ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Ապրիլի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինարը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: 
Թեման-Ակտիվ ունկնդրում
Նպատակները՝
*Ծնողներին ծանոթացնել,թե ինչ է ակտիվ ունկնդրումը և ինչու է այն կարևոր:
*Գործնականում կիրառել ակտիվ ունկնդրումը՝ կազմակերպելով խաղ-վարժանքներ:
*Ներկայացնել աշակերտների շրջանում անցկացրած սոց.-հարցման արդյունքները,աշակերտների կարծիքը ակտիվ ունկնդրման մասին:
*Ներկայացնել սխալներ,որոնցից պետք է խուսափել ունկնդրման ժամանակ:
*Ներկայացնել ակտիվ ունկնդրման խոչնդոտները:
*Պարզաբանել,թե ակտիվ ունկնդրումը որքան կարևոր է կոնֆլիկտների լուծման ժամանակ:
Ընթացքը
Քննարկում կազմակերպել ՙԱկտիվ ունկնդրում՚ թեմայի շուրջ՝ ի՞նչ են հասկանում, ինչպիսի՞ն կցանկանային ,որ լիներ իրենց զրուցակիցը,ի՞նչ կզգային,եթե իրենց չլսեին… 
Ներկայացնել այդ նույն հարցերի շուրջ աշակերտների կարծիքները:
Կազմակերպել խաղ-վարժանք,որտեղ ծնողներից մեկը շատ կարևոր բան է պատմում,իսկ մյուսը ձևացնում է,թե լսում է:
Ներկայացնել ակտիվ ունկնդրման կարևոր կետերը:
Ներկայացնել,քննարկել սխալներ,որոնցից պետք է խուսափել :
Ներկայացնել ,թե ինչպես կարող է ակտիվ ունկնդրումը օգնել կոնֆլիկտների լուծման ժամանակ:
Ամփոփում
Ինչ եմ տանում ինձ հետ:

Դասընթացավար՝ Մերի Մովսիսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)