ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ոգեկոչման  միջոցառում

Ապրիլի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Չարենցավանի  Ամենայն  Հայոց  Կաթողիկոս  Վազգեն  Ա-ի  անվան  N 3 հիմնական   դպրոցում  ապրիլի  5-ին  տեղի   ունեցավ  ապրիլյան  պատերազմի  հերոսներին  նվիրված  ոգեկոչման  միջոցառում, որին  ներկա  էին  ապրիլյան  պատերազմի  մասնակից զինվորները: Դպրոցի  աշակերտական  խորհուրդը  մեծ  ոգևորվածությամբ  էր  սպասում  հրավիրված  հերոսներին,ովքեր  վտանգի  տակ  դնելով  իրենց  երջանկությունը,  մինչև  վերջ  պայքարեցին հանուն  իրենց  հայրենիքի:

Քառօրյա պատերազմի ու նրա հերոսների մասին խոսվում  է   ու   դեռ  կխոսվի: Նրանց նվիրված երգերն ու խոսքերը ևս շարունակական բնույթ կկրեն, քանի որ նրանք հերոսներ են, որոնց համար հայրենիքը ֆիզիկական գոյության համար նախատեսված վայր չէր, այլ հայրենիք ասվածն իր մեջ կրում է մի վեհ գաղափար՝ սեր հայրենիքի հանդեպ, որը մղում է անձնազոհության, հանուն այն կյանքերի, որոնք նրանց կյանք են տվել ու ապրեցրել...                                                                                                     

-  Ժամանակների պատմության մեջ  ծնվեց  մի  ազգ, որին  հայ   կոչեցին: Բարձրյալն այդ ազգին  տվեց   աչք, բայց   չասաց   միայն   երկինք   նայիր, ձեռքեր   տվեց,բայց  չասաց  ձեռքերդ  միայն  երկինք     կարկառիր   և    ինձ   երկրպագիր, սիրտ   տվեց, բայց  չասաց  միայն   սիրո  համար տրոփիր, մենք  գիտենք,  որ  աչքը  նաև   թշնամուն  նայելու  համար է, ձեռքը  թշնամուն   հարվածելու և պաշտպանվելու  համար է, սիրտը  վտանգը  զգալու և ընդվզելու  համար  է, մենք  սիրեցինք  այդ  գործը և սիրով   արեցինք, որովհետև  մեզ  հայ  են  ասում:

Թող  Աստված  պահապան  լինի  հայ  զինվորին  և  զինվորին  կյանք  տվողին…

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…