Հայաստանի հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականը վերջերս Զագրեբում մասնակցել է Եվրոպայի առաջնությանը և 2 ոսկե ու 1 բրոնզ մեդալ նվաճել:
Հավաքականի գլխավոր մարզիչ Արմեն Բաբալարյանը, մարզիչներ Գևորգ Ալեքսանյանն ու Սամվել Գևորգյանը ԵԱ-ի մեդալակիր մարզիկների հետ այսօր հանդիպել են լրագրողներին, ամփոփել Եվրոպայի առաջնությունն ու խոսել առաջիկա ծրագրերի մասին:
Գլխավոր մարզչի գնահատականը՝ մարզիկների ելույթներին
Արմեն Բաբալարյանը նախ անդրադարձել է հավաքականի բոլոր մարզիկների ելույթներին:
«Ռուդիկ Մկրտչյանն այնքան էլ լավ հանդես չեկավ: Իր ելույթներից այնքան էլ գոհ չեմ, քանի որ կարող էր անել ավելին: Գևորգ Ղարիբյանը վիրահատությունից հետո էր վերականգնվել, չէր մասնակցել միջազգային մրցաշարերի: Եվրոպայի առաջնությունում պարտվեց Էդմոնդ Նազարյանին ու իրավունք ստացավ պայքարելու բրոնզե մեդալի համար, որտեղ, ցավոք, պարտվեց: Հրաչյա Պողոսյանը բրոնզե մեդալ նվաճեց, ինչի համար շնորհավորում եմ: Սա նրա առաջին մեդալն էր մեծահասակների Եվրոպայի առաջնությունում: Ցանկանում եմ, որ շարունակական լինեն հաջողությունները: Սլավիկ Գալստյանից էլ գոհ չեմ: Անհասկանալի պատճառներով պարտվեց, շուտով հավաքներ ենք անելու, կխոսենք ու կհասկանանք, թե ինչ խնդիր կա: Շանթ Խաչատրյանը լավ հանդես եկավ. երկու գոտեմարտ հաղթելուց հետո հանդիպեց աշխարհի նախորդ տարվա չեմպիոնին, որը ներկայացնում էր Սերբիան: 4-3 հաշվով հավասար պայքարից հետո պարտվեց: Շանթից այնքան էլ դժգոհ չեմ, թեև կարող էր ավելին անել:
Մալխաս Ամոյանը հերթական 3-4 գոտեմարտեր հաղթելուց հետո եզրափակչում հանդիպեց սերբ Նեմեշին: Ներքին ձայնս ինձ հուշում էր, որ Մալխասը չի պարտվելու: Իսկական չեմպիոնական բնավորություն ցույց տվեց: Հաղթելու ցանկությունը մեծ էր ու մինչև վերջին վայրկյանը պայքարեց՝ մեծ կամք դրսևորելով: Սամվել Գրիգորյանը բավական վստահ մեկնարկեց, բայց հետո իր երիտասարդ և անփորձ լինելն իրեն խանգարեց ու չկարողացավ շարունակել պայքարը: Վիգեն Նազարյանը երկու հաղթական գոտեմարտ անցկացնելուց հետո հանդիպեց շվեյցարացի ըմբիշի հետ և կոպիտ սխալ թույլ տվեց, ինչի արդյունքում զիջեց մրցակցին:
Արթուր Ալեքսանյանի ելույթին բնականաբար գերազանց գնահատական կտամ: Արթուրը մեկ ոտքով հաղթեց եզրափակչում, քանի որ առաջին վայրկյաններից մրցակիցը հարվածեց նրա ոտքին, հեմատոմա էր առաջացել. Արթուրը բնավորություն ցույց տվեց, ինչպես միշտ է անում: Դավիթ Օվասափյանի մոտ արդեն դրական շարժ ենք նկատում: Հուսանք նա ավելի կավելացնի ու հաջորդ մրցումներում ավելի շատ կուրախացնի մեզ»,- ասել է Արմեն Բաբալարյանը:
Դեպի Օլիմպիական կրկնակի չեմպիոնություն
Օլիմպիական խաղերի չեմպիոն Արթուր Ալեքսանյանը, որը Խորվաթիայում անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում կարիերայում 6-րդ անգամ հռչակվեց Եվրոպայի չեմպիոն, լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում կիսվել է տպավորություններով:
«Իմ բոլոր հաղթանակներն ունեն իրենց տեղը, քանի որ յուրաքանչյուր հաղթանակի համար գիտեք՝ ինչքան աշխատանք ենք կատարում մարզիչների հետ միասին: Մեր հավաքականն աշխարհի լավագույն թիմերից մեկն է: Մեր մարզիչներն էլ աշխարհի ուժեղագույն մարզիչներն են: Եվրոպայի առաջնության 10 քաշային կարգերում երկու ոսկե մեդալ նվաճելը Հայաստանի հավաքականի համար լուրջ նվաճում է: Ամեն ինչ անելու ենք, որ սեպտեմբերին կայանալիք աշխարհի առաջնությունում լավ հանդես գանք, հետո նաև Օլիմպիական խաղերում բարձր պահենք մեր երկրի պատիվը»,- ասել է Արթուր Ալեքսանյանը:
Անվանի ըմբիշը նշել է՝ իր գերնպատակն Օլիմպիական խաղերի կրկնակի չեմպիոն դառնալն է. «Նպատակ ունեմ Փարիզում անել այն, ինչը չստացվեց Տոկիոյում: Շատ ցավով եմ հիշում Տոկիոյի Օլիմպիական խաղերը, քանի որ լավ մարզավիճակում էի ու պատրաստ էի Օլիմպիական կրկնակի չեմպիոն դառնալ, բայց կիսաեզրափակչում ստացածս վնասվածքն ինձ խանգարեց: Հիմա ինձնից կախված ամեն ինչ անելու եմ, որ Փարիզի 2024 թվականի խաղերում ոսկե մեդալ նվաճեմ»:
Ճակատագրական հնարքը
Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոնի տիտղոսը նվաճած Մալխաս Ամոյանը եզրափակչի վերջին վայրկյաններին հաղթանակի հասավ՝ կատարած անսպասելի հնարքի շնորհիվ: Մարզիկն ասում է՝ եզրափակիչ գոտեմարտից այնքան էլ գոհ չէ. «Ուրախ եմ, որ կարողացա Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոն դառնալ: Այս անգամ ավելի բարդ ստացվեց: Լավ էինք պատրաստվել մեր մարզիչների օգնությամբ: Եզրափակչում մրցակիցս լավ էր պատրաստվել ու ամեն ինչ անում էր հաղթանակի համար: 20 վայրկյանում կարողացա հնարք կատարել ու հետ բերել կորցրածս: Եզրափակիչ գոտեմարտից այնքան էլ գոհ չեմ, քանի որ եթե այդ հնարքը չանեի, գուցե դա ճակատագրական լիներ ինձ համար»:
Ամոյանի խոսքով՝ այս հաղթանակն իրեն վստահություն է տվել՝ հետագա մրցումների համար:
«Այս հաղթանակն ինձ ավելի մեծ ուժ տվեց այս քաշային կարգում: Հաջորդ մրցաշարերին ավելի վստահ կմոտենամ: Այդուհանդերձ, բացերը շատ են: Ամեն ինչ պետք է անեմ մարզիչների օգնությամբ բացերը լրացնելու և աշխարհի առաջնությանը պատրաստ մոտենալու համար, որը Փարիզ տանող ճանապարհի գլխավոր կետն է»,- եզրափակել է Մալխաս Ամոյանը:
Առաջին մեդալը մեծահասակների պայքարում
Հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականի անդամ Հրաչյա Պողոսյանը, որը Խորվաթիայում անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում բրոնզե մեդալ է նվաճել, ևս կիսվել է տպավորություններով:
«Մեծահասակների պայքարում սա իմ առաջին մեդալն էր: Ոսկու ետևից էի գնացել, բայց որոշ հանգամանքներ խանգարեցին ինձ: Երրորդ տեղի համար գոտեմարտը շատ տպավորիչ էր: Ամեն ինչ դրանից էր կախված: Երկու տարի շարունակ պարտվել էի երրորդ տեղի համար ու հիմա այդ հաղթանակն ամենացանկալի բանն էր, որ եղավ: Ամեն ինչ կանեմ հաջորդ անգամ ավելի բարձր կարգի մեդալ նվաճելու համար»,- նշել է փորձառու ըմբիշը:
Միջազգային մրցաշար և ուսումնամարզական հավաքներ՝ աշխարհի առաջնությանն ընդառաջ
Մարզիչների գնահատմամբ՝ տարվա գլխավոր իրադարձությունը Սերբիայում սեպտեմբերին կայանալիք աշխարհի առաջնությունն է, որը վարկանիշային է լինելու Փարիզի 2024 թվականի Օլիմպիական խաղերի համար:
ԱԱ-ի նախապատրաստական փուլում ըմբիշները մի շարք ուսումնամարզական հավաքներ կանցկացնեն: Մայիսի վերջին էլ Հայաստանում միջազգային մրցաշար է անցկացվելու՝ նվիրված առաջին հայ աշխարհի չեմպիոն Բենուր Փաշայանին:
«Ուսումնամարզական հավաքներ ենք անցկացնելու Ծաղկաձորում, Լեհաստանում և Գյումրիում: Վերջին հավաքը տեղի կունենա Երևանում, ինչից հետո կմեկնենք Սերբիա՝ մասնակցելու աշխարհի առաջնությանը»,- ասել է Արմեն Բաբալարյանը:
Հավաքականի մարզիչ Գևորգ Ալեքսանյանը հույս է հայտնել՝ աշխարհի առաջնությունում կստացվի հաջող հանդես գալ և օլիմպիական ուղեգրեր նվաճել:
«Եվրոպայի առաջնությունում, իհարկե, ավելի շատ մեդալների ակնկալիք ունեինք, բայց կփորձենք դա անել աշխարհի առաջնությունում: Պետք է վերլուծենք թերություններն ու աշխատենք դրանց շտկելու ուղղությամբ, որպեսզի աշխարհի առաջնությունում կարողանանք օլիմպիական ուղեգրեր նվաճել»,- եզրափակել է Գևորգ Ալեքսանյանը՝ նշելով, որ Օլիմպիական խաղերում Հայաստանի թիմը մասնակցելու է 6 քաշային կարգերում:
Հիշեցնենք՝ Հայաստանի հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականը՝ Արմեն Բաբալարյանի գլխավորությամբ, թիմային հաշվարկում 4-րդ հորիզոնականն է զբաղեցրել Եվրոպայի առաջնությունում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ