ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապրիլյան քառօրյա պատերազմին նվիրված միջոցառում Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում

Ապրիլի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Մարդը ուժեղ է գիտելիքով, հայրենիքը՝ զինվորով...»

Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում մարտի 30-ին Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի հետ համատեղ անցկացվեց «Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթը՝ նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմին: Միջոցառման նպատակն էր գնահատել զինվորի դերը, արժևորել բանակի և երիտասարդության միասնությունը երկրի պահպանման ու հարատևման գործում:

Ինտելեկտուալ խաղին մասնակցում էին Գյումրու կայազորի  55035  զորամասի, Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի և «Ընտանիք» կենտրոնի հավաքական  թիմերը: Թիմերը ներկայացել էին խորհրդանշական՝ «Հրետանավոր», «Հայորդի, «Սպարապետ», «Քաջազնունի», «Արարատ» անվանումներով:

Խաղը բաղկացած էր 3 փուլից, որոնց մեջ ընդգրկված էին հայոց պատմություն, նախնական զինվորական պատրաստվածություն, հայոց բանակ թեմաները:

Մրցակցության մթնոլորտում բոլորը ձգտում էին հասնել վերջնական հաղթանակի:

Խաղն ուսանելի էր նաև ներկաների համար. նրանք ևս մեկ անգամ վերհիշեցին իրենց գիտելիքները և  հարստացրին դրանք նոր փաստերով, պատմական իրողություններով:

Գնահատելի էր հատկապես մասնակիցների՝ հայրենի երկրի, հայոց բանակի մասին տեղեկատվության խորը իմացությունը:

Խաղ-մրցույթն անցավ աշխույժ մթնոլորտում, մասնակից թիմերը դրսևորեցին ակտիվ մասնակցություն, արդյունքում հաղթեց Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի «Հրետանավոր» թիմը:

Խաղի փուլային անցումներում հայրենասիրական կատարումներով ելույթ ունեցան զինվորները  և ուսանողները:  

Միջոցառման ավարտին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի տնօրեն Քնարիկ Ահարոնյանը, շնորհավորեց մասնակիցներին՝ ցուցաբերած գիտելիքների, թիմային աշխատանքում միասնականություն դրսևորելու համար:

Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի հրամանատարի ԱՀՏԱ գծով տեղակալ փոխգնդապետ Արմեն Գրիգորյանը ողջունեց նմանօրինակ միջոցառումների կազմակերպումը, նշելով, որ հաջողությունը վերջնական չէ, պարտությունը՝ ճակատագրական, քաջություն ունենալն է շարունակելու և հասնելու նպատակին. ահա թե ինչն է իրոք կարևոր:

Ուսմասվար Ս. Էլբակյան

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…