 ուսանողներ: Տղաների պայքարում թիմային հաշվարկում մրցանակային առաջին տեղը զբաղեցրել է Երևանի պետական համալսարանը, երկրորդ տեղում Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանն է, իսկ եռյակը եզրափակել է Հայաստանի Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտը:
Աղջիկների պայքարում թիմային հաշվարկում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանը, երկրորդ տեղում Երևանի պետական համալսարանն է, իսկ երրորդ տեղում՝ Վանաձորի պետական համալսարանը:
Անհատական հաշվարկում լավագույն արդյունքը ցույց են տվել Սոնա Վարդանյանը (ՀՊՏՀ) և Եղիշե Ավագյանը (ԵՊՀ):
Մրցաշարը սպասարկել է Հայաստանի հրաձգության ֆեդերացիայի մրցավարական խումբը:
ՀՀ Ուսանողական մարզական 24-րդ խաղերի շրջանակում Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճում կայացել է նաև բազկամարտի առաջնությունը, որին 17 համալսարանների շուրջ 120 ուսանողներ են մասնակցել: Մրցաշարը սպասարկել է ՀՀ բազկամարտի ֆեդերացիայի մրցավարական խումբը:
Արագ և կայծակնային շախմատի առաջնություններն անցկացվել են ապրիլի 25-27-ը Տիգրան Պետրոսյանի անվան շախմատի տանը: Մրցումներին մասնակցել են 14 համալարանների ավելի քան 100 մարզիկներ:
Աղջիկների թիմային պայքարում մրցանակակիրներ են դարձել՝ 1.ՀԱՀ, 2. ԵՊՀ, 3. ՀՌՀ: Տղաների պայքարում՝ 1. ՀՖԿՍՊԻ, 2. ԵՊՀ, 3. ԵՊԲՀ:
Հաղթող մասնակիցների պարգևատրումն իրականացրել են կանանց միջազգային գրոսմաստերներ Լիլիթ Գալոյանը և Նելլի Աղինյանը:
24-րդ Ուսանողական մարզական խաղերի ծրագրով մեկնարկել է նաև «Ֆուտզալի համալսարանական լիգա» մրցաշարը, որին 10 թիմ է մասնակցում: Արդեն կայացել են առաջին տուրի հանդիպումները:
Նշենք՝ Ուսանողական մարզական խաղերի գարնանային փուլը կանցկացվի այս տարվա ապրիլից մինչև հունիս, իսկ աշնանային փուլը՝ սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր ընկած ժամանակահատվածում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ